Stránka 6 z 14

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2015 08:45
od Luděk Musil
Na diagnostiku 1,7 SPi existuje přístroj. Jmenuje se Tech-1. Obávám se, že jej neseženeš - prostě nejsou. Já sice takový mám, k prodeji není.
Jinak co se týče vlastní diagnostiky. Ono není v podstatě co diagnostikovat. Buď C-E nesvítí a vše je v normě, nebo C-E svítí a pak je něco špatně.
Ke kontrole elektroniky u SPi není přístroj potřeba, stačí jeden, 5 cm dlouhý, káblík.
Elektronika pro motor SPi je malá a jednoduchá, co je taky potřeba k ovládání a sběru dat z necelých 10 čidel?
Diagnostika 1,7 SPi je jednoduchá. Kdyby jsi, zde na foru, použil funkci "hledat", případně se podíval do sekce FAQ - tak by jsi našel.
Protentokrát Ti pomůžu: viewtopic.php?f=50&t=14735
L.
PS: napřed hledej, čti a snaž se pochopit, potom se ptej! Myslím, že zde na foru, vše je a celkem slušně zpracováno a zodpovězeno :idea:

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2015 09:05
od Matúš
Dakujem vam za vsetky odpovede, Check nesvieti, pri otoceni kluca sa rozvieti a po starte zhasne,to by malo byt v pohode ,skusim to i tak vyblikat

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2015 11:58
od Raduz
Nejsem si jist zda li máš 4 bod :!:

Edit: to už jsem chtěl psát ráno. Problematika SPi nepatří do topicu MPi . L.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2015 14:16
od fiam
Čaute,

viete mi niekto poradiť čo znamená chybový kód P2187
mám Nivu 1.7MPI r.v.2010

vopred vďaka

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2015 17:42
od Jarda_NIVA1.7
-> Luděk Musil:
toto predpokladam SPi neumi, ale MPi to bude umět...
http://www.projekt-tech.cz/?50,autel-ma ... hrysler-gm

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2015 18:44
od Cory
Si si isty ze na druhom mieste je "2"?

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2015 19:09
od Majo
fiam píše:Čaute,

viete mi niekto poradiť čo znamená chybový kód P2187
mám Nivu 1.7MPI r.v.2010

vopred vďaka

chudobna zmes... mas LPG, vsak?

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2015 09:12
od fiam
LPG nemám

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2015 09:49
od fiam
na voľnobeh to vynecháva valce, ale počas jazdy ide motor normálne.....
vymenil som vstrekovače, podtlakový ventil, čerpadlo, zapaľovacie káble, sviečky, riadiačku, zapaľovací modul a stále to robí...
máte ešte tip..
žeby ešte lambda sonda???

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2015 19:50
od mirozv
Diagnostika kódy "ošíbok" nehlási? Čo servo voľnobehu? Robí to na studenom, alebo teplom motore? Čo opakovaný štart? Mne na desiatke po naštartovaní studeného motora išiel trhane, kým sa trochu neohrial. Potom opakované štarty boli v poriadku. Vymenil som snímač polohy škrtiacej klapky, a zatiaľ je to v poriadku.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2015 22:54
od Majo
a odkial si? asi by to chcelo poriadnu diagnostiku predtym nez vymenis cele auto.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: úte pro 22, 2015 09:23
od fiam
som z BA

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: čtv črc 21, 2016 16:16
od Citronidlo
Zdravím, mám dorbný problém s nivou r. v. 2009, 1,7 MPi, koupeno z druhé ruky na začátku roku, najeto 95 000 km, poprosil bych Vás o pár rad.
Popis situace:
Zažehla se kontrolka CHE, načtena chyba ve výfukových plynech, provedeno smazání. Po necelých 100 Km CHE svítil znovu, chvíli ježděno, mezi tím Lambda odpojena, a nejen na ní pročištěny kontaky Kontaktolem. Dále pak nové svíčky, vzduchový i palivový filtr, natanováno Shell V Powet Nitro + a přidán VIF Super benzín. Chtěl jsem mít jistotu, že v tomhle chyba nahoře na motru nebyla, pravda, svíčky měly odrth daleko za povolenou hodnotou, fitrt vzduchu špinavý, šedý i nahoře. Od té chvíle najeto cca 80 km. Po výměně výše zmíněných komponent auto mezi 2500 a 3000 ot. občas škubne při plynulé jízdě, při akceleraci ne. CHE svítí dále.
Dnes znovu načtení, 2 chyby. První je chyba snímače rychlosti (neurčitý signál), další chybou byl nedostatečný signál z váhy vzduchu. Obojí smazáno, po 8 km svítí znovu, jestli to jsou zas obě je neznánmo, v dalším textu počítáno s oběma chybama.
Spoustu jsem toho tady přečetl, níže uvedené věci mi nejsou zcela jasné:
Má neurčitý signál jinou možnost než rozbité čidlo, tedy koupit nové a kde to čidlo je? (Opravdu na pravé straně bloku nad poloosou?) Může to mít vliv na to škubání? S možným vlivem pal. filtru počítám, je to fitlron, stíhat nemusí, výš než na 3000 tis netočím.
Má smysl čistit váhu vzduchu, nebo mám koupit novou? Návod na diagnostiku jsem četl, zkusím ji provést.
S cenami oněch čidel jsem srozumněn, s výdaji počítám.
Předem děkuji za případné odpovědi, pokud je to ve špatném vlákně, prosím o přesun.

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2016 05:01
od Majo
Cisteniu vahy vzduchu ja neverim, pokial ide o kontakty v konektore, to ano, ale samotne vnutro je dost citlive a precistenie len oddiali nevyhnutne(ak vobec)
Snimac rychlosti je pod autom, na pridavnej prevodovke v jej najnizsom bode a dost na rane. Casto byvaju poskodene kable, to sa da posudit vizualne. Samotne cidlo je pomerne lacne, ale aj tak by som skontroloval najprv kable a tiez precistil konektor kontoxom.
Teoreticky by to sklbanie mohlo sposobovat to cidlo rychlosti, urcite by som najprv poriesil to, nez by som skumal co dalej...

Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod

PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2016 05:56
od Citronidlo
Čidlo rychlosti je vedle náhonu tachometru? No pokud ano, tak se mi z něj podařilo v lese utrhnout kabely od zásuvky, takže bude potřeba to opravit a na tuhle práci se zrovna netěším s ohledem na ten štekr.
Jinak děkuji za rady, odpoledne a zítra se pustím do práce.