Moderátor: Moderátoři
JmJ píše:Hadal bych to na bud opet zly/nevhodny termostat nebo treba netesnost soustavy. Mas vicko na expanzce?
Dodi píše:JmJ píše:Hadal bych to na bud opet zly/nevhodny termostat nebo treba netesnost soustavy. Mas vicko na expanzce?
Chladiaca zmes nikde neuniká, neubúda v expanzke a samozrejme že expanzka má viečko. Servis to chce riešiť tak, že demontujú masku a dajú pred chladič clonu, s čím samozrejme nesúhlasím.
JmJ píše:Dodi píše:JmJ píše:Hadal bych to na bud opet zly/nevhodny termostat nebo treba netesnost soustavy. Mas vicko na expanzce?
Chladiaca zmes nikde neuniká, neubúda v expanzke a samozrejme že expanzka má viečko. Servis to chce riešiť tak, že demontujú masku a dajú pred chladič clonu, s čím samozrejme nesúhlasím.
to je kokotina. ten termostat bude zly, nebo je pro jine auto.
valda1971 píše:Dnes ráno jsem jel s Priorou (nová) trasu 15km při -9°C. Než jsem oškrábal okna (cca 3-4min - nastarováno) po asi 4km topila pěkně, ale motor ještě na 90°C nebyl. Po cca 10km už vše OK a jel jsem bez větráku - což jsem u předchozí 112 nemohl - Jsem u Priory s topením spokojen omnoho více jak u té 112
Nevím, jaké všechny změny jsou u topení na faceliftu, vyditelná je jedna guma navíc u nasávacího otvoru.
PS: Nemám nijak dodatečně zakrytý chladič.
valda1971 píše:Dnes jsem se na tu teplotu zaměřil podrobně Venkovní teplota -4°C, žádné škrábání oken nebylo, tak odjezd několik vteřin po nastartování.
Prvních 1700 metrů poměrně plynulý průjezd městem, ručka teploměru v základu, z topení vlažný vzduch. Pak auto stálo cca 8minut a následovala plynulá jízda 90tkou do Mostu. Stav denní tacho 2,5km - ručka se pohla asi na 55°C, topení už bylo příjemné. Teplota se zvyšovala cca co dva km o 10 stupňů, topení nabíralo samozřejmě na kuráži Při 10km teplota asi 85°C a topení horké. Na konci cesty - 17,6km - teplota asi 89°C. Ta se držela i při cestě zpět.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků