Snímač rychloměru Niva 1,7i

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod TomasNM » sob říj 23, 2010 19:20

Tak sme to dnes kontrolovali...
Cidlo tam neni,iba prazdna diera. Hladali sme kablik a nasli sme ho ustrihnuty pri motore. Nejaky inteligent sa snazil. Problem je,co s konektorom na kabel. Da sa niekde zohnat?
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod hush » sob říj 23, 2010 19:24

Pokud ho neseženeš z nějaké jiné Nivy, tak přeci není problém použít jakékoliv jiné 3vodičové konektor nebo to spojit po jednom a zaizolovat. Stejně to nebuseš sundávat káždé týden.
Uživatelský avatar
hush
 
Příspěvky: 307
Registrován: pon led 01, 2007 20:51
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod TomasNM » sob říj 23, 2010 19:28

Samozrejme,sundavat sa to nebude. Ide skor o to,nestrihat kabel kvoli pripadnej zaruke. Inac to zaletujeme a basta.
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Luděk Ondrůch » sob říj 23, 2010 19:53

Problem je,co s konektorom na kabel. Da sa niekde zohnat?

Třeba tady: http://www.ges.cz/konektory/konektory-p ... /XBGG.html
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Míra151 » ned lis 07, 2010 20:45

mám ho i na 4q převodovce kterou jsem byl nucen nacpat do nivi místo 5q
Ta mám čidla dvě ale zapojené jen to org. na přídavné převodovce
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod TomasNM » ned lis 07, 2010 21:38

Ak to cidlo na tej 4q nwni nahodou cuvaci kontakt,tak to tam asi dal ktosi omylom. Ono aj tak by tam nemalo v Nive ziadny vyznam,kedze reducka tu rychlost redukuje a RJ chce aktualny stav,nie predredukovany.
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Míra151 » ned lis 07, 2010 21:40

ne,ne , je vedle rychloměru
couvací je pod šajtrou
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod TomasNM » čtv lis 11, 2010 17:02

Tak sa mi konecne dostal novy kus do ruky a hned som pochopil,ako je namontovane na starych prevodovkach aj s lankom tachometru:)
Ale k veci. Megaproblem. Ako som uz spomenul,mame ucvaknuty konektor a iba kable trcia. Riesenie je cvaknut aj na cidle a zaletovat ich. Lenze cidlo ma iba cierne draty,tak neviem,ktory ide kam. Viete to niekto zistit,pliiiiz?
Přílohy
IMAG0011.jpg
untitled.JPG
(4.79 KiB) 2013 krát
IMAG0012.jpg
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod veliz » čtv lis 11, 2010 20:00

Na straně snímače je 1 +12V (přes spínačku), 2 výstup snímače, 3 kostra. Na straně auta můžeš kostřicí vodič prozvonit na kostru. 12V můžeš naměřit proti kostře po zapnutí zapalování. Zbývající vodič je výstup snímače vedoucí do řídicí jednotky. Na straně auta by tedy identifikace vodičů měla být bez problému. Na straně snímače záleží na tom, jestli jsou vodiče skutečně očíslovány (popř. barevně odlišeny) tak, jak je vidět na obrázku. Pokud bys s identifikací neuspěl, o víkendu si pod to lehnu a ještě to zpřesním. Mám ale MPi, takže nemohu vyloučit nějakou odlišnost. Pro izolaci sletovaných vodičů doporučuji použít smršťovací bužírku, kterou smrštíš pomocí horkovzdušné pistole.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod TomasNM » čtv lis 11, 2010 20:05

Tu je ten problem,ze kable su vsetky cierne a neni su ani cislovane. Zo strany RJ problem neni,tam farby sedia. S tym MPi by som to asi neriskoval. Podla vsetkeho je tam aj iny konektor. Nerad by som senzor za 33e nespravnym zapojenim zlikvidoval.

Este pripomienka: Nejedna sa o moju Nivu,ale o tu,co ma Matelko22. Ja som jeho druhy mechanik/hlavny elektrikar. Ja mam karbec bez tychto hovadin.
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Křáp » pát lis 26, 2010 13:48

Ahoj.Aktuálně řeším stejný problem. Mám utržený kabely a na snímači kabely stejné barvy.
Na straně auta barvy souhlasí.
Přílohy
snímač.JPG
Uživatelský avatar
Křáp
 
Příspěvky: 8
Registrován: pát lis 12, 2010 20:55
Bydliště: Žihle (Plzeň-sever)

Příspěvekod TomasNM » pát lis 26, 2010 17:25

No jo no...
Ja som to vyriesil tak,ze nahodou sme nasli na konektore cisla vyvodov(boli velke cca 0.5mm a velmi tazko citatelne aj pod dobrym svetlom),tak som ich zaletoval podla schemy a zaizoloval zmrstovackou. Bohuzial som si nepoznacil,ktory kabel kde bol a rozobratie toho za ucelom ich zistenia by bolo dost pracne a casovo narocne. Takze sa ospravedlnujem,ze nepomozem,aj ked som mohol,len ma to nenapadlo.
Mimochodom,kedze som origos funglnovy odcvakol a teraz sa mi vala na stole,keby mal niekto zaujem,kludne ho posuniem dalej. Snad ma Matelko za to nezprdne,kedze ta investicia bola jeho:)
Jo a este dodam,ze ten snimac zda sa pomohol. Tusim prestala blikat kontrolka motora a udajne to uz nedusi v tom najnevhodnejsom momente.
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod TomasNM » sob pro 04, 2010 20:29

Tak chlapi,oprava. Dnes som riesil pristrojovku a zistil som,ze kontrolka "CHECK ENGINE" nebola zapojena spravne,teda ked svietila,urcite nesvietila kvoli motoru,ale kvoli comusi inemu. Totiz zhruba pred rokom som tam letoval jeden kabel,aby som nahradil odpalenu plosku plosaku(odpalena nejakym skratom) a dnes som zistil,ze som ten kabel omylom naletoval uplne inde,kamsi ku kontrolke dobijania. Uz som to dal do poriadku a uz svieti tak,ako ma,cize pred nastartovanim svieti a ked natoci,zhasne. Cize vsetko,co som doteraz pisal o kontrolke berte s rezervou.
Citroen Evasion 2.1TD
TomasNM
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Příspěvekod Marian123 » čtv čer 16, 2011 20:35

Čau chlapi.Rupla mi hardyna a jak letěl nějakej kus ven tak mi vzal sebou celej konektor na tom snímači rychlosti vozidla. Na snímači mi zůstali pouze 2 černý dráty a to na krajích. Ten prostřední je úplně pryč a tak ho napájím. No ale z auta mi vedou 2 hnědý z bílým pruhem a jeden zelenej. Poradíte někdo jak to zapojit? Díky.
Ps:Tady jsem to pročetl celý a nejsem z toho buh ví jak chytrej.
Marian123
 
Příspěvky: 81
Registrován: stř srp 13, 2008 12:14
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » pát čer 17, 2011 09:59

fuha, ono do toho moc nevidiet kym sa neodtrhne. Ja mam doma jeden rozobraty, ale z toho uz tiez nie je jasne ktory kabel kam viedol. Obavam sa ze si budes musiet tipnut :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků