Stránka 3 z 6

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 18:41
od vodis
JmJ: No nevím, kolik máš tedko najeto, ale moje desítka má aktuálně 48500km a chrupe mi v LP vnějším kloubu. Naštěstí jen v plným rejdu a ve výkonu. Je tam ruplá manžeta a kloub je suchej. V současný chvíli mi už vozidla Český pošty dopravujou z Otrokovic na netu objednanej vnější kloub. I s dopravou to vyjde na 1161 korun. Na Koněvce za něj chtěli přes 2800... Jo a taky tedko nechám vyměnit horní uložení tlumičů. Holt ty cesty na UA si vybíraj daň... Ve 21000km mi odešel spodní čep u PP kola.

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 19:34
od JmJ
vodis píše:JmJ: No nevím, kolik máš tedko najeto, ale moje desítka má aktuálně 48500km a chrupe mi v LP vnějším kloubu. Naštěstí jen v plným rejdu a ve výkonu. Je tam ruplá manžeta a kloub je suchej. V současný chvíli mi už vozidla Český pošty dopravujou z Otrokovic na netu objednanej vnější kloub. I s dopravou to vyjde na 1161 korun. Na Koněvce za něj chtěli přes 2800... Jo a taky tedko nechám vyměnit horní uložení tlumičů. Holt ty cesty na UA si vybíraj daň... Ve 21000km mi odešel spodní čep u PP kola.


Najeto blbych 60 000 km. Auto ale prvnich 10 let temer stalo, najelo 30 000 km.

Kloub v otrokovicich jsem videl, ale ja tem vecem z tama nejak uplne neverim. Tem mastersportum a fenoxum jsem neprisel uplne na chut. Uvidime, co bude schopny servis sehnat.

Mi v tom kloubu v plnem rejdu v zaberu ai take lupalo, ale necekal jsem, ze to pujde pak tak rychle do hajzlu. No ted uz vim, jake projevy znamenaji smrt :-)

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 19:55
od vodis
JmJ píše:
vodis píše:JmJ: No nevím, kolik máš tedko najeto, ale moje desítka má aktuálně 48500km a chrupe mi v LP vnějším kloubu. Naštěstí jen v plným rejdu a ve výkonu. Je tam ruplá manžeta a kloub je suchej. V současný chvíli mi už vozidla Český pošty dopravujou z Otrokovic na netu objednanej vnější kloub. I s dopravou to vyjde na 1161 korun. Na Koněvce za něj chtěli přes 2800... Jo a taky tedko nechám vyměnit horní uložení tlumičů. Holt ty cesty na UA si vybíraj daň... Ve 21000km mi odešel spodní čep u PP kola.


Najeto blbych 60 000 km. Auto ale prvnich 10 let temer stalo, najelo 30 000 km.

Kloub v otrokovicich jsem videl, ale ja tem vecem z tama nejak uplne neverim. Tem mastersportum a fenoxum jsem neprisel uplne na chut. Uvidime, co bude schopny servis sehnat.

Mi v tom kloubu v plnem rejdu v zaberu ai take lupalo, ale necekal jsem, ze to pujde pak tak rychle do hajzlu. No ted uz vim, jake projevy znamenaji smrt :-)



Tak to já s proměnlivým chrupáním najel asi 500km... Asi mám štěstí, loni jsem s vrzajícím čepem dal celou dovolenou na UA a ještě týden poté. :lol: Jinak auto mělo ještě před rokem a půl najeto 15tkm.

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 23:34
od Cory
Mne na felicii nechrupalo nic, len začalo pri 90ke trhat volantom a šialene rany. Spravil som na tom 20km a hned servis.

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: stř led 16, 2013 12:12
od JmJ
Takze vaz je pry ready. vymena obou kloubu, vyrobce metelli, coz je nejaky ital. Pry to bezne pouzivaji. Kazdopadne cena kolem 800 za jeden.

Re: Ventilátor topení

PříspěvekNapsal: stř led 16, 2013 15:11
od Křečík Barbuška
Cory píše:Mne na felicii nechrupalo nic, len začalo pri 90ke trhat volantom a šialene rany. Spravil som na tom 20km a hned servis.

Také mi to svého času dělala Felda v práci, občas se na dálnici rozvibrovala, ale bez zvukových efektů a usadilo se to, až po zastavení (tak od třicítky dolů se skoro nedal udržet volant). V autorizovaném servisu Škoda závadu odstranili, až na třetí pokus (mysleli, že si vymýšlím, až rozmluva přímo s mechanikem pomohla :lol: ), mezitím se s autem najelo přes pět tisíc, běžně i 160 tacho. Vyměnili kloub a bylo zase dobře.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: stř led 16, 2013 19:48
od zelvotron
Mě to začalo cvakat při prudkým rozjezdu do rejdu před asi 10 tisíci km, teď už se to začalo hlásit trochu akutněji, ale asi to půjde celý včetně převodovky. Jinak kdyby někdo potřeboval, tak ještě jednu celou převodovku i s poloosama mám skladem.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv led 17, 2013 13:22
od JmJ
Jede to, nechrasti to, brzdi to, sviti to :-)

V jednom kloubu se omlel te prsetenec s klucikama a proste se to cele rozpadlo a druhy mel vule.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv led 17, 2013 18:24
od vodis
Já jsem taky už hotovej! :-) Kloub 1100 Kč z netu, uložení 2x800 Kč z Koněvky a práci jsem platil 700 Kč. K tomu minulý týden výměna oleje 3 litry x 40 Kč, nová chladící kapalina 180 Kč, expanzka 350 Kč na Koněvce a víčko 100 Kč od zásobovače plavce. K tomu byla práce 400 korun. Takže celkem asi 4500 korun. Asi jsem neúměrně zvýšil cenu desítky. :-)

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv dub 04, 2013 09:49
od tavri
Jak jednoduše rozdělat tuto sestavu? U Traboše a Tavrie šly poloosy jednoduše vysunout z převodovky... Tady to je naražený.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv dub 04, 2013 09:53
od JmJ
U plavce sme to proste vyskubli. Je tam nejaky pojistny krouzek, ktery silou uhne.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv dub 04, 2013 16:46
od zelvotron
Z těhlice se tisícihran jen vysune, po povolení matice (což možná pude blbě když je to takto rozhozený). na převodovce jak píše JmJ je v tisícihranu pérovej kroužek, musí se silou.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: čtv dub 04, 2013 17:15
od plavec
Už si to nepametám, ale to bylo jak jsem seděl pod autem a klepal přes kus dřeva kladivem a pak to vyklouzlo jak po másle ? Jestli jo, tak by to teď chtělo pomocníka, aby držel převodovku, abys ji nehonil po podlaze, než ta pojistka povolí. :D

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: sob dub 06, 2013 17:02
od tavri
Na delší straně to šlo vyškubnout, na té kratší jsem to vytrhnul i s hřídelkou, až se na mě valily niagáry oleje :-) Byla potřeba opravdu síla.
Matice povolit nešla, ale aspoň se to dá nějak rozumě skladovat ve tvaru písmene V.

Re: Poloosy, homokinetické klouby, manžety

PříspěvekNapsal: pon dub 15, 2013 21:31
od vodis
Tak spona u manžety vydržela maximálně 3 měsíce, dával jsem letní kola a vazelína rozkydaná venku. Takže je v kloubu nová vazelína a pásek se šroubkem a ne jen zacvakávací...