Zahřátý motor nejde nastartovat, zahřátý motor zhasíná

Moderátor: Moderátoři

Zahřátý motor nejde nastartovat, zahřátý motor zhasíná

Příspěvekod martina » čtv říj 16, 2008 18:06

ahoj, mám problém.
pokud je motor zahřátý (delší jízda, kopec...) a následně se zastaví (v koloně, na semaforu) nebo hodně zpomalí (parkování) tak motor chcípne.
znovu natočit jde až po určité době kdy trochu zchladne. vypadá to, že pokud auto jede, tak vzduch cosi chladí, ale při zpomalení nebo zastavení se cosi zahřeje a je hotovo.

zkoušeli jsme vypojit váhu vzduchu, nastartovat stejně nešlo, v servisu projeli kontakty a vypadalo to OK, ale po dvou dnech sem s tím dneska zůstala viset na križovatce.

nenapadá někoho co by to mohlo být, případně něměl s tím někdo něco podobného?

díky martina
Naposledy upravil zelvotron dne ned čer 17, 2012 07:46, celkově upraveno 1
Důvod: edit názvu
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

2110

Příspěvekod FOMA » pát říj 17, 2008 05:09

je to u této řady běžná závada a bývá to(ale i u spousty jinych aut-značek)váha vzduchu.
už se to zde hodněkrát probíralo.
Takže žádná náročná oprava ale spíš finanční záležitost,ale jistě se zde k tomu ještě někdo vyjádří :wink:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Petr HC » pát říj 17, 2008 09:31

Váha vzduchu a potenciometr škrtící klapky jsou programově zástupné (mluvím o ŘJ Bosch MP7.0 x) . Chytne-li motor s mírně přidaným "plynem" a neudrží se ve volnoběhu ,tipoval bych servomotorek volnoběhu . Nejspolehlivější prevence těchto závad je důsledná kontrola všech ukostřovacích bodů - zejména okolo ŘJ a na motoru. Pokud je vůz garážován "pod širákem" dochází v místech styku dvou různých kovů k nekontrolovatelné korozi a v důsledku toho i k nekontrolovatelnému chování elektroniky .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod martina » pát říj 17, 2008 12:14

váha vzduchu to opravdu nebyla, jak sem psala výše ani její odpojení nepomohlo, mmch, máme tam už třetí, stejně jako zapalovací modul.
byla to kostra, když to mělo sepnout větrák, tak to chcíplo. no snad už to bude OK. jinak auto je garážováno v garáži :-)
doufám že se pletu, ale přišlo mi pro změnu, že se motoru nějak cestou domů nechtělo táhnout.....jak kdyby se vysypal kat.

každopádně díky m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

2110

Příspěvekod FOMA » pát říj 17, 2008 16:17

hmm,no špatná zkušenost,taky zkušenost :roll: ,ale zase jsme si zde rozšířili přehled o řadě 10 :twisted:
dík za info :wink:
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Petr HC » pát říj 17, 2008 17:32

To Martina , ne nadarmo jsou věnována problematice kostření tři obsáhlá témata ( масса , масса 2 , эщо раз масса ) , s několika desítkami vyobrazení na ruském webu chiptuner.ru . Takže jsem rád ,že se potvrdilo,co jsem předpokládal .
A je možné ,že i ostatní poruchy ,které jsi uváděla mohly mít stejnou příčinu . I já jsem měl na své 2112 (ještě v záruce v prvních 500 km) podobnou závadu (již jsem zde popisoval) ,způsobenou volným kontaktem kostry u ŘJ .
P.S. už vidím fakturu opravny : Otočení šroubovákem o 720 stupňů – Kč 720 + DPH . Razítko, podpis.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » pát říj 17, 2008 19:32

Jakože ta kostra byla někde povolená?Který drát to byl? Někdy se člověk hrozí co to může být a já hned myslím třeba na ŘJ :lol: a je mi špatně, ale pak potěší, když je to prkotina jako tady.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Petr HC » pát říj 17, 2008 20:21

Konkrétně se jednalo kostřící sroub svazku cca 6ti vodičů ukončených očky pod krytem proti pedálu akcelerace . Dotahl jsem o více než dvě otáčky a všechny problémy zmizely .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod martina » pát říj 17, 2008 22:00

jo, pravděpodobně zapalovací moduly odešly následkem toho. první taky v záruce (taky je to tu popsané kdesi, kdysi....)
problematika kostření je mi tak nějak popisem k ničemu, já se v tom hrabat odmítám, já to nemám jako koníčka, ale jako dopravní prostředek (což je v tomto případě asi trochu chyba - no chybama se člověk učí)

fakt to vypadá na ten kat, takže tentokrát odtahovka a vzůru do servisu. už se fakt asi picnu (on se tenhle druhej kat drobet načal asi při tom druhým pomuchlaným zapalovacím modulu)

mě už to fakt leze na nervy, to se kurňa nemohl vysypat aspoň cesou tam....
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod plavec » sob říj 18, 2008 08:42

u pana Nedbala má univerzální KAT, který pasuje, takže bys na tom i něco málo ušetřila a nemusela kupovat origoš. :wink: Cenu už jsem zapoměl, ale zkus se tam zeptat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod martina » sob říj 18, 2008 09:25

díky za info, finanční úspora by byla značná, ale netušíš, zda s tím má někdo nějakou zkušenost z provozu?
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod zelvotron » sob říj 18, 2008 11:10

Tak univerzální kat mají všude, musí se ovšem navařit na původní trubky...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » sob říj 18, 2008 19:02

martina píše:díky za info, finanční úspora by byla značná, ale netušíš, zda s tím má někdo nějakou zkušenost z provozu?
m.


Předpokládám že v Sadský s tím zkušenost mít bude, jinak by to měl jen vystavený a nenabízel to.To je jako ta LadaSada poviný výbavy, ukázal mi to a povídá , no je to jen obyčejný já bych si to za tyhle prachy nekoupil. :wink: Je tam u nich prostě férový jednání.Určitě to nebude servis, kam si dáš opravit výfuk a odjedeš s natrženým klínovým řemenem. :roll:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Erik » ned říj 19, 2008 16:56

Ahoj Martino,
koukám, že to nebere konce, co? :cry:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod martina » pon říj 20, 2008 14:48

ahoj eriku
no, aby to bralo konce, museli bychom to vyřešit jak ty :-)

ale v servisu sem viděla novou dodávku laduší včetně dvou prior, takže pokud se někdo třese na to jak vypadaj, tak opravdu už dorazily. černej hatch a stříbrnej sedan :-)
m.
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků