Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: sob led 30, 2010 14:16
od radek mb
zelvotron píše:Ono i v desítce 8v snese asi nižší otáčky

:) presne tak
zelvotron píše:Mě dělalo problémy ze začátku spíš řazení dvojky, má to Priora ještě jako desítka, tedy že se dvojka řadí až někam na zadní sedadla,

Kvuli tomu zena nechce desitkou jezdit,na zarazeni dvojky to chce mit "grif"

PříspěvekNapsal: stř bře 10, 2010 07:14
od Luděk Musil
Štěpán Getsko píše:
zelvotron píše:A čo vy si Kefalín preďstavujete pod takým pojmom zdvojená synchronizace? Jako větší synchronizační spojka?


V podstatě dva synchronizační kroužky. Jeden větší a druhej menší. :wink:


Hele Štěpáne ... :lol:
Když si tak pročítám Tvé příspěvky v různých topicích (ale vždy to mělo nějakou souvislost s převodama) musím smeknout před Tvými znalostmi. Zeptám se Tě:
Měl by jsi zájem sepsat nějaký [osvětový] článek na téma "typy převodovek / ozubená kola / synchronizace / způsoby řazení / ... " ? Článek nemusí být speciálně zaměřen na auta naší značky.
Děkuji předem. L.