Alternator na Nivě

Moderátor: Moderátoři

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Rankl » úte úno 06, 2018 22:02

s tím zahříváním- mě se řemenice (pokud je to , čemu říkáš kladka) taky extrémně hřála, bylo to ale poučitím nepůvodního dlouhého šroubu, který drží alternátor ve spodním držáku a ovalitou otvoru v držáku, takže docházelo k téměř neviditelné nesouososti řemenic, řemen se tiše dřel, guma smrděla, několikrát jsem vyměnil řemen (i prskl), blbec jsem to napínal více, pak zas méně, nic nepomáhalo, až výměna šroubu a držáku. Asi to nebude Tvuj případ, ale podívej se na to.
Zkus natahnout nové kabely, jak kostru (může být naoxidovaná uvnitř), tak buzení, uvidíš.
2107 a 21214
Rankl
 
Příspěvky: 226
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte úno 06, 2018 22:32

To je dost možné, mám tam místo šroubu závitovou tyč, ale proč nedobíjí? Spolu to asi nesouvisí, zkusím jak psal Majo zas vyndat a zkontrolovat, žel teď to není to hlavní co mě trápí, chci nejdřív vyřešit korozi nosníků... Pokud se povede, snad ano, tak potom... jen jsem potřeboval vědět kde hledat....
Máte někdo zkušenost s alternátorem z druhovýroby? Je levnější, ale nevím zda vydrží, moc toho s ní nenajezdím, cca 10000km za rok. Spíš dostává zabrat skrz špínu a vodu...
Jo a kabely to nebudou, byl už ve 2 nivách a stejný, v té jedné jiný funguje dobře. A taky mě napadá že na šroubu origo se asi nehřál... Ten vyměním určitě. Díky za typ.
------
Nevím výrobce alternátoru co nabízí automanta.sk ale je docela levnej (100e)... Nemáte typ kde koupit ne Čínu a ne drahej?
Naposledy upravil Ondra1,7mpi dne úte úno 06, 2018 22:38, celkově upraveno 2
Opel kadet 1,9D kombi, fiat punto 1.2, BMW e46 318D, Niva 1.7 s velkym zadkem
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 380
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Majo » úte úno 06, 2018 22:33

Ja pouzivam 100A tusim bulharsky a 115 tiez nie original, mozno slovinsko, horsie nez origo nie su. Ale cinske napodobeniny su uplne sracky....
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6325
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Mara » pát kvě 04, 2018 11:06

Odpadla mi opakovaně pojistka krajni vpravo nahore, č. 10. To jsem vyčetl je buzeni altiku.
Napada mě, že jak jsem svařoval k napravnici, tak mi utekla odpojena svorka k + baterky a zase se pri svarovani spojila.
Je mozne, ze to odepsalo regulator napeti altiku a tim to pali tu pojistku? Diky.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 464
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod valda1971 » pát kvě 04, 2018 11:24

Ano, je :(
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 4644
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků