Niva 1,7i treti a stvrty valec

Moderátor: Moderátoři

Niva 1,7i treti a stvrty valec

Příspěvekod Roman » stř bře 09, 2011 08:39

Kamarat ma nivu 1,7i r.v.2008. Vynechava mu treti a stvrty valec. Menil zapalovaci modul a kable. Hovori, ze asi 2km to islo ok a potom to zacalo znova. V i - ckach sa nevyznam, vie niekto poradit?
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Vstrekovače

Příspěvekod Paťo Zvolen » stř bře 09, 2011 09:18

Žeby vstrekovače BOSCH či ako sa to u i-čka volá ?? Mišo poraď ty si to už riešil myslím ...
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Uživatelský avatar
Paťo Zvolen
 
Příspěvky: 190
Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Michael 4x4 » stř bře 09, 2011 09:45

Ak menil káble a zapaľovací modul, tak predpokladám že pozrel aj sviečky. Mohli by to byť vstrekovače. Ale veľmi mi k tomu nepasuje že po výmene zapaľovania to išlo kus dobre. Ved nech skúsi prehodiť vstrekovače s tými z 1 a 2 valca. Ako sa mu to začalo prejavovať? Má v tom LPG?

Mimochodom je to rovnaký ročník ako moja.

Cena vstrekovača na SK 160-180e kus podľa typu, z UA samozrejme oveľa, oveľa lacnejšie.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod Roman » stř bře 09, 2011 10:51

Ono mu to prislo s tym, ze to ide viac menej na dva valce, dal tam novy zapalovaci modul, nastartoval - studene na sytic to islo normalne, ked sa to trochu zohrialo tak znovu na dva valce. Je to len benzin.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 09, 2011 11:05

Roman píše:Ono mu to prislo s tym, ze to ide viac menej na dva valce, dal tam novy zapalovaci modul, nastartoval - studene na sytic to islo normalne, ked sa to trochu zohrialo tak znovu na dva valce. Je to len benzin.
A jestli byla nějaká závada na svíčce 3. či 4. válce a ony nepálily tak mu (teď) odešlo už druhý zapalovaní :roll: ... sorry :oops: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Roman » pon bře 14, 2011 17:58

Tak nakoniec, zapalovaci blok bol OK, problem sposobovali zasrane vstrekovacie trysky. Po vycisteni ide motor jak hodinky.
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Michael 4x4 » pon bře 14, 2011 22:16

Môžem sa spýtať na postup čistenia? Lebo mne vypláchnute v tech. benzíne (asi) a následné prefuknutie kompresorom pomohlo len na pár km.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Michael 4x4
 
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín

Příspěvekod Roman » úte bře 15, 2011 09:02

Bohuzial presny postup neviem, bol som informovany iba telefonicky, ak sa dozviem podrobnosti, tak dodam :?
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků