Stránka 1 z 2

Cyklovač na nivu

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2009 15:32
od staneko
Mám dotaz, jestli někdo nemáte zkušenost s cyklovačem na nivu. Už jsem tu četl o zlepšováku na 110 s možným použitím i na nový, ale co niva???

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2009 15:48
od staneko
Samozřejmě mi jde o změnu intervalu stírání :D

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 05:45
od Luděk Musil
U Nivy máš několik možností :D .
Já mám ve svým (21044) momentálně pětipolohový cyklovač z polskýho fiata.
Pátrač (21044) si nechal podle nějakýho Amára postavit cyklovač s proměnnou dobou cyklu (ten mám ostatně taky ... momentálně je však mimo provoz).
L.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 08:57
od Saša
A pokud rozumíš elektrice v autě tak tam lze "napasovat" páčkou stěračů programovatelný cyklovač z felície . (AEV 2062)

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 09:21
od staneko
Jedná se mi o dotaz zákazníka, kterej má půl roku starou nivu .... nechtěl bych do novýho auta "pasovat" kde co ..... vymýšlím nějaký elegantní řešení :wink:

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 09:36
od Saša
Tak to potom z toho poláka . Krom sehnání je to pouze výměna .

[ Komentář přidal: Luděk Musil: út červen 23, 2009 13:24 ]
... kusu za kus. Jen je potřeba najít nějaké "elegantní" místo.
Ona totiž ta polská krabička má ve svém těle otáčecí kolečko (kterým se mění interval) a to "kouká" asi centimetr z tý krabičky. L.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 16:57
od Majo
v nive je miesta a miesta, pod palubkou sa mozu aj mysi nahanat.

PříspěvekNapsal: úte čer 23, 2009 20:34
od staneko
místa je tam všude dost, to je pravda ... podívám se, jak to vypadá a kdyžtak to tam nějak naimplantujeme ..... :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 16:39
od TomasNM
Dal by som AEV2062! Ak je to nove auto,je dost mozne,ze uz sa patice standartizovali aj v rusku,takze by stacila iba vymena. Ja som tak spravil na Citroene a aj na predchadzajucom Volve by to slo. Kazdopadne ak je ten cyklovac stary rusky,da sa spravit jednoducha redukcia a napasovat to tam. Tym "napasovanim" myslim zastrcit tam redukciu a krabicku cyklovaca,ktora je velka ako vyssie stvorcove standartne rele. Vysledok ale stoji za to a nikde nic necumi a ziadne zasahy robit netreba.

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 21:40
od hush
Já na své Nivě mám cyklovač ze staré Škody 100, myslím 4 polohový. Odešlo mě stavění světel, tak sem to vymontoval a přepínač (je to jedno tělo s cyklovačem ) mám daný místo něj.

PříspěvekNapsal: pon říj 11, 2010 21:48
od TomasNM
Ten skodovacky zapoji akurat umelec,ktory to zapojenie roky studoval. Z tych milion dratov co z toho zazraku vedu sa nemozem zaboha vtsomarit. Inac na svoju dobu dost pokrokova zalezitost a divim sa,ze to neskor z hranatych MBciek vyhodili.

Cyklovač a relé stěračů

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2012 07:35
od vsusicky
Přeji hezký den. Má NIVU 16, rv 1986 ve vývozní verzi do SRN. Mám dotaz ohledně stěračů. Schéma elektro mám v originál příéručce ala mám praktický problém. Kde je umístěn cyklovač stěračů a relé stěračů?

Re: Cyklovač a relé stěračů

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2012 08:21
od Luděk Musil
Cyklovač stěračů (alespoň u sedanů a kombíků) se nachází pod tapecírem za levým předním podběhem, zhruba v úrovni páčky otevírání kapoty.
Je to černá podlouhlá krabička rozměru cca 8x4x4 se 4-pinovým konektorem. L.

Re: Cyklovač a relé stěračů

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2012 08:25
od Michael 4x4
Edit//
aj v nive, aspon r.v. 2008 je cyklovac umiestneny tak isto.

Re: Cyklovač na nivu

PříspěvekNapsal: úte čer 19, 2012 18:13
od zelvotron
Snažte se prosím co nejvíce využívat stávající témata, je naprosto zbytečný tu mít dvě témata "cyklovač" :!:

Tady v sekci niva je to hodně rozšířený nešvar :rolleyes: