motory 1,4

Moderátor: Moderátoři

motory 1,4

Příspěvekod FOMA » stř srp 01, 2007 19:57

Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Laďuša » stř srp 01, 2007 22:02

skutečně

01.08.2007 Собраны первые 10 двигателей 1,4л для LADA KALINA
В конце июля в механосборочном производстве АВТОВАЗа были собраны первые десять 16-клапанных двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA. Все 10 готовых двигателей после обязательного цикла испытаний в цехе № 36-2 были переданы на сборку автомобилей LADA KALINA в цех № 45-5 сборочно-кузовного производства АВТОВАЗа. Новый двигатель отличается диаметром поршня - 76,5 мм (в отличие от 82-миллиметрового диаметра поршня на двигателе ВАЗ-21124 объёмом 1,6 л), а также облегчённой шатунно-поршневой группой производства Federal Mogul. «Пробная сборка новых двигателей выявила лишь минимальные замечания, которые легко устранимы, говорит и.о. главного инженера МСП Андрей Кабардин. - Этим мы сейчас и занимаемся».
Предварительный план августа – 500 двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: motory 1,4

Příspěvekod JmJ » čtv srp 02, 2007 13:49

FOMA píše:Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.


ja bych rekl, ze nadeje do nich nevkladaji jen rusove, ale i kromerizane :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Majo » čtv srp 02, 2007 14:17

ja len dufam, ze ostanu aj pri 1,6 a rozsiria ponuku aj smerom nahor :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod FOMA » čtv srp 02, 2007 18:26

Hej ,eště dúfam,že za obsahmi týchto motorov nebude chybět kúzolných 16V... :P
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Skalouš » úte srp 07, 2007 19:55

Kdyby motory zvětšovali, musí použít úplně jiný brzdy a na to nestačí 14" palcová kola. Takže by museli snížit profil gum.... Ty 14" u mě s bržděním sotva stíhaj. A kotouče jsou ventilovaný.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Laďuša » čtv dub 03, 2008 17:51

Tak co, šéfové, neví už se něco bližšího o dovozu Kalin s 1,4 motorama k nam?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Majo » pát dub 04, 2008 09:58

a co 1,8GTI kdy se to zacne vozit? :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Tommel » pát dub 04, 2008 10:07

Jak se začne vozit GTI tak jedno beru :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Wolf » pát dub 04, 2008 10:48

Majo píše:a co 1,8GTI kdy se to zacne vozit? :P

... staci do standartu vtesnat motor z Barchetty :wink:
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Majo » pát dub 04, 2008 11:45

:D No zas keby som mal nieco niekam tesnat, tak nebudem kupovat nejaku kalinku a ani stracat cas s 1,8mickou :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Wolf » pát dub 04, 2008 12:08

Majo píše::D No zas keby som mal nieco niekam tesnat, tak nebudem kupovat nejaku kalinku a ani stracat cas s 1,8mickou :mrgreen:

To je pravda :oops: .
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod čmelák » pon dub 07, 2008 08:44

naco davat do lady motor ktory nechodi.... s pozdravom skoda 130
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Jiri » stř čer 18, 2008 07:30

ahoj lidi .. nekde na www.zr.ru jsem neco cetl o 1,4 motoru psali že zmenili staly prevod ze 3,7 na 3,9 a že kalina ma s 1,4 lepší zrychleni a vetsi maximalku, nizsi spotrebu . proste sama pozitia.
tak me napada že vlastne motor 1,6 16v se do kaliny nejak nedava..cimpak to je?
z toho mensiho objemu bych strach nemel... žabožrouti udelali do clia 1,2 16v s turbem ktera ma 74kW a 140Nm pri 3000 otackach....
cisla ktera jsou na http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models. ... branch=tth
tak moc optimisticky nevypdaji. ale dulezity je prubeh tociveho momentu . dokud se s tou 1,4 nikdo nesvezzl tak bych ji nezatracoval. Osobne si myslim že nejlepsi co bylo byla 1,5 16v podle normy euro2 ....:-(
ostatne i u jinych aut byly verze euro2 nejuspornejsi....s nejjednodussi elektronikou...atd:-)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Jura Baran » stř čer 18, 2008 12:23

Nová 1,6 16V se do Kaliny standartně nedává a dávat nebude (vyjímkou jsou vozidla milice), protože se jedná o základní motorizaci Priory. Staré 1,6. 16V, které se z hlediska maximálního výkonu zhruba shodují s 1,4 16V a nemělo by cenu to rvát vzhledem k hmotnosti do Kaliny, se budou motnovat už jenom do Samar. Časem pravděpodobně buď úpně vymizí pro Kaliny i motorizace 1,6 8V a nebo bude nahrazena 1,6 HDi od PSA (ale teď bych to spíš tipnul na nějaký menší diesel od Renaultu).
Jura Baran
 
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků