Brzdy

Moderátor: Moderátoři

Brzdy

Příspěvekod dmatej » ned říj 09, 2016 11:15

Tož založím nové téma, neb mám nové poznatky kolem brzd Kaliny. Shrnu evoluci:

2007 - Kalina byla nová, brzdy brzdily perfektně a nevadly.
2009? (musel bych to hledat) - některé destičky se sjížděly trochu více, stočení kotoučů v Sadské. Od té doby vše ok.
2011 a 80820 - výměna kotoučů, destiček, paken. Utrhal jsem zarezlé šrouby. Staré pakny zpola odloupnuté. Nové vše je od ATE, výroba Frankfurt (kotouče+pakny) + Barcelona (destičky), šrouby Ingomat Plzeň.
2012 a 95640 - stočení brzdových bubnů (kopaly)
2013 a 98000 - výměna brzdových bubnů. Ruským se odloupal (odhnil) hliník po vnitřím obvodu a začaly šišatět. Nové jsou Cifam, celolitinové.
2016 a 128422 - výměna jedné zadní pakny LZ kola - utrhlo se obložení a přehřívalo kolo.
2016 a 143559 - opět utržená pakna LZ kola, zatím nedrhne, ale to přijde. Původní ruské pakny dohnily ve skladu a tři ze čtyř odpadly od podkladu.

ATE a Rus mi už na auto nesmí, co se týče brzd. Zdá se, že ATE stejně jako originál dělá nějakou chemickou chybu, protože podklad vypadá, jako kdyby chemicky reagoval s obložením tak dlouho, než spoj koroze rozložila. Fotky možná dodám později.

Objednávám TRW a doufám, že stejnou chybu nedělá.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron