Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pon kvě 19, 2008 21:25
od tavri
Kup si ho na Koněvce, ne od Vašenkova http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248

PříspěvekNapsal: pon kvě 19, 2008 22:43
od zelvotron
No já nevím, ještě abych musel sundavat alternátor, abych se dostal k uhlíkům :roll: to mi přijde jako samozřejmost, že jsou dobře přístupný, i když na šestnáctiventilu to asi bude horší se k tomu altíku dostat.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 06:03
od Cory
Na samare som menil zadnu a stredu cast vyfuku bez montaznej jamy, bez heveru, bez pokladania, jednoducho som na parkovisku lahol pod auto a vymenil ho :twisted:

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 09:49
od Jiri
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 14:17
od zelvotron
No ale co vidím v tomhle jako poměrně velkou botu konstruktérů je to, že při výměně vodní pumpy se musí sundavat řemenice vačkovejch hřídelí.

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 16:42
od plavec
Jiri píše:
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))


On se altík nevysypal, ale za jízdy to mělo napětí tak kolem 12,4V a když jsem zapnul něco co hodně bere třeba mlhovky, nebo výhřev okna tak to napětí šlo dolu,ale pak se už nedorovnalo, tak jsme skoukli tu hřídelku- byla docela ohoblovaná a zaprasenej sběrač, tak jsme to vyčistili a dali zpátky a už je tam krásných 14V během jízdy bez světel, se světlama asi 13.5V možná i víc. I Check Engine už zhaslo.Ale počítám že se zase rozvítí po čase. :lol: na nějakou jinou závadu.