Dodi - podobný problém měl známý na Škoda Octavia. Měl tam nepatrný úbytek chladicí kapaliny, to někde v prostoru pod palubkou a šlo mu to na čelní okno. Vlastně jen nepatrná pára. Jinak já mám zkušenost, že při "nabírání" teploty uvnitř vozu k mlžení oken je tendence (změna teplot venkovní-vnitřní), ale to po ohřátí interiéru odpadne a mohu si topit směrově kam chci.
K tomu zadnímu oknu (a celkové) - nemáš nataženo do vnitřku auta moc vlkosti ? V podlaze od mokra z nohou ? To se pak odpařuje a nemá kam. Při delší jízdě pustit topení co nejvíc jen na zem a po nějaké době otevřít okna - prostě vysušit. Pokud máš auto v garáži, kde je možnost přes noc nechat okna otevřená, tak to také využít.
Jo, a také se mi u 112 stalo, že jsem nějak nevědomky zapnul vnitřní cirkulaci (jinak ji vůbec nepoužívám) a měl jsem podobné problémy, než jsem na to přišel. Topila méně a okna se mlžila. Tam je to přes nějaký elektromagnet (je slyšet cvaknutí už při zapnutí zapalování), tak jest-li to třeba nemáš v poruše