Stránka 5 z 6

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: ned říj 12, 2014 16:05
od zelvotron
Hm zajmavý, když sem koukal před půl rokem na velký dodvataele jako kelly nebo elit, tak manžety neměli, nebo nějaký jen na objednání za šest kilo a teď mají skladem za běžnou cenu, tak zřejmě nebudu jedinej...

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2014 18:55
od žež
Takže manžety už sou totálně na hadry. Vydžely půl roku a to sem najel asi jen tak 4 tisíce km, takže z Koněvky nebrat. Ovšem otázka je jaký koupit...


Koupil jsem manžety v Solexu v Brně, byly na objednávku. Jaké bylo překvapení když jsem přišel na prodejnu a na půltu na mě čekala krabička odeslaná od CS Auto... :) Hned jsem si vzpomněl na Zelvotronův příspěvek. Cena za celou sadu na nápravu byla 740 kč. Což když by vydržely zase deset let tak nemám problém. :lol: Ale když jsem přezouval na zimáky tak jsem zjistil že manžety jsou K.O.
Zajel jsem do Auto Kelly, skladem měli jen starline. Cena za jednu sadu (manžeta, pásky, vazelína, pojistný kroužek) po slevě 70 kč :D Jsem zvědav zda vydrží... záruka je 3 roky.. :? Manžety ze solexu jsem zavezl na reklamaci. Uvidíme jak dopadnu :roll: Jinak kamenná prodejna Solexu v Brně je zrušená..
Manžety byly na autě asi 4 měsíce :x Vyrobit takovej zmetek je umění...
Díky Zelvotronovi jsem si schoval účtenku.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2014 21:09
od Majo
Starline by malo byt to najhorsie co sa da zohnat. Takze som zvedavy o kolko prekonaju tie z CS autolady. Verim, ze vydrzia minimalne 3x tolko. A tiez som zvedavy ako dopadne ta reklamacia, drzim palce.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2014 07:29
od Veteranista
Kolik těch dílů od StarLine jsi namontoval, že víš, že je to nejhorší?Ano není to top kvalita(i když někde to může být díl od premiové značky), ale není to čína, která nepasuje a nefunguje, určitě vydrží déle jak předchozí díl

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2014 09:05
od zelvotron
Tak to ještě vypadají dobře, ty moje byly po tý době úplně vejpůl. :-D Teď tam mám Spidan z Elitu, a byly v podstatě za cenu CS auto ale i s mazivem a páskama, který narozdíl od CS auto nebyly z bahna. Budu informovat jak se budou držet.

No hele co vím, tak pokud se koupí opravdu shitová manžeta na favo/feldu tak obvykle ten rok vydrží, takže myslím že ten Starline na tom bude snad ještě trošku líp. Ono problém tý značky je to že je to prostě dodavatel levnejch dílů a bere to od různejch výrobců a dodvataelů a pak prodává pod svou značkou, takže něco může bejt ok, něco může bejt špatný nebo i ta samá věc může bejt dobrá a když to koupíš za dva roky tak špatná. Třeba já měl v Ladě když sem jí koupil baterku starline a vydržela skoro 7 let, v jiným autě sem jí při koupi taky měl a je tam doteď, naopak s jiným autem sem koupil 3 roky starou vartu, řikám si pohoda, pár let nebudu muset řešit baterku a nevydržela první zimu. Takže ono se to nedá úplně zjednodušovat...

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2014 14:23
od Majo
Veteranista píše:Kolik těch dílů od StarLine jsi namontoval, že víš, že je to nejhorší?Ano není to top kvalita(i když někde to může být díl od premiové značky), ale není to čína, která nepasuje a nefunguje, určitě vydrží déle jak předchozí díl

Neviem, ci je chyba v preklade, ale pisal som, ze "by starline mal byt to najhorsie a ze verim, ze vydrzia aspon 3x tolko, co tie z Autolady", takze som napisal v podstate to iste co Ty :lol:

A bohuzial som namontoval dost veci znacky Starline, ovsem nie sebe, ale "zakaznikom". Malokedy spokojnost s cenou dielu vydrzala dlho. Termostat, vydrz cca rok, brzdove oblozenia ani tolko, spojka 40tkm a pod....
Nemozeme vsak porovnavat Ladu a ine znacky. U inych znaciek vacsinou skutocne plati, ze nieco horsie ako starline je problem zohnat. U Lady je to na hlavu, pretoze ani "autorizovany" dovozcovia dielov nedodavaju na slovensky a cesky trh vylucne originalne diely, ba co viac, pride mi to ako velka nahoda, ked niekde nieco objednas a pride diel z Togliatti. Takze ten Starline v tomto pripade nie je az taky zly, ale je to velmi smutne...

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2014 16:13
od zelvotron
Tak termostaty jsou obecně dost loterie a hlavně u dílů, kde je náročná práce není radno šetřit, pokud si chci auto nechat, to je třeba "zákazníkům" vysvětlit. Mě třeba tůhle překvapilo že na koněvce měli originál olejovej filtr.

Ale abych nepomlouval jen ladu, tak na spodních kulácích už mě praskly manžety taky, jeden tam je dva roky - fenox a druhej kroner 3/4 roku, ale tam je to šumák, dokud nebude mít vůli, tak tam zůstanou oba, zajímavý že originální měly vůli ale manžety ok.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2015 16:49
od FOMA
Měl bych dotaz, již delší dobu se mně chová řízení tak, že se chvěje jako by kola nebyla vyvážená. Dělá to ovšem nepravidelně jednou hodně podruhé skoro vůbec. Děje se tak při všech režimech jízdy "žvejkuje to"(levá/pravá) i když jedu krokem zejména když auto stálo, ale to samé se děje i když sjedu z dálnice a dojíždím do křižovatky. Kola jsou nafoukané na 2.3kpa. Napadá mně jestli by to nemohly být homokynetické klouby a nebo ještě hůř - přidírání satelitů v diferenciálu? V převodovce však je a vždy bylo oleje dost. Když vytočím plný rejd a jezdím dokola, tak nikde nic necvaká jak bývá u kyneťáků zvykem.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2015 17:19
od JmJ
Jestli mas pocit, ze se jako by zasekne kolo, takze to skubne volantem, tak takhle se mi choval homokinetak pred smrti. V plnem rejdu to nekdy luplo, cemuz sem neprikladal pozornost, protoze sem znak mazdu, ktere v tom krupalo HODNE jezdila tak 5 let.

Pro upresneni - taha to za volant, nebo se volant chveje?

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2015 18:42
od FOMA
V plném rejdu nelupe nic, když jedu krokem tak to za volant tahá a když jedu rychle, tak se volant chvěje.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2015 19:56
od zelvotron
Zkusils jiný kola? Promiň jesi se ptám blbě, ale někdy ty nejjednodušší příčiny jsou správný.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2015 20:16
od FOMA
Ne jasně rozumím, protože jednou stačilo pouze dofoukat. Taky jsem si myslel na tuto verzi, protože tam mám asi 12 let starý Vraníky - letos se jich snad už zbavím. Ale bohužel to dělalo i při letních Brilantisech, ty jsou o něco mladší asi 6 let. Ale jo taky je to možný - dříve to nedělávalo. Tak nevím esi to mám ještě nechat projevit s tím, že budu u sebe vozit číslo na odtahovku.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: pon úno 09, 2015 22:13
od žež
Možná už to má za sebou nějaký homokloub u převodovky. Ale to by dělalo hlavně v tahu. Podle toho co si popsal těžko říct.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2015 16:40
od FOMA
Problém vyřešen, na vině byly opravdu staré protektory Vraník (jak zde prorokoval želva) jimž se rozpadla po 12ti letech kostra...Nyní je 2111 osazena "čerstvými" Barum Polaris 3 a můžu říct, že se to chová jako naprosto jiné auto. Především se volant vůbec nechvějě, do zatáčeky to drží stopu, při brzdění to brzdí a stále drží stopu, na přejezdu kolejí či jiných nerovností je auto mnohem tiší, při rozjezdu se nesmýká a kola se neprotáčejí. Celkově se auto chová podstatně kultivovaněji a řízení působí přesným a jistým dojmem - prostě chová se to jako auto.
PS: Byl jsem blbec, že jsem s těma starýma protektorama nešvihl už dávno. Takže pokud někdo řešíte obdobné dilema, tak nové pneu jednoznačně doporučuju a protektorům se z dálky vyhněte (já je k autu dostal a protože ještě zbývaly 4mm, tak jsem je chtěl dojezdit....ovšem tento směr myšlení se ukázal jako utopie)

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2015 20:31
od zelvotron
Ono jestli třeba pořádně ztvrdly tak se jen tak nedojezdí :) Já měl právě podobnou zkušenost s originál Kamama, který už byly taky starý a auto táhlo hodně ke straně, už sem to chtěl dát na geometrii, pak sem přehodil kola a ejhle bylo to ok.