Výměna rozvodového řemene

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod rudo. » pon pro 08, 2008 19:05

Pôvodný remeň od nova je výroba-Balakovo. A práve on je podľa RU to najlepšie. Takže tvrdia, že ak meniť remeň, tak jedine za Balakovo. :roll:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod plavec » úte pro 09, 2008 00:16

rudo. píše:Pôvodný remeň od nova je výroba-Balakovo. A práve on je podľa RU to najlepšie. Takže tvrdia, že ak meniť remeň, tak jedine za Balakovo. :roll:


Mám řemeň značky Gates. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » úte pro 09, 2008 07:11

fakt je, že původní na svých 80 tis nevypadal nijak opotřebený ani co se týče pružnosti...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Jiri » úte pro 09, 2008 08:27

v létě se mi potkal motor u laguny - příčinou bypa prasklá vymezovací podložka náhoda jak svině ( výrobce asi doporučuje podložky měnit a ne brousit :D ) ohnutá vačková hřídel, vylomený nálitek na vačkovém kole, utržený šroub M10 který drží kolo na té hřídeli. rozvoďák měl 40 000km a zůstal celý! jo a taky to odnesly 2 ventily.... :-) někdy je holt rozvoďák extra kvalitní :-)))) a urve se vše okolo :-)))
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod rudo. » stř pro 31, 2008 17:12

Všetko o rozvodových remeňoch.
www.autolada.ru/viewtopic.php?t=171202a ... der=ascand

Plavec, ten Gates, tuším by mal byť v poriadku. :roll: Ja mám Dayco, Made in EU. Tiež by mal byt ť v poriadku. :roll:
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod tavri » sob lis 14, 2009 21:34

Od této nešťastné anabáze - prasárny od Špůra uběhl rok a půl, za tu dobu najeto cca 17 tis. km a proto navazuji na téma.
Začátkem týdne začalo něco nepříjemně přihvizdovat z motoru. Dělá to jen při zahřátém motoru a v závislosti na otáčkách zvuk stupňuje.
Rozvoďák je ze strany nějak 1mm obraný, jakoby se ho ukousala napínací kladka. Tak to zkusím kuchnout sám. Kyž dám setrvák na rysky a současně rysky na horním ozubeném kole, tak to je už vše na co si dát pozor, aby se to nepotkalo?
Mám v úmyslu dát na zkoušku starou kladku a jiný řemen.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod tavri » pát lis 20, 2009 10:39

Našel jsem odvahu a několikrát rozdělal rozvody. Neúspěšné pokusy s kladkou nakonec ukázaly na vodní pumpu. Po vypuštění kapaliny a vyjmutí ven vykazuje velkou vůli 1-2 mm ložiska. Svištění dělalo přidřené ložisko. Vůle na oz. kole vychylovala rozvodový řemen a ten se louskal o napínací kladku.
Zajímavé je, že pumpa netekla, proto mě hned nenapadla.
Kdo jste ji měnil a za jaký typ? Koněvovka nabízí z druhovýroby za 1200, pop art ruský FENOX za 750, na internetu jsou různé nabídky od 450 do 1500.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » pát lis 20, 2009 12:29

Jj, z tý Koněvky za 1200 na obou autech zn. Luzar (na jednom originál tek po 40 tkm, na druhým preventivně po 120tkm), s oběma od výměny najeto zatím málo na nějaký hodnocení spolehlivosti a životnosti (asi 20tkm).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » čtv lis 26, 2009 12:16

Dal jsem tam španělskou DOLZ L-121 a řemen DAYCO z Autodílů Krč - uvidíme co vydrží.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » čtv lis 26, 2009 12:39

Tenhle tvůj případ mi jenom potvrzuje to, že cokoliv měnit na autě je nahovno :cry:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » čtv lis 26, 2009 13:45

zelvotron píše:Tenhle tvůj případ mi jenom potvrzuje to, že cokoliv měnit na autě je nahovno :cry:

A já bych doplnil: Co funguje, na to je lepší nesahat.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv lis 26, 2009 15:24

tavri píše:A já bych doplnil: Co funguje, na to je lepší nesahat.
Také se říká, "čím více se do hov*a rýpe, tím víc smrdí" :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod zelvotron » čtv lis 26, 2009 17:50

tavri píše:A já bych doplnil: Co funguje, na to je lepší nesahat.

No někdy je bohužel průšvih i u opravy věci co nefungovala.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Hurikán » čtv lis 26, 2009 22:52

zelvotron píše:No někdy je bohužel průšvih i u opravy věci co nefungovala.

Ano. K tomu dochází v případě, kdy v pěkném obalu koupíme místo nového dílu kurvítko. :) Platí zejména u krabic. :weedman:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod tavri » pát lis 27, 2009 08:52

Ta španělská pumpa taky není žádný terno. Má řemenici na starý typ řemenu, tzn. drážky jsou o tvaru písmene U, kdežto desítková pumpa ji má na ten řemen o lichoběžníkovém tvaru s minidrážkou uprostřed. Taky ta řemenice je konstrukčně vysunutější ven, nechybí moc, aby drhla o plastový kryt rozvodů. Tí pádem řemen nejezdí po jejím prostředku, ale těsně u vnitřní hrany. Na druhou stranu zatím nemlaská a nejeví známky opotřebení, uvidíme po pár set km.
Už nemám čas ani chuť to posílat zpátky a shánět jiný fejkový výrobek. Teď když má desítka hodnotu dvou krabic si nějaký předražený originální díl ani nezaslouží. Prostě sem to tam šoupnul a děj se vůle boží. :wink:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků