Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Petr HC » úte zář 16, 2008 13:56

Tak teď by se mi hodila „strojařská“rada . Chci si udělat přípravek na měření tlaku v palivovém potrubí jak jsem psal Plavcovi v neděli 31.8. Mám vše ,kromě nátrubku k našroubování na kontrolní bod na sběrnici vstřikovacích trysek .
Potřebuji zjistit , či spíše potvrdit, zda je zde závit M 11 x 1,25 jak se jeví mně (je tam špatný přístup – nedostanu tam „šupleru“ na změření stoupání a nikde na netu jsem rozměr nenašel) . Mohl by to být i závit W 7/16 (průměr 11,112 mm) - pokud existuje jemná verze se stoupáním 20 záv./ inch (mám jen tabulky základních řad) .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod tonda » úte zář 16, 2008 20:40

Je to Petře 7/16 palce. Stejný závit se používá na šroubech pro bezpečnostní pásy. Vytoč kterýkoliv a máš vzor pro soustružníka.
tonda
 
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod tavri » stř zář 17, 2008 08:55

tyto šrouby mohu zájemci věnovat, mám jich několik, zbyly z Tavrie (SZ s adresou a jede k vám v obálce poštou) :-)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Petr HC » stř zář 17, 2008 10:28

Tondo , dík za info ,na šroubu z pásu jsem to změřil přesně . Ono se to od M11x 1,25 liší v setinách mm .
Tavri , dík za nabídku ,ale já potřebuji tento závit jako vnitřní (převlečnou matici ,nebo nátrubek na hadici).
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Malda » stř zář 17, 2008 10:50

Petr HC píše: Ono se to od M11x1,25 liší v setinách mm.

Len keby M11x1,25 existoval :) Hrubou ma 1,5 a jemny 1 a 0,75.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Malda
 
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvekod plavec » čtv říj 02, 2008 19:13

Tak ta váha přesně po měsíci odešla.Takže z toho plyne ponaučení: Starline nekupovat!!!
Jdu do Bosche. a na křápy z Autokelly už kašlu.Tak jsem to aspoň vyzkoušel, a kdyby tu někomu váha vzduchu odešla, což teda nikomu nepřeju, tak se nenechejte zlákat nižší cenou.
Naposledy upravil plavec dne čtv říj 23, 2008 16:40, celkově upraveno 1
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tonda » čtv říj 02, 2008 21:20

Snímače průtoku vzduchu STARLINE fungují v mnoha různých typech aut vcelku spolehlivě. Jsi smolař Plavec.
Je na to záruka tak ji vyreklamuj. Dostaneš jinou a jedeš dál- nevidím v tom žádný problém.
tonda
 
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvekod plavec » pát říj 03, 2008 17:20

tonda píše:Snímače průtoku vzduchu STARLINE fungují v mnoha různých typech aut vcelku spolehlivě. Jsi smolař Plavec.
Je na to záruka tak ji vyreklamuj. Dostaneš jinou a jedeš dál- nevidím v tom žádný problém.
Jo jedu dál, ale kdybych takle vždycky na měsíc testoval každý díl, tak si odkurvím celý auto. Poslal jsem to zpátky, ať mi vrátí peníze.A sehnal si za 2.800kč u nás v autodílech Bosch.Jinak u lady prý stojí asi cca 4,5 tisíce.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Jiri » úte říj 07, 2008 06:23

jj konečně se lada stává levnější auto . ja když chtěl tu vahu pred 4lety od Bosche tak mluvili o 9000Kc! Starline je divná značka ..píšou o 3leté záruce a nabízí oleje poloosy výfuky elektorniku , baterie, hadice, plechařinu .atd atd.. Je to jen obchdní značka pro zboží nejrůznějšího původu s poměrně dravou obchodní politikou. na téma oleje Starline jsem slyšel už dost nářků... něco je z číny něco polsko, turecko, itálie... Starline to zabalí a dá na to své jméno. Geniální trik na to jak z všelijakého šmejdu udělat alespoň made in EU..... Třeba se mezi tím najdou i slušný kousky ale je otázkou jestli to stojí za experimenty....
Osobně si myslím, že tyhle díly jsou skvělý na repasi po bouračce kdy prodávající ukazuje seznam co vše je v autě nové......
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod plavec » úte říj 07, 2008 07:59

Jiri píše:Osobně si myslím, že tyhle díly jsou skvělý na repasi po bouračce kdy prodávající ukazuje seznam co vše je v autě nové......
zlatá slova, jsem stejného názoru. Když by to auto prodával, tak to makat bude, ale že se to za měsíc vysype někomu jinýmu, to už je fuk. :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod rudo. » ned lis 09, 2008 20:34

AJ mne odišla váha vzduchu po65000km tiež bola Bosh. VV je citlivá na vlhkosť a nečistoty, takže dôležitá je výmena filtra. Keďže som ju premýval v liehu, tak to na chvíľu aj pomohlo, ale o to rýchlejšie asi aj skončila. VV sa dá jednoducho premerať či je funkčná. Podľa mńa, hlavný problém Lady v CZ je v cene náhradných dielov a cene servisu.(Nemecké ceny-Ruská kvalita) :roll: Nerezové výfuky sa na UA predávajú po 850 SK. Ďalšia vec, každé auto by malo mať počítať so zákl. diagnostikou motora, aby sa opravy dali riešiť svojpomocne, majiteľ by mal ovládať Ruštinu, aby dokázal čerpať potrebné informácie, a ak by toto všetko mal, tak náhradné diely v CZ sú drahé a každá súčiastka kúpená zbytočne sa stáva príliš drahou chybou. Toto všetko ste možno vedeli. Nie nechcem vám brať chuť od svojho auta. No keď som prišiel na tento klub, mal som niekedy pocit, že som tu za blbečka. Ja sa na nič nehrám. Viem aká je Lada. No po mojich problémoch s autom, mám pocit, že mám v malíčku všetko aj elektroniku a kedˇsom písal niekedy, Tavria, Lada, všetko mi je to jedno, tak to platí. Ale to len preto, že som 110 km od Užhorodu, že opravy a vylepšovanie auta je mojim koníčkom a na rozdiel od vás si môžem dovoliť nejaké chyby, práve kôli tomu čo som spomínal. Toto auto v CZ je len pre fanúšikov Lady a nie pre normálneho spotrebiteľa, alebo pre človeka, ktorý sa v Lade a v dieloch na ňu nedokáže orientovať. A to som už zasa na začiatku, že bez azbuky to jednoducho nepôjde. Servisáci a predajcovia dielov sa s tým asi nebudú patlať, lebo im poväčšinou ide len o zisk. Držím všetkým palce! :wink:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod honzat » úte dub 21, 2009 21:37

Opět se mi několikrát stalo, že auto jelo jako by na tři válce (vždy se tak děje cca při 60 stopních-nikdy při studeném nebo teplém motoru). Tentokrát ukázal PP 5x chybu 1x vícečetné selhání zapalování a zbývající 4 chyby byly selhání zapalování každý válec zvlášť. Sice mám PP, ale stejně mi to moc nepomohlo, tyhle chyby mě nic nenapovídají.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod honzat » pon kvě 18, 2009 21:49

Prosím o pomoc , stále mi PP hlásí selhání zapalování a nemohu přijít na to co to je.
honzat
 
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvekod Dusan » úte kvě 19, 2009 10:17

predpoklaam zapalovaci blok v prd...i
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Petr HC » úte kvě 19, 2009 15:11

honzat píše:Opět se mi několikrát stalo, že auto jelo jako by na tři válce (vždy se tak děje cca při 60 stopních-nikdy při studeném nebo teplém motoru). Tentokrát ukázal PP 5x chybu 1x vícečetné selhání zapalování a zbývající 4 chyby byly selhání zapalování každý válec zvlášť. Sice mám PP, ale stejně mi to moc nepomohlo, tyhle chyby mě nic nenapovídají.

Tak zaprvé - motor 211x poběží na 3 válce jedině v případě průrazu izolace jedné ze svíček- to lze zjistit na zkušební stolici svíček (nebo pri průrazu kabelu k jedné svíčce na kostru a to bývá provázeno sršením VN - je to vidět za tmy). V případě poruchy zapalovacího bloku (jedné poloviny) poběží na dva válce (to vyplývá ze samotného principu zapalování bez rozdělovače). Pokud dochází k problémům okolo 60 st.C , změř odpor snimače teploty motoru. Při této teplotě mění ŘJ režim chodu motoru. Tabulku jsem zde někde uváděl.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků