Moderátor: Moderátoři
zelvotron píše:Čidlo teploty nasávanýho vzduchu je součástí váhy vzduchu. Teplota motoru (vody) má samostatný čidlo na hlavě u termostatu (spíš pod ním), jsou tam ty čidla dvě, jedno pro palubku (klasický čidlo s jedním vývodem na faston) a druhý pro řj, se dvěma vývodama a "vodotěsným" konektorem.
Profouknutí kanálku volnoběhu rozhodně ničemu uškodit nemohlo, ale ideál by bylo klapku vyndat ven a pořádně vyčistit. Ale to spíš tak mimochodem, pochybuju, že to má s tímhle chováním nějakou hlubší souvislost.
Diagnostika ukazuje nějaký chyby? Nepletuli se, tak tam máš ten AMK palubák, přes něj by jsi mohl zkontrolovat údaje z čidel, jak teplotu vzduchu, tak vody.
plavec píše:Tu váhu vzduchu jsi dával novou Bosh ? Nebo nějakou z mojeho syslátu ?
JmJ píše:plavec píše:Tu váhu vzduchu jsi dával novou Bosh ? Nebo nějakou z mojeho syslátu ?
daval jsem tvou Bosh
tvrdil si, ze je ok
divne by bylo to, kdyby se pokazila stejnym zpusobem jako byla pokazena ta moje puvodni.
plavec píše:JmJ píše:plavec píše:Tu váhu vzduchu jsi dával novou Bosh ? Nebo nějakou z mojeho syslátu ?
daval jsem tvou Bosh
tvrdil si, ze je ok
divne by bylo to, kdyby se pokazila stejnym zpusobem jako byla pokazena ta moje puvodni.
No počkej, ona začala zlobit hned potom cos ji tam dal? Nečtu bohužel všechny informace, omlouvám se. Pokud bys měl podezření, že jsem Tě nějak podvedl, nemám problém s tím, Ti ji vyměnit . Resp bys mi ji mohl vrátit a dám Ti jinou. Teda pokud ji ještě najdu a někdo si tu druhou už nevzal...
Petr HC píše:Zkus "zahýbat" s redukčním ventilem tlaku paliva na "common railu". Někdy se zasekává a dovede to také záhadné věci. Je to snad jediná "neelektronicky řízená" součást řízení motoru. Stačí větší injekční stříkačka cca 20 ccm ,nasadíš na hadičku od podtlaku (podtlak zaslepit) a za běhu motoru "zapumpuješ" sem-tam. Ideální je měřit při tom tlak v CR (cca 2,8 -3,4 Bar) a sledovat chování motoru .
Hoď sem výsledek.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků