radenie

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod radek mb » sob led 30, 2010 14:16

zelvotron píše:Ono i v desítce 8v snese asi nižší otáčky

:) presne tak
zelvotron píše:Mě dělalo problémy ze začátku spíš řazení dvojky, má to Priora ještě jako desítka, tedy že se dvojka řadí až někam na zadní sedadla,

Kvuli tomu zena nechce desitkou jezdit,na zarazeni dvojky to chce mit "grif"
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 10, 2010 07:14

Štěpán Getsko píše:
zelvotron píše:A čo vy si Kefalín preďstavujete pod takým pojmom zdvojená synchronizace? Jako větší synchronizační spojka?


V podstatě dva synchronizační kroužky. Jeden větší a druhej menší. :wink:


Hele Štěpáne ... :lol:
Když si tak pročítám Tvé příspěvky v různých topicích (ale vždy to mělo nějakou souvislost s převodama) musím smeknout před Tvými znalostmi. Zeptám se Tě:
Měl by jsi zájem sepsat nějaký [osvětový] článek na téma "typy převodovek / ozubená kola / synchronizace / způsoby řazení / ... " ? Článek nemusí být speciálně zaměřen na auta naší značky.
Děkuji předem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků