Cory píše:Je to uz davnejsie co sme davali motor do gerovej 04, ale nie je jedno odvetravanie klukovky (horny vstup do klapky) a druhe privod vyparov z absorberu (spodny vstup)?
Edit: Aha, ja som si to cele zle precital. Ono aj karburator to ma spravene tak ze ide mala hadicka z odvetravania za klapku. Zrejme to sluzi pri volnobehu, ked je klapka zavreta.
to je sice zavrena klapka, ale zas se otevre volnobeh. to ma smysl jedine pri brzdeni motorem.
no, totiz ja uvedl motor po startu do stavu, kdy si vrni, pak padnou otacky, temer chcipne, zachrani to a zase chvili vrni. a kdyz jsem odpojil tu hadicku, tak se to zhorsilo a kdyz sem vstud do klapky zacpal prstem, tak se to naopak uklidnilo a to docela vyrazne. nejen ze to prestalo blbnou s otackama, ale i zvuk motoru se zlepsil, jako kdyz to zacne lepe spalovat. lepe nez kdyz to vrni s pripojenou hadickou.
pro srandu jsem ten vstup do klapky ted zacpal a jsem zvedav, co bude
jestli se to zadre, tak bude aspon klid