Stránka 7 z 14

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2016 06:37
od Luděk Musil
Takže minimálně půl záhady máš odhaleno. L.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2016 16:02
od Citronidlo
Děkji za rady, čidlo nalezeno, na zbytek ohledně něj se doptám v příslušném tématu.
Váhu koupím novou, pokud to nempomůže, nechám k ní udělat novou instalaci.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: sob led 21, 2017 16:46
od Citronidlo
Pěkný den, potřeboval bych opět jednu radu - tedy jestli by se mi někdo z Vás mohl kouknout, jak jsou drátky na čidlu rychlosti, mám ho utržené a tentokrát nevím jak tam jdou. R.V. 2009. Děkuji.

Re: Diagnostika Lada Niva

PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 09:42
od barumák
Ahoj,potřeboval bych poradit.Byl jsem na diagnostice kvuli STK a napsalo mi to chybu P0560.Nevíte někdo co to je za chybu a jak to opravit?Díky.

Re: Diagnostika Lada Niva

PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 10:48
od Luděk Musil
barumák píše:Ahoj,potřeboval bych poradit.Byl jsem na diagnostice kvuli STK a napsalo mi to chybu P0560.Nevíte někdo co to je za chybu a jak to opravit?Díky.

viewtopic.php?f=50&t=12079
L.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 11:12
od Majo
Tuto chybu mam na Chevy permanentne. Uz mam inu RJ, vymeneny cely hlavny konektor na RJ, odmontoval som vsetky ukostrenia a namontoval ich ocistene a premazane vazelinou na kontakty autobaterii, mam iny alternator, mal som odmontovane aj silove napajanie elektroniky od baterky, aj to je premazane, mam uz dokonca aj iny starter(dokonca aj iny motor) nez tam bol povodne a ta chyba sa tam proste objavi pri kazdom starte. Jedinym riesenim je priamo pred STK na nastartovanom motore zmazat zavady(mobilom s bluetooth modulom za 16eur)...
Ono to totiz nie je nijak zavazna zavada, proste to len zaznamena a ulozi do pamate pokles napatia pod urcitu hodnotu, takze aby som to vyriesil, musel by som dat autobateriu, ktorej by napatie nepokleslo pri startovani pod tu stanovenu hodnotu. Ja mam velku gelovku, ktorej pokles pri starte je normalny a nie je na zavadu. Takze ak nemas staru,zlu bateriu, tak to vobec neries...

Inak, to menovane som vsetko nerobil kvoli tejto zavade(len niektore z toho), to len vymenuvam, co vsetko uz je vylucene a stale to nezmizlo...

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 09:01
od Rankl
nevím kam to psát, jedná se o 4 bod z roku 2014, jen by mě zajímalo, proč to auto má čidlo sešlápnutí spojky (fakt si to nepletu s brzdou)?

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 09:37
od Luděk Musil
Rankl píše:nevím kam to psát, jedná se o 4 bod z roku 2014, jen by mě zajímalo, proč to auto má čidlo sešlápnutí spojky (fakt si to nepletu s brzdou)?
To mám na Grantě taky ... asi to bude mít něco společnýho s těma (slavnejma) eurama :scratch: :puke:
L.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 09:40
od Cory
Kvoli el. pedalu plynu. Takisto brzdovy spinac ma 4 kontakty - jeden okruh pre brzdove svetla a druhy okruh pre RJ.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 10:23
od Luděk Musil
Takže ať neumřu blbej (neinformovanej):
- když sešlápnu brzdu - ŘJ odstaví plyn (motor jde do volnoběhu)
- když sešlápnu spojku - ŘJ odstaví plyn (motor jde do volnoběhu)
Je tak? Nebo mělo by takto být? Zatím jsem to ve svým in natura nezkoušel, L.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 10:28
od Cory
El. plyn ma urcitu zotrvacnost. Aby sa pri prechode plyn/brzda klapka rychlo zavrela, je tam snimac brzdy. To iste je so spojkou - aby otacky rychlo spadli po vyradeni. Ono to ma urcite aj dalsie funkcie, ale ten algoritmus je zlozity. Riadi sa tym aj ABS a ESP.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2017 10:58
od Rankl
jo tak. díky moc!

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2017 11:01
od Milan_cze
Ahoj všem. Měl bych na Vás pár dotazů, co jsem tady na fóru nevyčetl.
1) OBD zásuvku má MPi od jakého roku..? (Tuhle jsem viděl 1.7 Mpi r.v. 2001 a měla ještě tutéž zásuvku, jako SPi)
2) Předpokládám, že pokud budu chtít takovéto MPi (1.7 MPi r.v. 2001) diagnostikovat, tak to asi neudělám ani ELM a co jsem četl, tak ani vyblikáním..?

3) Zcestná otázka, je motor 1.7 MPi r.v.2001 stejný (vč. hlavy) jako 1.7 MPi r.v. 2009?

Děkuji komukoliv za odpověď

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2017 20:14
od Cory
1) Prve MPi mali este stare zasuvky, tie dalsie OBDII, ale neviem od ktoreho roku.
2) MPi vyblikat nejde, ale MPi z roku 2001 bude mat RJ MP7.0, takze pojde diagnostikovat programom ICD a kablom KKL, len treba spravit redukciu na zasuvku, resp. natahat kabliky do KKL
3) Motory ako take su stejne, akurat 2009 bude mat uz RJ typu M7.9.7+, takze su ine cievky, ak je to E3 ,tak uz bude mat snimac nerovnej vozovky a take drobnosti. Jo, a este v urcitom roku sa preslo na novsi typ hydrostelov, ktore maju ine zavity, teda aj v hlavach su ine zavity.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2017 20:43
od Milan_cze
Cory píše:1) Prve MPi mali este stare zasuvky, tie dalsie OBDII, ale neviem od ktoreho roku.
2) MPi vyblikat nejde, ale MPi z roku 2001 bude mat RJ MP7.0, takze pojde diagnostikovat programom ICD a kablom KKL, len treba spravit redukciu na zasuvku, resp. natahat kabliky do KKL
3) Motory ako take su stejne, akurat 2009 bude mat uz RJ typu M7.9.7+, takze su ine cievky, ak je to E3 ,tak uz bude mat snimac nerovnej vozovky a take drobnosti. Jo, a este v urcitom roku sa preslo na novsi typ hydrostelov, ktore maju ine zavity, teda aj v hlavach su ine zavity.


Super informace, dekuji!!!