Moderátor: Moderátoři
Petr HC píše:(2) "Common rail" (rampa vstřiků) je zpředu motoru (1) měřící bod tlaku paliva (4) redukční ventil (shora přívod podtlaku - zde napojit stříkačku nebo lépe na konci hadičky). Dobré je též změřit podtlak na nátrubku hadičky - za škrtící klapkou (ve volnoběhu minus 0,25 - 0,3 Bar). Kolísá -li přisává se někde falešný vzduch.
JmJ píše:ovsem zjistil jsem, ze zpetny ventilek na podtlaku ke klapce vnitrni cirkulace vzduchu je temer nepruchodny i v tom smeru, ktery ma byt pruchodny, tak jsem ho trochu poladil a te je dokonce i slyset, kdyz se klapka zavre (je vetsi podtlak u klapky). tak treba se bude klapka schopna zavrit i na dalnici
zelvotron píše:JmJ píše:ovsem zjistil jsem, ze zpetny ventilek na podtlaku ke klapce vnitrni cirkulace vzduchu je temer nepruchodny i v tom smeru, ktery ma byt pruchodny, tak jsem ho trochu poladil a te je dokonce i slyset, kdyz se klapka zavre (je vetsi podtlak u klapky). tak treba se bude klapka schopna zavrit i na dalnici
No takový fičury tam já nemám, já mám jenom to tlačítko Hele ale ono by v tom taky mmohl bejt problém, že by ti tamtudy někudy utíkal podtlak a tim by to blbnulo.
JmJ píše:... Neverim tomu, ze bych to opravil . mozna pomohlo rozebrat a slozit ...
Raduz píše:já měnil ještě čidlo vačky, ale diagnostika si výměnu žádala, váhu jsem neměnil
jo a u klapky jsem dával bezkontaktní snímač.....................
Vše při cca 75tis. a od té doby to byly Švícary ......................
Četl si?
viewtopic.php?f=86&t=11169
JmJ píše:Idle runnig story continues
divny start a obcasne chcipnuti...........................
Raduz píše:no mimo jiné jsem řešil totoJmJ píše:Idle runnig story continues
divny start a obcasne chcipnuti...........................
, že bych řešil, že se něco moc hřeje to si nějak nepamatuji a číst to znovu už nechci
nevím kolik máš najeto, ale jak mi bylo řečeno tak ty čidla mají také svou životnost ...........................
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků