Stránka 20 z 20

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2012 07:35
od JmJ
plavec píše:Inu rozdělána ta moje:

Pekne :-) ty soucastky v ni zjevne nejsou. Ty tri podobne, ktere jsou na levem chladici, tam mam taky, ale mam jeste dve podobne navic a to jsou ty, ktere jsem oznacil cervenym koleckem.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2012 15:16
od plavec
To je navíc, vyhodit, pak to konečně pojede. Stejný jako třeba váha vzduchu. :lol:

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2012 19:58
od Křečík Barbuška
JmJ píše: 3 profi elektrikari se snazili a nic nevykoumali. Je to divne, ale je to tak. Klidne se muzes na sraze mrknout. Treba to rozlousknes.
Neuspěli právě kvůli tomu profi :P . Znáš to, občas štěstí i na blbce sedne :mrgreen: . Jen to přivez, rozmlátit krumpáčem se to dá kdykoliv a kdekoliv :lol: .

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: stř zář 19, 2012 08:57
od Luděk Musil
Koko Loko píše:Jen to přivez, rozmlátit krumpáčem se to dá kdykoliv a kdekoliv :lol: .

To jako chceš naznačit, že mám do Jedovnice vzít i krumpáč a uděláme disciplínu _Kdo trefí řídící jednotku_ ( umístěnou na čelním skle a na vzdálenost 25 m :lol: )? L.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: stř zář 19, 2012 09:19
od plavec
Tak asi by to mohlo vzbudit větší zájem než výměna svíček na čas. :lol:

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: stř zář 19, 2012 11:32
od JmJ
plavec píše:Tak asi by to mohlo vzbudit větší zájem než výměna svíček na čas. :lol:


proklovnuti RJ jednim uderem? :-)

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: čtv zář 20, 2012 17:24
od Tommel
Tak jsem hledal řj, bohužel jsem našel jen jednu a ta je stejna jako má plavec :(

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: čtv zář 20, 2012 20:34
od žež
lambda je pry na 99% ok, prubeh jeji krivky je spravny a odpovida tomu, jaky je prubeh smesi podle externiho analyzatoru. ukostreni bylo kontrolovano, dokonce pan kontroloval i rozvody, jestli nejsou zle nasazene. vaha vzduhu je ok.

Mám ti vzít do Jedas tu lambdu? Bosch LS 6537 / 0 258 006 537 - 760
Já mám na autě lambdu tuším LSH 25 - je tam rozdíl v odporu na ohřev LS.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: čtv zář 20, 2012 21:22
od JmJ
žež píše:
lambda je pry na 99% ok, prubeh jeji krivky je spravny a odpovida tomu, jaky je prubeh smesi podle externiho analyzatoru. ukostreni bylo kontrolovano, dokonce pan kontroloval i rozvody, jestli nejsou zle nasazene. vaha vzduhu je ok.

Mám ti vzít do Jedas tu lambdu? Bosch LS 6537 / 0 258 006 537 - 760
Já mám na autě lambdu tuším LSH 25 - je tam rozdíl v odporu na ohřev LS.


Jestli ji mas po ruce tak prosim vem. Drze se ptam, jestl bys mi prosim pujcil tu skrtici klapku. Slibuju, ze ji vratim driv jak ten krokac.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: pát zář 21, 2012 14:35
od žež
Jasně, půjčím.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 13:20
od JmJ
Tak patram dal po vsech moznich vecech a jen takovy dotaz - jak fungovat odvetrani klikovky? Jedna hasice (tlusta) vede pred klapku do sani. To chapu jako klasicke odvetrani kliky. Pak jedna tenka vede za klapku (je pripojena nahore na teleso klapky, vyustuje za klapkou). To ma jaky ucel?

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 13:22
od Cory
Je to uz davnejsie co sme davali motor do gerovej 04, ale nie je jedno odvetravanie klukovky (horny vstup do klapky) a druhe privod vyparov z absorberu (spodny vstup)?

Edit: Aha, ja som si to cele zle precital. Ono aj karburator to ma spravene tak ze ide mala hadicka z odvetravania za klapku. Zrejme to sluzi pri volnobehu, ked je klapka zavreta.

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: sob led 19, 2013 13:54
od JmJ
Cory píše:Je to uz davnejsie co sme davali motor do gerovej 04, ale nie je jedno odvetravanie klukovky (horny vstup do klapky) a druhe privod vyparov z absorberu (spodny vstup)?

Edit: Aha, ja som si to cele zle precital. Ono aj karburator to ma spravene tak ze ide mala hadicka z odvetravania za klapku. Zrejme to sluzi pri volnobehu, ked je klapka zavreta.


to je sice zavrena klapka, ale zas se otevre volnobeh. to ma smysl jedine pri brzdeni motorem.

no, totiz ja uvedl motor po startu do stavu, kdy si vrni, pak padnou otacky, temer chcipne, zachrani to a zase chvili vrni. a kdyz jsem odpojil tu hadicku, tak se to zhorsilo a kdyz sem vstud do klapky zacpal prstem, tak se to naopak uklidnilo a to docela vyrazne. nejen ze to prestalo blbnou s otackama, ale i zvuk motoru se zlepsil, jako kdyz to zacne lepe spalovat. lepe nez kdyz to vrni s pripojenou hadickou.

pro srandu jsem ten vstup do klapky ted zacpal a jsem zvedav, co bude :-) jestli se to zadre, tak bude aspon klid :-)