Alternátor a řemen

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod tavri » pon kvě 19, 2008 21:25

Kup si ho na Koněvce, ne od Vašenkova http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » pon kvě 19, 2008 22:43

No já nevím, ještě abych musel sundavat alternátor, abych se dostal k uhlíkům :roll: to mi přijde jako samozřejmost, že jsou dobře přístupný, i když na šestnáctiventilu to asi bude horší se k tomu altíku dostat.
Palivovej filtr by taky moh bejt líp umístěnej, aby člověk nemusel pod auto, ale tak to maj dneska všechny auta, asi to má nějakej důvod, ale co je hlavní výhoda desítky, je že při těhle podvozkovejch pracích se nemusí ani moc zvedat a i kdyby to spadlo, tak to člověka nerozmáčkne, páč tam prostoru zůstane dost, teda když nemá sundaný kolo, no já si většinou jen najíždím na takový menší placatý trámky (držím se zásady hever jen když není zbytí) a to bohatě třeba na ten vejfuk stačí, ale znám i auta co jsou nechutně nízký a i zvednutý na heveru je pod nima míň místa než pod ladovkou normálně.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cory » úte kvě 20, 2008 06:03

Na samare som menil zadnu a stredu cast vyfuku bez montaznej jamy, bez heveru, bez pokladania, jednoducho som na parkovisku lahol pod auto a vymenil ho :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Jiri » úte kvě 20, 2008 09:49

plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod zelvotron » úte kvě 20, 2008 14:17

No ale co vidím v tomhle jako poměrně velkou botu konstruktérů je to, že při výměně vodní pumpy se musí sundavat řemenice vačkovejch hřídelí.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » úte kvě 20, 2008 16:42

Jiri píše:
plavec píše:Pánové v neděli jsme dělali alternátor a ...:
co to znamená dělali alternátor? co se na něm vysypalo?
Je pravda že dost věcí na ladě je vymyělených tak aby se dala opravit "mázlíkem a kladivem" (znalci Hrabalova díla jistě ví na co narážím:-) ) jistě, existují vyjímky - třeba topení a hadice k němu ...
většina automobilek si s tím nedělá dnes starosti - na počítači se dá vytvořit takový tvar dílu aby se "to tam vešlo " docela jednoduše a následně zas specializvaný montážní přípravek....
Každý servis dnes má hever.. auto se zvedne do takové výšky aby se k tomu pohodlně mohlo - nikdo nepředpokládá že si lidi budou spravovat auta sami. Kdyby lada nebyla opravitelná svépomocí tak na ruském trhu začne ztrácet - každou chvíli se tam něco pos... a i když to jsou prkotiny... kdo s tim ma jezdit po servisech:-)))


On se altík nevysypal, ale za jízdy to mělo napětí tak kolem 12,4V a když jsem zapnul něco co hodně bere třeba mlhovky, nebo výhřev okna tak to napětí šlo dolu,ale pak se už nedorovnalo, tak jsme skoukli tu hřídelku- byla docela ohoblovaná a zaprasenej sběrač, tak jsme to vyčistili a dali zpátky a už je tam krásných 14V během jízdy bez světel, se světlama asi 13.5V možná i víc. I Check Engine už zhaslo.Ale počítám že se zase rozvítí po čase. :lol: na nějakou jinou závadu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků