Stránka 1 z 1

Motor Priora 21126 - údržba, vylepšenie, tuning

PříspěvekNapsal: sob zář 19, 2009 22:01
od DJW
Kedže majiteľov 217x nám pribúda (a snáď sa pripojím aj ja), verím že ste niektorý rozmýšlali nad úpravou.. Pre začiatok by ma zaujímalo, či ho niekto porovnával s desiatkovou 1.5kou - tu už mám úpravy vyzistené..

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2010 18:32
od DJW
Ahoj všetci. Kedže o motore sa tu veľa nepíše, skúsim rozprúdiť debatu na tému:

Myslíte, že úprava motorov na Euro-5 bude:
a, krok vpred, vylepšenie motora ako celku
b, zhoršenie výkonu a spotreby skrz eko parametre

PříspěvekNapsal: sob lis 20, 2010 20:39
od plavec
Můj laický pohled je takový, že jakákoliv úprava (ve vyšších kruzích zvaná "vylepšení" ) je ku škodě věci. Jestliže něco fungovalo jakš takš rozumně, tak to překopem a bude z toho totál sračka, to je dneší heslo výrobců (nejen u aut) .
Měli jsme dřív motory s karburátory a jezdilo to. Dnes máme stříkačky s milionem čidel a pitomostma a už to dělá kraviny.

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 05:14
od DJW
Našiel som malosériové motory 1.8 (21128) pre Prioru:
http://www.super-avto.ru/factory/engine/
Parametre síce nie sú oslnivé, ale motor má vyšší krúťák pri nižšších otáčkach (162 Nm pri 3200rpm)

Motory od TMS:
http://www.tmsport.ru/tuning/?id=2510
nikde nepíšu ceny :(

Nejak sa mi nechce veriť, že po tom, čo som videl samary s turbom a neviem čím všetkým pod kapotou, že majitelia Prior sa uspokojili so sériovými motormi.

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 07:36
od Cory
ta 1,8ka (82,5x84) sa geometriou náramne podoba na 1,8 z klasiky (82x84), ktora ma 64kw. No, ale ked tak pozeram na ten motor, viem odkial budem mat ojnice na svoju 1,9 :twisted:

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 10:37
od zelvotron
No jenže ta 1,8 má jen Eypo 3, čili by to šlo dát beztrestně pouze do některejch desítek.

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 18:54
od mirozv
Aspoňčo sa mi podarilo vyhrabať motor 21128-1000260-20 cca 74000 rubľov http://www.autocorp63.ru/dvigateli

PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 22:07
od zelvotron
Až tam pro něj budeš, tak mě taky jeden vem :)

PříspěvekNapsal: úte úno 15, 2011 01:28
od DJW
Mne tiež jeden..
Inak, ako tak pozerám, tuning ani veľmi netreba.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=KbdH-J6U ... re=related
Rátali sa mi tie hlášky v pozadí..
"S kakoj skorotju ty ideš? Mať moja.." :lol:

Re: Motor Priora 21126 - údržba, vylepšenie, tuning

PříspěvekNapsal: ned čer 10, 2012 04:07
od DJW
Prestavbová sada - TURBO na Prioru:
http://tuningsport.ru/market/kompressor ... -2219.html
Cena cca 810€ (hrubým prepočtom)
Pasuje aj na desiatku. Hmm, ja by som do toho šiel.. :) Už len kvôli otvoreným hubám majiteľov Schade a FauVé :)

Re: Motor Priora 21126 - údržba, vylepšenie, tuning

PříspěvekNapsal: ned čer 10, 2012 12:10
od 112zigul
Už slintám,ale nic z teho nebude :oops:

Re: Motor Priora 21126 - údržba, vylepšenie, tuning

PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2012 12:27
od +Stano-
Ak by to niekoho zaujímalo, našiel som PDF s konštr. zmenami medzi motormi 21124 (110) a 21126 (Priora):
http://narod.ru/disk/8975487000/motor_21126.rar.html
Tu je o tom aj fórum: http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=160803&start=0