Taký výstrel naslepo. Čo ten krokový motorček na voľnobeh? Ten tiež niekedy robí divotvorné veci.
Moderátor: Moderátoři
mirozv píše:Taký výstrel naslepo. Čo ten krokový motorček na voľnobeh? Ten tiež niekedy robí divotvorné veci.
zelvotron píše:Jen tak mmch, 160 tis. a váha původní. Jinak to bezkontaktní čidlo klapky je podle mě mýtus.
Ten ventil zavírá vratku z railu do nádrže při prudkým přidání plynu (tj zrušení podtlaku v sání), čímž dojde ke krátkodobýmu zvýšení tlaku paliva.
JmJ píše:jasne. ja beru v potaz uz uplne vsechno, ovsem divny start je moc obecny popis ja mam start na par prevalni motoru a to vzdy. chytne, da otacky treba 1500, pak trochu stahuje a padne na 500, zachranuje, zachrani a drzi. nebo zdechne, dam druhy start a drzi. pak je klid, dokud motor uplne nevychladne. najeto mam 50 000, dela to tak 10 000 km
Raduz píše:AKTUALIZACE
Musím to tu trochu aktualizovat, aby jste si nemysleli jak je vše jednoduché
Tak jsem s novým čidlem ujel cca 500 km, a závada se mi vrátila!!!!!!!!!!!!
Želvotronova diagnostika tentokrát poukázala na čidlo detonací a snímač polohy škrtící klapky. Rozhodli jsme o výměně toho snímače, pan N ze S nezávisle doporučil to samé, dokonce se mi bylo nabídnuto BEZKONTAKTNÍ!!! (né na Koněvce!!!) Bohužel po ujetí pár km je jasné že je asi závada ještě někde jinde neb si motor dělá co chce dosti nahodile, a reset pomocí odpojení autobaterie na jeho lumpačiny nemá vliv.
Když se podaří nastartovat bez šlapání na plyn otáčky studeného motoru jsou cca 1200, po zahřátí volnoběh cca 500-600, ovšem po vyřazení kvaltu za jízdy dost často prostě chcípne!!!
Petr HC píše:Raduz píše: Když se podaří nastartovat bez šlapání na plyn otáčky studeného motoru jsou cca 1200 po zahřátí volnoběh cca 500-600 ...
Až sem je to normální ...Ten volnoběh by měl být vyšší- min 800Raduz píše: ... ovšem po vyřazení kvaltu za jízdy dost často prostě chcípne!!!
Toto mi dělal nový vůz po ujetí 600 km. Po překontrolování všech ukostřovacích bodů, jejich dotažení a preventivním vysunutí/zasunutí konektorů se závada již neobjevila, Zkus to také.
Petr HC píše:Mně teď poslední dobou přestane držet volnoběh (po ujetí cca 1000-1500 km) a rozsvítí se CHE (najeto 40 kkm). Stačí za běhu motoru vytahnout konektor vzduchové váhy, motor přejde do nouzového režimu (točí cca 1200 ot/min). Po chvíli zastrčím konektor VV zpět , načež po dvou až třech nastartováních zhasne CHE a motor se chová normálně. Půjdu přečíst seznam závad (neresetoval jsem) a doplním to sem. (ŘJ M7V08 X 03 2112 – 1411 020 – 50 )
To JmJ - mám HEX výpis programu této ŘJ, pokoušel jsem se různými SW prostředky o zpětný překlad, ale marně. Ty bys si s tím třeba poradil. Příloha neprochází (nebere *.exe - zkusím poslat mailem - bohužel nenašel jsem Tvoji mail adresu).
JmJ píše:
mimochodem email mam doufam uvedeny v profilu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků