Stránka 2 z 2

Re: čidlo chlazení

PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 09:56
od Nomad8
Ahojte!

Mam taky problem, ako to uz na nive byva. :D je to r.v.2013, 1.7 mpi. Z nicoho nic zacala ukazovat vysoku teplotu motora- predtym si pekne drzala 90, pri stati alebo jazde v terene vysla teplota na 110, zapli sa vrtule a hned sa zchladila. Teraz bola teplota okolo 100 a co ma zhrozilo, vetraky si zapla az pri 130- co uz som mal odstavene auto a zvazoval co dalej. Voda ale nevrela- to som zazil na 1.6 tke, viem ako bubloce, teraz bol motor sice teply, ale urcite nevrel.

Takze do servisu- vymeneny termostat- nepomohlo, presne to iste. Vymenene cidlo vetraku- nepomohlo, to iste. Vymenene cidlo teploty chladiacej zmesy na bloku motora- nepomohlo. :D
Zatial rezult- vetraky si asi zapina spravne, tj. okolo 110, ale teplotu na pristrojovke ukazuje v cervenom poli- cca 120. Ta teplota ma dost znervoznuje. Mechanik ma upozornil, ze v dalsom kroku asi treba vymenit budik na pristrojovke, do coho sa mi moc nechce.

Vysledoval som jednu vec, ze napr. zapnutie smerovky roztancuje rucicku teplomera na pristrojovke, dalej ked zapnem svetla, prida cca 20 stupnov tepla a ked zopne vetrak, tak este viac. Cize mi asi niekde prebija elektrina? Neviete poradit, cim zacat- co skontrolovat?

Dakujem!

Re: čidlo chlazení

PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2016 10:11
od Cory
Skontrolovat napatie ktore syti pristrojovku,moze byt aj poskodeny plosak pred teplomerom.premerat napatie priamo na teplomeri. Ale najskor by bolo treba pozriet realnu teplotu na diagnostike