Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 13:29
od Jiri
zdravím.. no 1,6 16 co je v priore ma 72kW, asi to bude neco novejsiho nez 1,6 16 co se davaly do desitkove rady 66kW. Pokud vim tak nova samara ma sice 1,6 ale vždy jen 8v jako kalina. na stránkách vaz.ru j pro 1,4 uvedeny taky prevod 3,7 .. kdo vi lenin byl vlastne uljanov rijnova revoluce v listopadu , stalin dzugashvili..:-)))
no protože do lady kapitaove vstoupil renault tak bych cekal spis motor 1,5 dci jako ma logan... tak vellky kamaradi zas PSA a Renault nejsou tady jde o velky trh myslim že si tam daj sve diesely...

PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 14:01
od Džuzy
no já doufám že tam začnou dávat i nějaké ty diesely co jsi o tom myslíte máte nějaké informace?? :-)

PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 19:39
od FOMA
Dieseliy se do Lady plánovaly již mnohem dřív než ji ukousl Renault,ale je fakt,že se většinou koketovalo s,, frantíky,, takže myslím,že se 1.5dci časem v Ladě oběví :wink:

PříspěvekNapsal: stř čer 10, 2009 14:02
od Marek
Viděl jsem výkonové parametry motoru 1,4i/16V a musím konstatovat, že oproti původnímu motoru 1,6i to není nic moc. Točivý moment je odpovídající motorizaci 1,4, čili malý, a hlavně je jeho maximum strašně vysoko (až při 4500 rpm), což je hnus fuj sajrajt. Pro pohodovou jízdu nepotřebujeme výkon, nýbrž točivý moment, čili vysokou hodnotu maxima a pokud možno co nejplošším průběhem. Proto u mě stále vítězí původní šestnáctky.