Buď bych to nechal ještě být nebo to vyměnit komplet, t.j. řemen, napínací kladku a pumpu. Svěřit to někomu, komu se dá důvěřovat. Díly nakoupit rovnou kvalitní, ne nějakou italskou kladku, která po 18000 km šelestí a vrklá stejně jako ruská po 80000 a pumpu taky nějakou normální, moji španělskou nemohu posoudit, neb tam je sotva 2000 km. Má nevhodnou řemenenici a nemá odtokový kanálek.
Řemen nedoporučuji DAYCO, protože nápisy (asi tampoprint) na něm se obtiskly na kladku a dělají jakousi zapečenou žvejkačku a řemen pak sedí na hrbolaté kladce.
Prostě všechno bylo na h. a lituji, že jsem se nechal unést tzv. doporučenou výměnou.
Toť moje špatná zkušenost.
Celé to mám tedy poskládané z nesourodých dílů a mám větší strach než před onou 1. výměnou na 81 tis km.
Výhodou je, že montáž je opravdu snadná a dá se udělat doma.
8-mi ventilový motor by se neměl potkat, teď nevím jaký máš ...