Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Moderátor: Moderátoři

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod zelvotron » pon zář 03, 2012 15:47

Tak mě teďkon umřel motorek volnoběhu celkem z hodiny na hodinu, najednou vůbec nedrželo volnoběh, rozsvěcovala se che a hlásila chybu "chyba váhy vzduchu - nízká hodnota" což bylo logický, jelikož motorek volnoběhu asi zůstával zavřený a tedy tam toho vzduchu opravdu šlo málo až to zdechlo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod Petr HC » pon zář 03, 2012 18:07

Včera jsem popisoval podobnou závadu. Pomohlo to, co jsem psal a jak jsem slíbil, přečetl jsem dnes závady z ŘJ a bylo tam: 0102 - nízká úroveň sig. váhy vzduchu, 0132 - vysoká úroveň sig. Lambda sondy (nejspíš důsledek závady 0102) a 1606 - neznámý kód, který může souviset s poklesem napětí palubní sítě, poněvadž motor chvílemi běžel s volnoběžnými otáčkami 400 - 500 ot/min (a to již alternátor nedobíjí). Zadrhávání motorku volnoběhu jsem několikrát řešil a to buď kapkou řídkého oleje na hřídelku nebo jen "proběhnutím" od dorazu k dorazu pomocí diagnostického programu ICD.(pozor - při zpětné montáži do tělesa klapky, musí být regulační "jehla" v zadní poloze).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod zelvotron » pon zář 03, 2012 19:19

Jo mě to ukazovalo právě tu 0102 ale právě jen jako důsledek toho, že zavřeným regulátorem volnoběhu nešel do sání vzduch. Motorek jsem zkoušel prostříknout ale pomohlo to jen na chvilku, naštěstí jsem měl doma náhradní.

1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod Petr HC » úte zář 04, 2012 08:45

zelvotron píše:...1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky

Je zajímavé, že ICD tuto chybu hlásí a v seznamu chyb ICD chybí. Našel jsem ji po Tvém upozornění na Chiptuner.ru. Po najetí cca 100 km se zatím znovu neobjevila.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod JmJ » stř zář 05, 2012 13:57

Mam dalsi dotaz a tentokrat dotaz o pomoc. Nevite o nekom, kdo by mel vadnou RJ BOSCH Euro 2 ?

ja mam totiz druhou RJ, ve kterou jsou vadne asi 2 soucastky, ktere nemaji oznaceni a nikomu se tedy nedari je vymenit. Pokud by byla vadna jina RJ, ktera ma tyhle soucastky ok, pak bych mel snaci dat do kupy jednu funkcni RJ. Jedna se o neco, co odbornici oznacuji jako "koncovy clen", z meho pohledu to vypada jako tranzistor, ale ma to vice nozicek a je to v RJ uchycene na chladacim zebru.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod žež » stř zář 05, 2012 16:01

Nemá Plavec? Ten měl tuším E2
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod zelvotron » stř zář 05, 2012 17:02

Petr HC píše:
zelvotron píše:...1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky

Je zajímavé, že ICD tuto chybu hlásí a v seznamu chyb ICD chybí. Našel jsem ji po Tvém upozornění na Chiptuner.ru. Po najetí cca 100 km se zatím znovu neobjevila.


Tak u mě to bude chtít asi ještě vyměnit čidlo klapky, někdy ukazuje 1% otevření i při puštěným plynu a jsou pak zvýšený otáčky, dělá to hlavně za studena, pokud ukáže 0% tak je chování ok. Jsem sice resetoval řj, chvíli to fungovalo, ale potom to opět chvílema ukazuje to jedno procento, což je naprd.

Jak to je s těma kontaktníma a bezkontaktníma čidlama vůbec, sice jsem chiptuneru čet, že jsou i ty bezkontakní, ale prodává se to u nás vůbec? Taky jsem viděl, že na některých starších oplech a fiatech jsou ta čidla stejná, ale nevím, jestli i elektricky, mechanicky jo vč. zásuvky. To by pak bylo lepší koupit nějaký čidlo od renomovanýho výrobce, než se furt patlat s těma ruskýma.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod Petr HC » čtv zář 06, 2012 09:12

JmJ píše:...Jedna se o neco, co odbornici oznacuji jako "koncovy clen", z meho pohledu to vypada jako tranzistor, ale ma to vice nozicek a je to v RJ uchycene na chladacim zebru.

Nejspíše jde o t.zv."tranzistor array", tedy pole spínacích tranzistorů pro vstřiky,regulátor volnoběhu, relé ventilátoru, zapalovací blok, ventil absorberu atd. Pokud máš popis zapojení konektoru ŘJ, dalo by se to potvrdit ohmmetrem.
To Zelvotron : viz viewtopic.php?f=50&t=12359#p254114
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod JmJ » čtv zář 06, 2012 09:55

Ja mam primo oznacenou soucastku, ktera je vadna, jen na ni neni zadne typove oznaceni. Kdyby se vedelo co je to zac, asi by se dala sehnat druha. Ale zatim to kazdy vzdal. Mozna mit shema RJ by pomohlo a zkusim to na ruskem foru. RJ je myslim bosch 1.5.4.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod plavec » ned zář 09, 2012 13:46

Mno osobně bych se s tou sočástkou zabejvat nechtěl. Bych vyměnil ŘJ kus za kus a hotovo.
Mám dvě skladem. Obrázek
Obrázek
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod JmJ » ned zář 09, 2012 16:52

plavec píše:Mno osobně bych se s tou sočástkou zabejvat nechtěl. Bych vyměnil ŘJ kus za kus a hotovo.
Mám dvě skladem. Obrázek
Obrázek


Muzes prosim jednu otevrit a vyfotit to? Na chladicim zebru by mely byt uchycene ty koncov cleny. To jsou rj z 8 ventilu, ze? Kolik si ji cenis? Jedovnici jedes?

Infomuju se predbezne na dostupne moznosti. Dik.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod plavec » ned zář 09, 2012 20:18

rozebírat to nebudu. Něco na mě vyskočí (čertík z krabičky) a už to nedám dokupy a bude to na mě.
Cením ji na 1.5OOkč a jedovnici ještě nevím, zda pojedu,budu se snažit se tam dostat. Případně bychom snad sehnali poslíčka, po kterem by se dala ŘJ poslat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod JmJ » pon zář 10, 2012 07:31

Nevyskoci nic, je tam jen tistak chyceny k te spodni strane krytu. Vyfotil bych ti to, ale odevzdal jsem mou otevrenou RJ do servisu. Ja si myslim, ze tohle neni stejny typ RJ jakou ja potrebuju, ale ty soucastky ovladajici vystup by mohly byt stejne.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod Petr HC » pon zář 10, 2012 08:26

To JmJ. Pokud máš 16 V, z roku okolo 2004, tak to bude nejspíše M7V 08 X 03 2112 – 1411 020 – 50 , kde M7 znamená verzi MP7.0H, V-přední náhon, N-rodina "stříkaček" VAZ, ((K)-Kalina), 08-16ventil 1,5l Euro3 , X-verze SW vybavení ŘJ, 03 verze "kalibrovky"-bukvami asi paměť konstant.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvekod JmJ » pon zář 17, 2012 09:00

Jeste prosim jeden dotaz :-)

Nema nekdo prebytecnou lambdu pro 1.5 16V Euro 2 ? Pokud by nekdo mel a mohl vzit do jedovnice, tak by to bylo fajn.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků