Výměna rozvodového řemene

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod tavri » pát dub 25, 2008 18:12

Mám hotové ventily a rozvody (řemen+kladka). V autorizovaném servisu HK mi pan Špůr sdělil, že:
- u samarácké 1.5 se ventily nepotkají, to dělaly 1.3 ... žádná škoda nehrozí
- 81300 km není až tak hlavním důvodem pro výměnu rozvoďáku jako to, že tam je od začátku stále ten původní
- vůle ventilů bývá většinou v pořádku
z čehož zpětně usuzuji, že jsem tam jel zbytečně :lol:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod plavec » pát dub 25, 2008 18:38

Tavri, ale máš teĎ klid v duši a prohlédl Ti to odborník. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » pát dub 25, 2008 19:38

Tak pan majitel zrovna dělal zadní podběh na Nivě a tuhle odbornou práci dělal nějaký šmoula, který je u něho teprve týden, tak snad to nezvoral... očividně to nikdy nedělal.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod plavec » pát dub 25, 2008 19:58

Ale beztak to máš do servisu daleko.z Trutnova do HK to nějaký ten kilometr bude.Já do Sadský asi 140km, to si nedokážu představit jak tam jedu s nějakou závadou v motoru.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » pát dub 25, 2008 20:06

HK 50 km, ješte jeden mám v České Skalici 30 km a jeden ve Studenci 40 km - tam jsem nikdy nebyl. Já si nedovedu představit, že bych měl v dohledné době někam jet kvůli čemukoliv znovu. :axe:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod tavri » ned dub 27, 2008 14:56

Chlapi to byste nevěřili co se mi zas stalo. Sundal jsem ten plastový dekl, abych to omrknul a rozvoďák je nasazenej blbě. Nahoře přesahuje 1 mm mimo ozubené kolo a na spodním ozubeném kole hranou žvejká o řemenici (k alternátoru). To hovado tam blbě vymezilo distanc pod napínací kladkou. Dává se tam podložka. :evil:
Takhle ten rozvoďák půjde brzy do kytek...
Ják já ty servisy nemám rád... Za jejich luxusní hodinovou sazbu očekávám kvalitní práci...
Fakt lepší na nic nesahat a když to funguje...

Tak se tedy ptám někoho, kdo to dělal sám, kolik tam je podložek... nebo tam je jedna tlustá? Chtělo by to tenčí... o jednu míň...? Samozřejmě to budu reklamovat...
Škoda že už nemám foťák...

Začal jsem zpětně studovat jak se to vyměňuje, fakt by to býval nebyl problém udělat svépomocí v garáži... a s lepším výsledkem...

Koukal jsem na ty staré díly, starý rozvoďák je nepoškozený, neotlačený, nezpuchřelý... stará napínací kladka má trošku vůli, ne moc... taky by ještě hodně vydržela... :roll:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned dub 27, 2008 18:50

Tak to je tedy smůla a trestuhodné pochybení servisu, taktéž razím teorii, že raději si to zku..ím sám, než to dát do servisu, tam jsem byl jen jednou, nicméně spokojen.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod tavri » pon dub 28, 2008 11:03

8) Reklamaci uznali a rozvody dnes ráno udělali na počkání znovu i s fungl novým rozvoďákem. Škoda toho starého, měl najeto jen 140 km, ale z jedné strany už byl lehce obroušený.

Tak všichni bacha na to :!:

P.S. Kdyby to chtěl nějaký moderátor přesunout a založit jako téma "Výměna rozvodového řemene", bylo by to fajn - nějak se to rozrostlo...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Skalouš » pon dub 28, 2008 11:21

Už to tady někomu takhle zvorali - nejsi první. Ale je to už dýl.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod zelvotron » pon dub 28, 2008 12:37

Tavri myslíš tu pozici 21? By mě jen zajímalo, jak moc přesně se dělali s napínáním řemenu, když tam ani nedaj podložku.

Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » pon dub 28, 2008 13:55

Jo, to je ona. Oni ji tam dali, ale prostě to spravně nesedělo na ozubených kolech, protože ta napínací kladka byla nějaká italská... a taky že vodní pumpa už má prý vakl a hází...
Takže tu podložku tam na moji radu dneska dali neoriginální a tedy tenčí.
Kdyby si v pátek před zakrytováním spustili motor, tak by ten vocas viděl, kam ten řemen sjede a že tedy něco není OK. V tom je to lajdáctví a na značkový servis hodně neodborný postup.

Lajdáctví, které je dneska stálo znova práci a řemen a mě benzín a čas.

Zatímco v pátek mě vyháněli z dílny, abych jim tam nepřekážel (a nebo spíš nepočítal skutečně odvedené hodiny), dneska jsem jim tam nevadil.

Hele, já to večer stejně zase rozdělám. :)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod tavri » pon dub 28, 2008 20:19

A je to OK, potřetí tam nemusím :cheers:
(podložka 3 mm za napínací kladkou, 2 mm před ní / originál podložka má cca 5 mm, možná víc)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod martina » úte kvě 13, 2008 11:34

můžu se jen zeptat, kolik výměna rozvoďáku stála?
dneska nás to taky čeká, tak ať mě moc nenatáhnou.
díky martina
(esli je to někde napsaný, tak se omlouvám, já už tu tak dlouho nebyla, že se asi ani neorientuju :shock: )
martina
 
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvekod Jiri » úte kvě 13, 2008 13:58

tavri soucitim s tebou tohle se mi taky stalo:-).. je videt že v tehle servisech je kvalitni lidsky material..po 800km jsem mel z rozvodaku jen pulku ...
o tom jestli se to potka nebo se se vedly sahodlouhy diskuze na ruskem foru ..nepamatuji se presny vysledky ale byly i pripady s dvema ohnutyma ventilama na 8v motoru.... co nadelas ...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod tavri » úte kvě 13, 2008 14:38

Martina: Zadal jsem výměnu rozvoďáku, kladky a seřízení ventilů.
Napínací kladku a řemen jsem si koupil zvlášť, kladka nějaká italská za 500 a rozvoďák belgický Gates za 300 Kč.
Za práci si řekli 3 hodiny po 310 Kč (bez DPH). Takže za 930,- bez lístku
To co mi s tím provedli jsem už napsal, musel jsem 2x do HK a zpět.
Sečteno: 800 materiál, 930 práce a cca 400 za benzín = cca 2130 Kč + čas

Ventily, kapitola pro sebe, podle mě to jen otevřeli, dali nové těsnění, které jsem si rovněž přinesl a zase zadeklovali. Žádná změna v chování motoru. Prostě to hovado tam jenom dělalo, že něco měří spárovými měrkami, přitom tenkrát v České Skalici měl mechanik na to takový přípravek a 3 podložky tehdy před mýma očima vyměnil.

3 hodiny taky přehnali, ale mávnul bych nad tím rukou, kdyby udělali to co měli a správně.

Takže ke Špůrovi už NIKDY a zásadně NEDOPORUČUJI. :!: hovada
http://www.volny.cz/autolada.sport.spur/index.html

P.S. Nechápu, jak se může takhle chovat, vidí, že mu někdo úplně přesně popíše co chce a na zadním skle vidí klubovou samolepku, tak to je přeci první známka toho, že tomu někdo asi bude rozumět a nenechá se ojebat. Místo dobré reklamy si uřízne ostudu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron