Stránka 29 z 29

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2017 01:53
od dmatej
Kaliny mají 14 kotouče, kromě výjimek jako je ta moje, ta má 13. Destičky jsou ale stejné, jen na větším kotouči jsou trochu dál od středu. Třmen je samozřejmě taky jiný.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2017 04:44
od Cory
A nie je to tak ako byva u lady zvykom, ze 8v maju 13ky a 16v maju 14ky? Priora 8v mala tiez 13ky.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2017 10:01
od dmatej
Podle katalogu dílů ne. Měla by mít 14, i Nedbal se tomu divil. Ale podle internetu nejsem jediný. Ta moje taky trochu vybočuje detaily, přední lampy jsou malinko jiné než u jiných, třetí brzdové taky ... jen ty "nemoci", ty jsou u roku 2007 všude stejné :D

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2017 16:01
od zelvotron
třmen je taky stejnej, jen je jinej jeho držák

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: ned dub 30, 2017 16:50
od dmatej
Jo, to je možný.

Jinak problémy s brzdami vyřešeny sovětským univerzálním klíčem (kladivo), odvzdušněním i brzdy LP kola (ta fungovala), a přehozením vnitřní a vnější destičky PP kola. Včera jsem jel 300 km na východ okrskami a spěchal jsem, spotřeba 7,2, pak 300 km v noci na západ po D11 a D5, spotřeba 5,9, což je nejlepší dálniční výsledek, jaký jsem kdy najel (110-130).
Dneska 25+25 km okrskami Přehýšov - Globus Chotíkov se spotřebou 6,0 ... takže si chrochtám blahem :D

Už jsem začínal závidět firemní oktávce, že když vyřadím, někdy i z kopce zrychluje ... a Kalina na stejném místě zpomaluje. Říkal jsem si, to jsou ty velký kola a asi nový ložiska, hmm, hmm ... hovno :D ... včera jsem si na D5 k Loděnicím vyřadil ve 110 a dole jsem měl krásných cca 118 :D

Ta Tavriho spotřeba mi pořád vrtá hlavou ... má to OBDII? Přemýšlím, jestli by se nedal nasnímat průběh hodnot v závislosti na otáčkách a porovnat mezi různými auty ... pokud to teda nejsou brzdy :-)

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2019 17:04
od FOMA
Tak jsem po čase 2111 dopřál nové brzdové kotouče - děrované Bremba :P Povrchová úprava púsobí až nezvykle dokonale, celý kotouč je pokryt jakýmsy lakem, který nelze jen tak odstarnit a to ani lihem. Po osazení to nevypadá vůbec zle. Hlavní je ovšem účinnost, kde se po krátkém zajetí zdá být o něco lepší než třeba u plných kotoučů TRW. Konkrétně subjektivní pocit je: plynulý,rovnoměrný až snad kultivovaný náběh brzdného účinku. Dokonce ustalo i drobné vibrování volantu. Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pon črc 29, 2019 19:04
od valda1971
FOMA píše: Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:

No proč by ne :wink: Starým lidem se také snažíme udělat radost :D

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: stř črc 31, 2019 08:15
od Erik
FOMA: Tak to je fajn, že Lada bude lépe brzdit

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pát srp 02, 2019 20:06
od zelvotron
Jaký si k tomu dal desky? To je Brembo Sport? Mě se v krabici válí Brembo MAX což mi připomíná že bych je tam pomalu moh dát, aby se vůbec ještě užily. Tak ono ani není moc důvod důvod kupovat něco jinýho cenově to vyjde srovnatelně nebo levnějš než origo kotouč s kolísavou kvalitou.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob srp 03, 2019 13:35
od FOMA
Desky jsem dal z CS Autolada. Ne Sport to nejsou, jsou to tyto: https://www.motora.cz/brembo/09.8903.1X ... ypNr=16482
odkaz mi dal na ně žež.