Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od JmJ »

plavec píše:Inu rozdělána ta moje:

Pekne :-) ty soucastky v ni zjevne nejsou. Ty tri podobne, ktere jsou na levem chladici, tam mam taky, ale mam jeste dve podobne navic a to jsou ty, ktere jsem oznacil cervenym koleckem.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od plavec »

To je navíc, vyhodit, pak to konečně pojede. Stejný jako třeba váha vzduchu. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od Křečík Barbuška »

JmJ píše: 3 profi elektrikari se snazili a nic nevykoumali. Je to divne, ale je to tak. Klidne se muzes na sraze mrknout. Treba to rozlousknes.
Neuspěli právě kvůli tomu profi :P . Znáš to, občas štěstí i na blbce sedne :mrgreen: . Jen to přivez, rozmlátit krumpáčem se to dá kdykoliv a kdekoliv :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od Luděk Musil »

Koko Loko píše:Jen to přivez, rozmlátit krumpáčem se to dá kdykoliv a kdekoliv :lol: .

To jako chceš naznačit, že mám do Jedovnice vzít i krumpáč a uděláme disciplínu _Kdo trefí řídící jednotku_ ( umístěnou na čelním skle a na vzdálenost 25 m :lol: )? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od plavec »

Tak asi by to mohlo vzbudit větší zájem než výměna svíček na čas. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od JmJ »

plavec píše:Tak asi by to mohlo vzbudit větší zájem než výměna svíček na čas. :lol:


proklovnuti RJ jednim uderem? :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od Tommel »

Tak jsem hledal řj, bohužel jsem našel jen jednu a ta je stejna jako má plavec :(
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od žež »

lambda je pry na 99% ok, prubeh jeji krivky je spravny a odpovida tomu, jaky je prubeh smesi podle externiho analyzatoru. ukostreni bylo kontrolovano, dokonce pan kontroloval i rozvody, jestli nejsou zle nasazene. vaha vzduhu je ok.

Mám ti vzít do Jedas tu lambdu? Bosch LS 6537 / 0 258 006 537 - 760
Já mám na autě lambdu tuším LSH 25 - je tam rozdíl v odporu na ohřev LS.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od JmJ »

žež píše:
lambda je pry na 99% ok, prubeh jeji krivky je spravny a odpovida tomu, jaky je prubeh smesi podle externiho analyzatoru. ukostreni bylo kontrolovano, dokonce pan kontroloval i rozvody, jestli nejsou zle nasazene. vaha vzduhu je ok.

Mám ti vzít do Jedas tu lambdu? Bosch LS 6537 / 0 258 006 537 - 760
Já mám na autě lambdu tuším LSH 25 - je tam rozdíl v odporu na ohřev LS.


Jestli ji mas po ruce tak prosim vem. Drze se ptam, jestl bys mi prosim pujcil tu skrtici klapku. Slibuju, ze ji vratim driv jak ten krokac.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od žež »

Jasně, půjčím.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od JmJ »

Tak patram dal po vsech moznich vecech a jen takovy dotaz - jak fungovat odvetrani klikovky? Jedna hasice (tlusta) vede pred klapku do sani. To chapu jako klasicke odvetrani kliky. Pak jedna tenka vede za klapku (je pripojena nahore na teleso klapky, vyustuje za klapkou). To ma jaky ucel?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od Cory »

Je to uz davnejsie co sme davali motor do gerovej 04, ale nie je jedno odvetravanie klukovky (horny vstup do klapky) a druhe privod vyparov z absorberu (spodny vstup)?

Edit: Aha, ja som si to cele zle precital. Ono aj karburator to ma spravene tak ze ide mala hadicka z odvetravania za klapku. Zrejme to sluzi pri volnobehu, ked je klapka zavreta.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6487
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Je to uz davnejsie co sme davali motor do gerovej 04, ale nie je jedno odvetravanie klukovky (horny vstup do klapky) a druhe privod vyparov z absorberu (spodny vstup)?

Edit: Aha, ja som si to cele zle precital. Ono aj karburator to ma spravene tak ze ide mala hadicka z odvetravania za klapku. Zrejme to sluzi pri volnobehu, ked je klapka zavreta.


to je sice zavrena klapka, ale zas se otevre volnobeh. to ma smysl jedine pri brzdeni motorem.

no, totiz ja uvedl motor po startu do stavu, kdy si vrni, pak padnou otacky, temer chcipne, zachrani to a zase chvili vrni. a kdyz jsem odpojil tu hadicku, tak se to zhorsilo a kdyz sem vstud do klapky zacpal prstem, tak se to naopak uklidnilo a to docela vyrazne. nejen ze to prestalo blbnou s otackama, ale i zvuk motoru se zlepsil, jako kdyz to zacne lepe spalovat. lepe nez kdyz to vrni s pripojenou hadickou.

pro srandu jsem ten vstup do klapky ted zacpal a jsem zvedav, co bude :-) jestli se to zadre, tak bude aspon klid :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“