zapoj to na samostatné pojistky a uvidíš :c)
ideálně jedna pojistka - jedno světlo, ale jsou to přídavné, tak to klidně zvládne i jedna samostatná pojistka...
Net.
Moderátor: Moderátoři
veliz píše:Ale pozor. Toto řešení je háklivé na kolísání napětí palubní sítě. Je tam trimr pro nastavení rozhodovacího prahu. Když v noci zničehonic zhasnou světla na dálnici, tak to není příjemné.
Cory píše:Pokiaľ sa nemýlim, Ludek má na ATS napojené denné svetlá, to znamená, že pri poklese napätia sa mu zapnú hlavné svetlomety (alebo sa mu denné svetlá jednoducho vypnú a hlavné svetlomety zapína ručne? kto si to má pamätať )
Raduz píše:No ale stále nikdo, neporadil jak na ty dálkáče - pochlubte se jak jste to řešili!.
Luděk Musil píše:veliz píše:Ale pozor. Toto řešení je háklivé na kolísání napětí palubní sítě. Je tam trimr pro nastavení rozhodovacího prahu. Když v noci zničehonic zhasnou světla na dálnici, tak to není příjemné.
E-e . ATS funguje jako "samodržné relé" Když po nastartování zjistí zvýšené napětí - pustí proud do světel. Navíc ovládání je napojeno na klíčkové plus. Takže světla se vypnou (ATS přestane "propouštět" proud), když zmizí klíčkové plus. A to zmizí kdy? Když se vypne motor.
veliz píše:...a nebo při poruše modulu. Nakonec i výrobce v návodu nedoporučuje jezdit v noci na světla rozsvícená automatickým spínačem (což ale lidi dělají). Proč asi?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků