od Majo » stř úno 04, 2015 20:06
v RJ je nastavene, ze pokial je poloha skrtiacej klapky vacsia ako 1%, tak to uz nevyhodnocuje ako volnobeh. Takze to sposobovat kolisanie otacok moze(ba az musi). Este horsi pripad je, ked poloha pri pustenom plyne je vacsia ako pri jemne pridanom. Totiz ak je zle zalozeny potenciometer, moze sa stat, ze hodnota najpr klesa na nulu a az nasledne zacne stupat.
Kedze mas moznost diagnostiky, zapoj ju, skontroluj napnutie lanka a doraz klapky aby nedoslo k pochybeniu a nasledne povol dva sroubiky, ktore drzia potenciometer. S povolenymi sroubikmi s nim otacaj, kym sa nepriblizis co najviac nule. Ked sa tak stane, sroubiky dotiahni a odskusaj funkcnost postupnym pridavanim plynu. Problemy s kolisanim by mali zmiznut.
Bohuzial potenciometre dodavane ako ND su druho az tretotriedne a ich rozsah je velmi divoky. Tych 60percent na plnom plyne nie je nic nezvycajne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4