Stránka 1 z 2

motory 1,4

PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 19:57
od FOMA
Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.

PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 22:02
od Laďuša
skutečně

01.08.2007 Собраны первые 10 двигателей 1,4л для LADA KALINA
В конце июля в механосборочном производстве АВТОВАЗа были собраны первые десять 16-клапанных двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA. Все 10 готовых двигателей после обязательного цикла испытаний в цехе № 36-2 были переданы на сборку автомобилей LADA KALINA в цех № 45-5 сборочно-кузовного производства АВТОВАЗа. Новый двигатель отличается диаметром поршня - 76,5 мм (в отличие от 82-миллиметрового диаметра поршня на двигателе ВАЗ-21124 объёмом 1,6 л), а также облегчённой шатунно-поршневой группой производства Federal Mogul. «Пробная сборка новых двигателей выявила лишь минимальные замечания, которые легко устранимы, говорит и.о. главного инженера МСП Андрей Кабардин. - Этим мы сейчас и занимаемся».
Предварительный план августа – 500 двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA.

Re: motory 1,4

PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2007 13:49
od JmJ
FOMA píše:Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.


ja bych rekl, ze nadeje do nich nevkladaji jen rusove, ale i kromerizane :-)

PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2007 14:17
od Majo
ja len dufam, ze ostanu aj pri 1,6 a rozsiria ponuku aj smerom nahor :P

PříspěvekNapsal: čtv srp 02, 2007 18:26
od FOMA
Hej ,eště dúfam,že za obsahmi týchto motorov nebude chybět kúzolných 16V... :P

PříspěvekNapsal: úte srp 07, 2007 19:55
od Skalouš
Kdyby motory zvětšovali, musí použít úplně jiný brzdy a na to nestačí 14" palcová kola. Takže by museli snížit profil gum.... Ty 14" u mě s bržděním sotva stíhaj. A kotouče jsou ventilovaný.....

PříspěvekNapsal: čtv dub 03, 2008 17:51
od Laďuša
Tak co, šéfové, neví už se něco bližšího o dovozu Kalin s 1,4 motorama k nam?

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 09:58
od Majo
a co 1,8GTI kdy se to zacne vozit? :P

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 10:07
od Tommel
Jak se začne vozit GTI tak jedno beru :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 10:48
od Wolf
Majo píše:a co 1,8GTI kdy se to zacne vozit? :P

... staci do standartu vtesnat motor z Barchetty :wink:

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 11:45
od Majo
:D No zas keby som mal nieco niekam tesnat, tak nebudem kupovat nejaku kalinku a ani stracat cas s 1,8mickou :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 12:08
od Wolf
Majo píše::D No zas keby som mal nieco niekam tesnat, tak nebudem kupovat nejaku kalinku a ani stracat cas s 1,8mickou :mrgreen:

To je pravda :oops: .

PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 08:44
od čmelák
naco davat do lady motor ktory nechodi.... s pozdravom skoda 130

PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 07:30
od Jiri
ahoj lidi .. nekde na www.zr.ru jsem neco cetl o 1,4 motoru psali že zmenili staly prevod ze 3,7 na 3,9 a že kalina ma s 1,4 lepší zrychleni a vetsi maximalku, nizsi spotrebu . proste sama pozitia.
tak me napada že vlastne motor 1,6 16v se do kaliny nejak nedava..cimpak to je?
z toho mensiho objemu bych strach nemel... žabožrouti udelali do clia 1,2 16v s turbem ktera ma 74kW a 140Nm pri 3000 otackach....
cisla ktera jsou na http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models. ... branch=tth
tak moc optimisticky nevypdaji. ale dulezity je prubeh tociveho momentu . dokud se s tou 1,4 nikdo nesvezzl tak bych ji nezatracoval. Osobne si myslim že nejlepsi co bylo byla 1,5 16v podle normy euro2 ....:-(
ostatne i u jinych aut byly verze euro2 nejuspornejsi....s nejjednodussi elektronikou...atd:-)

PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 12:23
od Jura Baran
Nová 1,6 16V se do Kaliny standartně nedává a dávat nebude (vyjímkou jsou vozidla milice), protože se jedná o základní motorizaci Priory. Staré 1,6. 16V, které se z hlediska maximálního výkonu zhruba shodují s 1,4 16V a nemělo by cenu to rvát vzhledem k hmotnosti do Kaliny, se budou motnovat už jenom do Samar. Časem pravděpodobně buď úpně vymizí pro Kaliny i motorizace 1,6 8V a nebo bude nahrazena 1,6 HDi od PSA (ale teď bych to spíš tipnul na nějaký menší diesel od Renaultu).