U Nivy máš několik možností .
Já mám ve svým (21044) momentálně pětipolohový cyklovač z polskýho fiata.
Pátrač (21044) si nechal podle nějakýho Amára postavit cyklovač s proměnnou dobou cyklu (ten mám ostatně taky ... momentálně je však mimo provoz).
L.
A pokud rozumíš elektrice v autě tak tam lze "napasovat" páčkou stěračů programovatelný cyklovač z felície . (AEV 2062)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda" VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze) VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál... VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak to potom z toho poláka . Krom sehnání je to pouze výměna .
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út červen 23, 2009 13:24 ] ... kusu za kus. Jen je potřeba najít nějaké "elegantní" místo.
Ona totiž ta polská krabička má ve svém těle otáčecí kolečko (kterým se mění interval) a to "kouká" asi centimetr z tý krabičky. L.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda" VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze) VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál... VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Dal by som AEV2062! Ak je to nove auto,je dost mozne,ze uz sa patice standartizovali aj v rusku,takze by stacila iba vymena. Ja som tak spravil na Citroene a aj na predchadzajucom Volve by to slo. Kazdopadne ak je ten cyklovac stary rusky,da sa spravit jednoducha redukcia a napasovat to tam. Tym "napasovanim" myslim zastrcit tam redukciu a krabicku cyklovaca,ktora je velka ako vyssie stvorcove standartne rele. Vysledok ale stoji za to a nikde nic necumi a ziadne zasahy robit netreba.
Já na své Nivě mám cyklovač ze staré Škody 100, myslím 4 polohový. Odešlo mě stavění světel, tak sem to vymontoval a přepínač (je to jedno tělo s cyklovačem ) mám daný místo něj.
Ten skodovacky zapoji akurat umelec,ktory to zapojenie roky studoval. Z tych milion dratov co z toho zazraku vedu sa nemozem zaboha vtsomarit. Inac na svoju dobu dost pokrokova zalezitost a divim sa,ze to neskor z hranatych MBciek vyhodili.
Přeji hezký den. Má NIVU 16, rv 1986 ve vývozní verzi do SRN. Mám dotaz ohledně stěračů. Schéma elektro mám v originál příéručce ala mám praktický problém. Kde je umístěn cyklovač stěračů a relé stěračů?
Cyklovač stěračů (alespoň u sedanů a kombíků) se nachází pod tapecírem za levým předním podběhem, zhruba v úrovni páčky otevírání kapoty. Je to černá podlouhlá krabička rozměru cca 8x4x4 se 4-pinovým konektorem. L.