Stránka 1 z 20

Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

PříspěvekNapsal: čtv pro 20, 2007 22:19
od honzat
Dneska se mi stalo v tomto týdnu již podruhé, že při rozjezdu auto jako by jelo na tři nebo dva válce, když jsem zastavil a rozjezd opakoval, auto jelo již normálně. Stalo se to vždy při rozjezdu ne zcela vychladlého motoru, pp neukazoval žádnou chybu.

PříspěvekNapsal: pát pro 21, 2007 13:12
od plavec
Nerozsvítil se Ti CheckEngine? Mě se to taky stávalo a za jízdy do hodně vynechávalo, ztrácelo výkon až mi odešel zapalovací modul- cena 10 000Kč, musí se většinou objednat z Ruska . Zkus zajít za elektikářem, ať Ti to zapalování celý proměří. :wink:

PříspěvekNapsal: pát pro 21, 2007 22:52
od honzat
Check Engine nesvítí ani PP neukazuje žádnou chybu. Ti autoelektrikáři budou vědět jak zapalovací modul proměřit?

PříspěvekNapsal: sob pro 22, 2007 07:52
od plavec
Tak to by nemusel být zapalovací blok,ikdyž mě než se ten Check Engine rozsvítil, tak jsem najel asi 100km. Jako první věc je vždycky proměřit zapalování a pak se uvidí co dál.Jo elektrikáři mají nějaký přístroje na to, mě to taky zjistili ani jsem nemusel nikam na Mělník.Zkus ještě dát nové svíčky, třeba je jedna nějaká horší.A normálně při jízdě neztrácí to výkon?Já tam kde jsem jezdíval na 5-ku, jsem už musel jet na 4-ku abych vůbec jel, konec byl, když jsem se nemohl rozjet na 1ku po rovině.Přeji Ti hodně štěstí.

PříspěvekNapsal: sob pro 22, 2007 22:22
od honzat
stalo se mi to zatím jen třikrát a vždy tak jak jsem psal-pokaždý za stejných okolností.

PříspěvekNapsal: sob pro 22, 2007 22:37
od Nulašestka
plavec píše:zapalovací modul- cena 10 000Kč

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: To je legrace,že? Odešel mi na Focusu, stál nějakých 1850 Kč, celkem za opravu asi 3000 Kč, nový originální díl.
Ale když odcházel tak to cukalo při zrychlování jak při teplém tak studeném motoru až to při 160 km/h přestalo jet a rozsvítila se kontrolka, ale dojelo se s tím. :)

PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 09:23
od plavec
Ne to není legrace a nuly jsou tam všechny- slovy deset tisíc korun českých. Holt ruská elektronika stojí za hovno. :axe:

PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 09:27
od plavec
Potíž je v tom, že musíš koupit celý zapal.blok= Modul+ cívka ať je v háji jedno nebo druhý je šumafuk. Chtěli mi tam taky dát z Forda, ale když tohle zjistili, tak se nedalo nic jinýho dělat. :evil: nepasovaly by ani kontakty.

PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 14:01
od Čahoun
Taky se mi to občas stane,hlavně ráno,kolikrát to i chcípne,musím startovat dvakrát.Svícky mám skoro nové.Mám dojem,jako kdyby elektronika špatně spočítala teplotu notoru a neobohatila směs ma studený start.Děje se to celou dobu co Ladu mám,nezhoršuje se to,proto jsem se na to vykašlal. 8)

PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 16:19
od tavri
Podobný problém bude i u mě. Dokrmuji plynem, katalyzátor už dávno shořel a tak není co zkazit 8)
Ovšem, jakmile to chytne, tak už to nikdy nechcípne, to se ještě nestalo.

PříspěvekNapsal: ned pro 23, 2007 17:19
od zelvotron
A mě to dělá občas tohle, na obou je to stejný (na mojí to zdechlo zatim jen jednou, ale to že to přidá na "studenej volnoběh" až tak sekundu po startu dělá dycky):

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=94790#94790

Heh, a pak že se tu nedá nic najít :P :D

PříspěvekNapsal: sob led 05, 2008 23:30
od honzat
Opět se mi projevila závada za stejných okolností, tentokrát pp hlásil jen závadu 1602-ůbytek napětí i po dobytí baterie. 2.2. mi končí záruka musím ject do servisu. Zajímalo by mě jestli něco na diagnostice zjistí, když pp nic neobjevil.

PříspěvekNapsal: ned led 06, 2008 00:17
od Dusan
No moze byt v haji jeden clanook v baterke a pri starte rj zisti mensie napatie a uz hlasi. Pripadne niekde velky prechodak :)

PříspěvekNapsal: ned led 06, 2008 09:11
od zelvotron
1602 by nemělo bejt nízký napětí v síti (to je 0562), ale nízký napětí ŘJ, což s napětím aku nemusí zas až tak souviset

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=130247#130247

takže hurá do servisu a reklamovat dokud je čas :wink:

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 14:54
od honzat
V pátek jsem byl v servisu, napíchli mi auto na počítač (myslel jsem, že je to nějaký notebook, ale bylo to takové malé PDA), byli tam tři chyby, ani mi neřekli jaké-prý to byly nesmysly-jedna byla nízké napětí v síti, ale prý to mají všechny Lady a prý to mají mazat. Chyby mi smazali, ale prý mám opálené svíčky (mám najeto cca 18 000), ani mi je pacholci nevyměnili. Mám pp gamma 212, ale chyba tam byla jen jedna, tak to asi nezobrazí včechny chyby. Jaké svíčky patří na Ladu 16v?