Stránka 4 z 6

PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 17:13
od tavri

PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 18:27
od plavec
petersv1 píše:Ač jsou přímo v Příbrami 2 servisy na Lady, nevěřím po zkušenostech ani jednomu-svěřil bych jim jen opravu mechanických závad a to ještě nerad

Díky za info kolego.O Příbrami jsem taky uvažoval, zpočátku co jsem ladu měl.Jen nebyly reference, nebo jsem je přehlídnul.

Podobný problém jak má Petrsv 1, teplý motor nejde natočit

PříspěvekNapsal: čtv led 07, 2010 18:33
od Vladan
Zdravím všechny tady!Prosím poraďte, mám podobný problém jako Petrsv1, studený motor chytá bez problemů ale občas se mi stane 2-3x týdně, (při denním ježdění) že když někam přijedu a během cca 30 min. chci odjet (s teplým motorem), nestartuje,musím tak 15 zkoušet nastartovat(plyn při tom nijak nepomáhá-respektivěna na plný plyn to na 1s chytne a zhasne).
Když mi to nechce chytnout tak jsem zkoušel jiskru a ta byla OK, chystám se ještě změřit tlak v palivovém okruhu při této poruše (jinak při normálním provozu mám tlak paliva 2,9 kpa na stojícím motoru a 2,65 kpa za běhu.Dále jsem zkoušel čidlo teploty (dva dráty)motoru ohmetrem - to je OK, kontrolka check engine nesvítí, mám novou váhu vzduchu (magnet mareli) + nové čidlo polohy škrtící klapky, nový vzduchový filtr a svíčky brisk, očistil jsem zapalovací cívku a čidlo detonací, vypustil jsem palivovou nádrž a znovu nabral benzín + velfobil a dělá to pořád. Napadají mě už jen zapalovací kabely ale to se mi nezdá. Jinak mám LADU 110 8V, rok 2000, 60 000km
Dokázal by někdo poradit? Předem děkuji. V.

PříspěvekNapsal: pát led 08, 2010 18:33
od plavec
Vladan píše:mám novou váhu vzduchu (magnet mareli)

Jen tak mimo téma: kolik ta váha stála a kde ji prodávali?

Váha vyduchu

PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 08:36
od Vladan
plavec píše:
Vladan píše:mám novou váhu vzduchu (magnet mareli)

Jen tak mimo téma: kolik ta váha stála a kde ji prodávali?

Takže koupil jsem jí v autodílech RALL a stála 1800Kč

PříspěvekNapsal: stř led 20, 2010 19:02
od petersv1
Díky tavri za odkaz "na onehdá" ale moc mi to nepomohlo. Po vyčištění zapalovací lišty a čidla detonací se mi závada 15 dnů neobjevila, až včera. Problém jsem vyřešil tím, že jsem po 10 min. od vypnutí motoru nenastartoval a prostě neodjel, ale šel na procházku a po půl hodině chladnutí naprosto v pohodě nastartoval. Je to ale stav se kterým se nemíním spokojit. Ještě že prvou pomocí je auto roztlačit či pustit z kopce-ale vím, že mu to moc nesvědčí a ne vždy to lze (jako třeba na sněhu). Mohu tedy ještě zkusit odpojit jak čidlo detonací tak čidlo otřesů (váhu vzduchu jsem již odpojoval-nemá na to vliv) a pak třeba zkusit pokračovat kabely-ale to se mi nezdá.

PříspěvekNapsal: čtv led 21, 2010 11:25
od petersv1
zdravím, můj problém nadále pokračuje, s tím, že plyn už nepomáhá, a jediné co pomůže je roztlačení nebo puštění z kopce-chytne hned. Teď se mi to víc než 14 dní neprojevilo. naposledy předevčírem, protože jsem byl zapadlý ve sněhu, tlačit se nedalo a tak po 4 marných pokusech jsem počkal půl hodiny a pak v pohodě studený motor napoprvé natočil. Konzultoval jsem to s p. Nedbalem ze sadské, mimo zde uvedené a rozebírané příčiny mě doporučil (v souvislosti s tím, že zpravidla nenatočím poté co při startu neslyším klapat relé čerpadla a čerpadlo paliva), zkontrolovat svorkovnici a kontakty na immobilizéru. Zatím jsem to neudělal a stejně si intuitivně myslím, že to nějak souvisí s tou teplotou. Zkusím ještě odpojit čidlo detonací a čidlo otřesů - jak je psáno jinde.

PříspěvekNapsal: sob led 30, 2010 09:26
od petersv1
Na závadu jsem stále sám, k čidlům jsem se zatím nedostal, je zima a navíc jsem vyměňoval radiátor topení, jak jsem psal již i na jiném místě. Nicméně jsem znovu lihem prolil celou zapalovací lištu včetně kontaktů, okolí čidla detonací a kontakty na čidle otřesů. Zatím to skoro 14 dní drží a neměl jsem problém. Ale pořád nevěřím tomu, že je vyřešeno.

Auto vypíná v horku motor

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 14:12
od kov
Zdarec, mám Ladu combi 2111 r.v.2003, obsah 1500, 16V Mám s ní problém. Pokud jsou vedra kolem 30-ti st.,tak se při jízdě v koloně prostě zastaví motor a dokud neschládne, je doježděno. Zpravidla na rušné křižovatce. :wink: Vždy odpojím baterku, aby se znova nakopnul ten počítač co to řídí-aby ,,zapoměl chybu"(rada servisu), otevřu kapotu, víčka motoru a max. sháním někoho na odtlačení. Až schládne, motor naskočí a jede dál. Jednou jsem zůstal viset 2km od značkového servisu, a tak jim volám, aby mi přijeli pomoct a současně najít závadu. Vykašlali se na mě.
V servisu mi řekli, že by potřebovali, abych viděli auto, když to udělá-nepojede, což je logické, ale když je příležitost...
Zajímavé je, že při tom teplota motoru ani nepřejde přes 90st a vůbec nesepne ventilátor chlazení. Prostě popojíždím v horku, motor vypne a tečka. Dělá to opravdu jen v těch největších vedrech a dělá tu už dlouho. Já to řeším tak, že přes poledne do města nejezdím, což je asi dost blbé řešení...
Máte nebo měli jste stejný problém? Technik ze servisu mi řekl, že to ještě nikdy neslyšel...

PS: S tím servisem(Zlín-Louky) je celkově hrozná domluva. Např: Objednal jsem se nedávno na opravu prasklého těsnění pod hlavou válců 3.12. , auto jsem jim dal do opravy 9.12. a auto jsem z nich vydoloval až 21.1. a to jsem musel ještě volat majiteli firmy, aby se to pohlo!!! Vzhledem k tomu, že ho používám k živnosti, docela mazec. A těch výmluv.. a to bych mohl pokračovat...

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 14:28
od Wolf
Uplně stejnou závadu měl před časem kolega z práce, ale s Mitsubishi Galant, kolikrát to měl v servisu i že si to tam nějaký čas nechali, ale nikdy nezjistili nic. Moc dobrou radu na to nemám, ale kolega to řešil tak, že starost o auto přenechal AAA, a celou dobu trnul, aby se závada při prodeji neprojevila :)

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 15:14
od JmJ
Roko motor?

A kdyz to udelas, neodpojis baterku a auto schladne, tak nastartuje? A pokud ano, tak pak diagnostika zadnou chybu nenajde?

V zime kdyz nechas motor na miste vrcet, tak teplota vyleze nahoru, sepne ventilator, ochladi motor a vsechno je ok?

Kdyz to umre a snazis se to hned startovat, tak to toci a vubec nema snahu chytit, nebo jak se to chova?

Kdyz tomu za horka das na prdel nekde do kopcu, aby se motor hodne hral, tak sepne ventilator a ochladi to, nebo to taky umre?

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 15:46
od Teepee
Zdravím tazatele, tak se přihlášení nakonec povedlo, to je dobře.
Divná závada, zatím do skládačky určitě chybí odpovědi na otázky od JmJ, ta s projevem bez odpojení AKU mě taky přesně napadla...
Protože třeba to vůbec není v počítači a elektronice řídící motor.

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 15:51
od FOMA
Co se servisu zde v okolí týká-zkus ještě servis Bosch v Přerově(naproti Bamaxu),bývali tam dost dobří,jak ted nevím-ovšem pokud nehlásí auto závadu(jak se domnívám),tak to je opravdu těžké střílet jen tak od pasu. Pak jedině se poptat na RU foru na Lada CC,tam přeci jen těch Lad mají víc.každopádně je to prekérka a typ závady kerá jistě není zaviděníhodná-ale pokud tě to ukidní není to závada jen zn.Lada,ale i ostatních.

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 16:17
od JmJ
Ja premyslim nad dvema moznostma:

a) motor se zastavi nerizene. nejaka soucastka v zapalovani nebo dodavce paliva prestane delat to co ma a nejde bud palivo nebo jiskra.

b) motor se zastavi rizene. nevim, zda neco takoveho zigul ma, ale davalo by mi treba smysl, ze se zastavi motor rizene, tedy rozhodnutim pocitace, pri problemu s mazanim, pri problemu s tlakem paliva ci cert vi s cim. zkusil bych zjistit, jestli ridici jednotka necim takovym nedisponuje. moc sanci tomu ale nedavam.

PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 17:07
od Ivo
Pro mě je hlavně záhada, že motor sám vypne. Možná by to chtělo dojet k tomu servisu, tam to nechat nastartované a až se to vypne, dotlačit to technikovi pod ruce, když tam jsou tak ochotní. Nebo to zkusit v tom Přerově. Slyšel jsem, že tam jsou dobří.

Známému dělal něco podobného Felicie s tím rozdílem, že mu to nechcíplo. Prostě, když měl teplý motor a vypnul ho, tak ho už nenastartoval. Vždycky musel v motoru odpojit tuším čidlo teploty, nastartovat a mohl ho zase zapojit.