Moderátor: Moderátoři
rudo. píše:
Takže toto je môj primitívny zlepšovák ku výmene manžety.
Len nenapíšte: a kdo by to takhle dělal? a pod. To radšej nepíšte nič.
tavri píše:Mám v háji manžetu, tu u kloubu už to někdo na desítce vyměňoval? Co všechno musí ven...
U trabanta stačilo jen vytočit kolo, rozpojit segrovku, vyndat čep a navléknout novou manžetu, celé sesadit zpět a bylo to. Tady to bude hardcore ne?
Petr HC píše:tavri píše:Mám v háji manžetu, tu u kloubu už to někdo na desítce vyměňoval? Co všechno musí ven...
U trabanta stačilo jen vytočit kolo, rozpojit segrovku, vyndat čep a navléknout novou manžetu, celé sesadit zpět a bylo to. Tady to bude hardcore ne?
Na http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... stejj.html máš kompletní rozborku i sborku.
tavri píše: Co všechno musí ven... U trabanta stačilo jen vytočit kolo, rozpojit segrovku, vyndat čep a navléknout novou manžetu, celé sesadit zpět a bylo to.
Petr HC píše:Myslím, že to tu už někde bylo - ke Škodovkám počínaje Spartakem a konče 1203 se prodávaly dělěné manžety a nemusel jsi demontovat nic. Není něco takového na Lady řady 211x ?
Wolf píše: ...to asi ne, u těch škodovek (ale i nákladních Tater ) byly ty manžety "statické".
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků