Stránka 1 z 3

Vibrace při jízdě 2112

PříspěvekNapsal: pon črc 14, 2008 18:15
od Vaz2112
Dobrý den, zdravím všechny příznivce vozů z Togliatti. Nedávno jsem si pořídil Ladu 112 r.v. 2004, naj. cca 45tkm. Jeden z problémů tohoto vozu je, že při jízdě rychlostmi cca 110 až 130 km/h trpí vibracemi především při sundání nohy z akcelerátoru, ale při 160 km/h a vyšší je vše kupodivu naprosto bez vibrací. Je toto normální? Za odpověď předem děkuji. A ještě bych měl další dotaz (za jehož položení se tak trochu stydím), a to jak otevřít víčko nádrže (P.S. zatím jsem nemusel tankovat benzín, protože to má LPG).

PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 08:17
od Jiri
Ahoj , měl jsem 111 a bylo to normální.. mě vibroval volant oko1110-120 al ev celku to nevadilo jsdil jsem těch 160:-)
nepomohlo vyvážení gum , nepomohloy jiný gumy ( pireliiú , po výměně koutoučů to samé ..prostě vlastnoat auta..
vičko se odemkne a vyšroubuje... a protože to ruský víčko je hmm no taový prostě ruský tak sice občas jdd e odemknout ale nejde s nim otočit..pmůže kladivo, mazlik prostě brutální síla . Pak jsem tam měl nezamykací víčko snad ze subrau a klíídkek.. ja měl taky lpg a tim že s s vickem nehybalo tak pak s nim nešlo hnout vubec...

PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 16:39
od Vaz2112
Já sice víčko odemknout mohu, ale ono se protáčí na obě dvě strany, když je odemčené (připadá mi to, jako by mělo nekonečný závit).

PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2008 23:02
od Majo
problem je ze Rusi to nedomysleli. Je tam vnutri plastovy kolik, ktory ma zapadnut do plastovej dierky a to tak aby pri "zamknuti" vyliezol von a pretacal sa a pri "odomknuti" posobil podobne ako momentovy kluc aby sa to nedalo dotiahnut na krev. Ale tym ze je to cele z plastu sa ten kolik po par preskoceniach tak dodrbe ze to nejde vobec otvorit. Ja som to cele musel vylomit, rozobral som to a cele prerobil. Ovsem jednoduhsie to je vylomit, zahodit a zohnat druhe vicko - nezamykatelne...

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 10:49
od plavec
Nezamykatelné víčko mám taky.Takže můžu potvrdit, že je to bez starostí, jen se někdy bojím, jestli mi někdo nevytáhne benzín.Jde to trochu ztuha, když se to povoluje ale to nevadí, alespoň se za jízdy samo neodšroubuje.Jinak ani už nevím jak se tam ten benzín vlastně čepuje, jak taky jezdím na lpg, tak toho benzínu tam moc nepadne, je to jednou za čas. :lol:

A vibrace by mohly taky dělat špatně vyvážený nebo nerovný kola.Zkus dát jiný kola, nebo zajet do pneuservisu a vyvážit. :wink:

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 11:08
od zelvotron
Jiri píše:1110

tak při takový rychlosti jestli jen vibroval volant, tak je to slušný :-D

Jinak mě to začlo taky poslední dobou mezi 100-110, tak tou rychlostí nejezdim :)
Víčko nádrže mám ze škodovky, asi z felície, to ruský je ale takový hezčí a hlavně má výhodu, že má malej klíček

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 11:11
od plavec
A mě zase bouchá výfuk při couvání.Tak se snažím jezdit jenom dopředu. :P

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 11:12
od zelvotron
No obráceně by to bylo horší :D

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 15:47
od Vaz2112
plavec píše:Nezamykatelné víčko mám taky.Takže můžu potvrdit, že je to bez starostí, jen se někdy bojím, jestli mi někdo nevytáhne benzín.Jde to trochu ztuha, když se to povoluje ale to nevadí, alespoň se za jízdy samo neodšroubuje.Jinak ani už nevím jak se tam ten benzín vlastně čepuje, jak taky jezdím na lpg, tak toho benzínu tam moc nepadne, je to jednou za čas. :lol:

A vibrace by mohly taky dělat špatně vyvážený nebo nerovný kola.Zkus dát jiný kola, nebo zajet do pneuservisu a vyvážit. :wink:


Já osobně se neobává toho, že by mi někdo cucnul benzin, ba právě naopak, aby mi tam nenalel nějakou sračku, která by odpravila motor či jeho příslušenství. No jo bydlet na sídlišti je docela "o hubu"!!!!!!!!!!

P. S. technický stavem by ty vibrace neměly být způsobeny, protože před dvěma měsíci auto bylo ve značkovém servisu na pravidelné kontrole.

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 19:32
od honzat
Víčko mám české zamykací-bylo tam původně-je to stejný systém jako na š 120, tzn. špatný. Mám pocit, že české víčka mívaly i krabice, protože původní ruský nebyly zamykací. Jinak auto mi vibruje asi ve 130, ale to je asi ve výfukové soustavě-reklamace neuznána. Je to docela nepříjemný na dálnici, protože musím jet buď rychleji nebo pomaleji. Volant taky vibruje asi ve 100, ale po opětovném vyvážení se to zlepšilo, tak už to nevnímám, protože stejně se do volantu přenášejí divné rázy apod., něco jako kdyby auto mělo vůle po 200 000 km, ale v servisu na žádné vůle nepřišli.(jde o to jestli hledali)

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 20:12
od Petr HC
honzat píše: Jinak auto mi vibruje asi ve 130, ale to je asi ve výfukové soustavě-reklamace neuznána.... ..... jako kdyby auto mělo vůle po 200 000 km, ale v servisu na žádné vůle nepřišli.(jde o to jestli hledali)

Honzo ,vezmu to "odzadu" - pokud jsi měl takové štěstí na servis jako já . tak v záruce určitě nic nehledali - to si "sušili" až jim to budeš muset platit . A k těm vibracím od výfuku - snad Ti pomůže citát z mého posledního dopisu vedení AutoLada : " Z méně závažných závad v záruční době bych mohl jmenovat zaseknutí el. stahovačky pravého zadního okna , které bylo v servisu PC vyřešeno vytrháním a zahozením plachetek ve dveřích ,
sloužících ke stékání vody okolo mechanizmu stahovačky a centrálu . Drnčící výfuk při 3500 ot./min. na kterém v servisu nic nezjistili (ani se neobtěžovali zvednout si vůz na hever) jsem musel doma opravit zamačknutím okrajů krycího plechu katalyzátoru karosářskými kleštěmi (cca 5 min. práce i s vlezením pod vůz a ven) . „Padající“ levé zpětné zrcátko bylo „opraveno“ mechanikem servisu vycpáním jeho
mechanizmu chuchvalcem molitanu , takže po pár kilometrech začalo místo padání dolů – být vytlačováno nahoru " . atd.atd .

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 21:38
od tavri
Mám k dispozici nová originální neuzamykatelná víčka, tak jestli někdo chce, ať se přihlásí. Vylovil jsem v garáži 2ks.

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 21:45
od honzat
Petře, jak jsi přihýbal ten krycí plech-bylo to na první pohled patrný, že to vibruje on? Mě to taky dělá při 3500 ot.

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2008 23:36
od Chester
mě při 2300 a studenym motoru

PříspěvekNapsal: čtv črc 17, 2008 07:49
od zelvotron
Hlásím se o víčka/o :wink:

jo ten plech pod katalizátorem rezonuje kolem 3500 ot/min (což jsou bohužel zrovna takový optimální otáčky :( ). Já sem ho kdysy přitáh Motex sponama, no ale to už mě netrápí, viz téma STK :-D