Stránka 2 z 2

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: ned bře 07, 2021 18:55
od Křečík Barbuška
Jo voditka jsem tam videl, ale pokud by na te bestii vyvstala potreba jejich vymeny tak bych ji poslal do lisu :-) .

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: ned bře 07, 2021 19:01
od Cory
Voditka pasuju aj z klasiky, len ich treba prislusne skratit :)

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: pon kvě 03, 2021 20:00
od luboš
Tak jsem to rozebral .... Otázka zní kde udělali soudruzi z Toljatii chybu? :roll:

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: pon kvě 03, 2021 20:08
od Cory
Kvalita spracovania. Ani nie kvalita materialu. Ale presnost, s akou to obrabaju.

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2021 19:58
od luboš
Tak mám zabroušeno.
Jen moc nerozumím postupu dotažení hlavy viz obrázek bod číslo 4, to mám jako povolit o 90st pak znovu dotáhnout na 85Nm ?
Těsnění se dává na sucho ? u klasiky jsem ho potíral tenkým filmem vazeliny.

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2021 20:26
od Cory
To je nejaka blbost. Dotahuje sa to v štyroch krokoch:
1. 20Nm
2. 70-86Nm
3. 90°
4. 90°

Tesnenie netreba potierat nicim

Re: Chyba P0302

PříspěvekNapsal: čtv srp 05, 2021 20:53
od luboš
Auto už jezdí, moc díky za rady :) Ještě jsem tu řešil že rozvodový řemen klouže k jedné straně a hobluje se o kladku dělalo to i po výměně řemenu, pak jsem musel vyměnit vodní pumpu vydržela sotva 45tis :( a ejhle řemen najednou chodí uprostřed jak má. Řekl bych že na ní byla už vůle tím pádem ji řemen přitáhnul k jedné straně ozubené kolo bylo lehce nakřivo a řemen se snažil sjíždět ven.