veliz píše:Ale pozor. Toto řešení je háklivé na kolísání napětí palubní sítě. Je tam trimr pro nastavení rozhodovacího prahu. Když v noci zničehonic zhasnou světla na dálnici, tak to není příjemné.
E-e
. ATS funguje jako "samodržné relé" Když po nastartování zjistí zvýšené napětí - pustí proud do světel. Navíc ovládání je napojeno na klíčkové plus. Takže světla se vypnou (ATS přestane "propouštět" proud), když zmizí klíčkové plus. A to zmizí kdy? Když se vypne motor.
Cory píše:Pokiaľ sa nemýlim, Ludek má na ATS napojené denné svetlá, to znamená, že pri poklese napätia sa mu zapnú hlavné svetlomety (alebo sa mu denné svetlá jednoducho vypnú a hlavné svetlomety zapína ručne?
kto si to má pamätať
)
Mýlíš se
. ATS mám napojenou před hlavní vypínač světel. ATS pustí proud na 3-polohový vypínač, který v originálním zapojení má 0=vypnuto, 1=obrysovky, 2=hlavní světla. Já to trošku překopal: 0=vypnuto, 1=denní světla, 2=obrysovky+hlavní světla. Navíc jsem musel vyměnit "páčky" pod volantem, abych získal zpět "ztracené" obrysovky.
Raduz píše:No ale stále nikdo, neporadil jak na ty dálkáče - pochlubte se jak jste to řešili!.
Když vidím, jak máš už nyní vylepšenou elektriku, tak si myslím, že ani radu nepotřebuješ.
Osobně bych to řešil solovým okruhem s vlastním vypínačem a relátkem a pojistkama. L.