čidlo chlazení

Moderátor: Moderátoři

Re: čidlo chlazení

Příspěvekod Nomad8 » čtv črc 07, 2016 09:56

Ahojte!

Mam taky problem, ako to uz na nive byva. :D je to r.v.2013, 1.7 mpi. Z nicoho nic zacala ukazovat vysoku teplotu motora- predtym si pekne drzala 90, pri stati alebo jazde v terene vysla teplota na 110, zapli sa vrtule a hned sa zchladila. Teraz bola teplota okolo 100 a co ma zhrozilo, vetraky si zapla az pri 130- co uz som mal odstavene auto a zvazoval co dalej. Voda ale nevrela- to som zazil na 1.6 tke, viem ako bubloce, teraz bol motor sice teply, ale urcite nevrel.

Takze do servisu- vymeneny termostat- nepomohlo, presne to iste. Vymenene cidlo vetraku- nepomohlo, to iste. Vymenene cidlo teploty chladiacej zmesy na bloku motora- nepomohlo. :D
Zatial rezult- vetraky si asi zapina spravne, tj. okolo 110, ale teplotu na pristrojovke ukazuje v cervenom poli- cca 120. Ta teplota ma dost znervoznuje. Mechanik ma upozornil, ze v dalsom kroku asi treba vymenit budik na pristrojovke, do coho sa mi moc nechce.

Vysledoval som jednu vec, ze napr. zapnutie smerovky roztancuje rucicku teplomera na pristrojovke, dalej ked zapnem svetla, prida cca 20 stupnov tepla a ked zopne vetrak, tak este viac. Cize mi asi niekde prebija elektrina? Neviete poradit, cim zacat- co skontrolovat?

Dakujem!
Nomad8
 
Příspěvky: 32
Registrován: pát dub 26, 2013 16:30

Re: čidlo chlazení

Příspěvekod Cory » čtv črc 07, 2016 10:11

Skontrolovat napatie ktore syti pristrojovku,moze byt aj poskodeny plosak pred teplomerom.premerat napatie priamo na teplomeri. Ale najskor by bolo treba pozriet realnu teplotu na diagnostike
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků