Alternator na Nivě

Moderátor: Moderátoři

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Rankl » úte úno 06, 2018 22:02

s tím zahříváním- mě se řemenice (pokud je to , čemu říkáš kladka) taky extrémně hřála, bylo to ale poučitím nepůvodního dlouhého šroubu, který drží alternátor ve spodním držáku a ovalitou otvoru v držáku, takže docházelo k téměř neviditelné nesouososti řemenic, řemen se tiše dřel, guma smrděla, několikrát jsem vyměnil řemen (i prskl), blbec jsem to napínal více, pak zas méně, nic nepomáhalo, až výměna šroubu a držáku. Asi to nebude Tvuj případ, ale podívej se na to.
Zkus natahnout nové kabely, jak kostru (může být naoxidovaná uvnitř), tak buzení, uvidíš.
2107 a 21214
Rankl
 
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte úno 06, 2018 22:32

To je dost možné, mám tam místo šroubu závitovou tyč, ale proč nedobíjí? Spolu to asi nesouvisí, zkusím jak psal Majo zas vyndat a zkontrolovat, žel teď to není to hlavní co mě trápí, chci nejdřív vyřešit korozi nosníků... Pokud se povede, snad ano, tak potom... jen jsem potřeboval vědět kde hledat....
Máte někdo zkušenost s alternátorem z druhovýroby? Je levnější, ale nevím zda vydrží, moc toho s ní nenajezdím, cca 10000km za rok. Spíš dostává zabrat skrz špínu a vodu...
Jo a kabely to nebudou, byl už ve 2 nivách a stejný, v té jedné jiný funguje dobře. A taky mě napadá že na šroubu origo se asi nehřál... Ten vyměním určitě. Díky za typ.
------
Nevím výrobce alternátoru co nabízí automanta.sk ale je docela levnej (100e)... Nemáte typ kde koupit ne Čínu a ne drahej?
Naposledy upravil Ondra1,7mpi dne úte úno 06, 2018 22:38, celkově upraveno 2
Opel kadet 1,9D kombi, fiat punto 1.2, BMW e46 318D, Niva 1.7 s velkym zadkem
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Majo » úte úno 06, 2018 22:33

Ja pouzivam 100A tusim bulharsky a 115 tiez nie original, mozno slovinsko, horsie nez origo nie su. Ale cinske napodobeniny su uplne sracky....
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6387
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Mara » pát kvě 04, 2018 11:06

Odpadla mi opakovaně pojistka krajni vpravo nahore, č. 10. To jsem vyčetl je buzeni altiku.
Napada mě, že jak jsem svařoval k napravnici, tak mi utekla odpojena svorka k + baterky a zase se pri svarovani spojila.
Je mozne, ze to odepsalo regulator napeti altiku a tim to pali tu pojistku? Diky.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 542
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod valda1971 » pát kvě 04, 2018 11:24

Ano, je :(
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 4805
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte čer 12, 2018 16:35

2 Mara:
ani nechtej vedet, kolik jsem pri svarovani poskodil altiku, baterku pokazdy odpojuju, ale pak mi treba po 3tis. km odejde regler nebo dioda :( regler na ten v nive z oplu zafira byl za 1500,-kc :/ ve zlutym rapidu ko dioda, vymenil jsem ji, pak jsem se rozhodl zavarit diru v prahu, najel jsem s tim 3tis. km, vypalilo mi to skoro vsechny zarovky a KO regler :/
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 545
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Cory » úte čer 12, 2018 16:43

S cim to zvaras? S COčkom mi nikdy nic neodpalilo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9770
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » úte čer 12, 2018 16:51

2 Cory:
COckem, takovym malym na 230V, nikdy se mi nestalo, ze bych dovaril a neco bylo KO, ale pak po nekolika stovkach nebo nekolika malo tisicich km neco odejde, tak to pripisuju jedine tomu, protoze na autach, na kterych nic nevarim mi nic takto neodchazi... na cervenym MTX 60tis. km drzi jeden altik - celou dobu jsem nic nevaril, ale na zlutym rapidu mam ten stejnej a za ty km jsem ho resil snad 3x, felda to samy, dokud jsem nic nevaril, tak altik drzel...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 545
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: Alternator na Nivě

Příspěvekod Mara » úte čer 12, 2018 17:36

Ono ty bylo nakonec uplne jinak. To cislovani pojistek mam nejak obracene, nez je tady nekde uvedene. Takze ta pojistka mela souvislost s brzdovymi svetly, ktere nesvitily. Zaraželo me, ze budik ukazoval dobijejici altik. Požgaral jsem draty, vymenil pojistku a od te doby to drzi, akorat jen nevim v cem to bylo. Takze pulrok svařovani zda se nic moc neodepsal. Jen teda bojuju neuspesne s tim volnobehem (check 13 na lpg a asi 35 nesoulad ot kliky na volnobeh). Mozna by to mohlo delat i cidlo rychlosti, to kdyz jsem kutil, tak to bylo schopne vyplivnout na check řadu dalsich chyb navic. Ale to je k jinemu tematu :( :/ :) :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 542
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník