Stránka 28 z 29

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2014 15:24
od plavec
zelvotron píše:To bude asi ten můj, je to i s HBV? Já sem to měnil protože sem myslel že je špatnej ale nakonec se ukázalo že bylo jenom blbý prasátko, takže posilovač s hlavním válcem co sem vymontoval by měl bejt ok.


Ano tak je to ten Tvůj.
Takže tak jako tak se hoši dohodněte mezi sebou a pak pokud půjde o celek- ten můžu poslat, popř. někam popovezt. Pokud jen ten posilovač samotnej, tak ten je u Zelvotrona, ten by nějak expedoval on.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2015 18:04
od zelvotron
Nekupovali ste někdo teď hadičky na předek? Sem koupil na koněvce, překavipě fenox... ale co mě zaujalo, kromě obvyklých blbostí jako dvě průchodky a pak hafo držáků vodiče senzoru opotřebení je na ní ještě hned u konce co je na kastli taková červená plastová trubička, asi centimetr dlouhá, kerá tam dosti překáží, k čemu to je?

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2015 06:14
od JmJ
Ucel netusim, na fenoxech to byva, volne to jezdi po hadicce. Asi reklamni prvek.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pát dub 24, 2015 06:31
od dvk
Neonový pásek :mrgreen: Není to ochrana hadičky v místě, kde se nasadí na ten plechový držák u průtokového šroubu ? (Tedy jestli si to s něčím nepletu u jiné značky auta :oops: ).

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 25, 2015 15:33
od zelvotron
Takže to asi ucvaknu, právěže to nijakou funkci nemá akorát je tím hadička míň ohebná a originál to neměl. Stejně jako nechápu proč tam sou na tom dvě průchodky, když se používá jen jedna.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 13:00
od FOMA
Nevíte náhodou zda těsnící kroužek pístku předního brzdiče(třmenu) na řadě 110 je shodný s klasickou řadou? Dle katalogu právě je a nechce se mi tomu ani moc věřit . Domníval jsem se, že př.pístky na 2108(2110) jsou většího průměru než na klasice, ale nemám to s čím porovnat.
Jsem poněkud intenzívněji brzdil a pístek to nějak nevydržel a propouští kapalinu. Normálně bych vyměnil klidně celý brzdiče, ale tyto tam mám od MS a jsou tam asi 5let, tak to chci zkusit jen přetěsnit.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 15:39
od Majo
Väčšie na samare určite nie sú. Dosť pravdepodobné že sú rovnaké. Niva má menšie.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 17:48
od FOMA
Dík, no a to je to čo sa mi práve na Ladě páči - takové to "ctění tradice" :) Prostě začal mi týct LP brzdič, je piatok večer, kupit není kedy, kde a obednané po netu najskor v út. ve st. Lenže to nieje čas, kedy to opravit a v piatok chcem ísť do Blavy pozriet Vestu :P Takže vo starom kredenci v garáži chmatnem krabičku zo zbytkami zásob z 21061 a možem isť ďalej :twisted: Pochybujem, že by to tak bolo aj Focus vs. Escort :twisted:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 18:55
od zelvotron
Tradice je sice hezká věc, ale kdyby tam třeba dali větší pístky tak by to možná i mohlo normálně brzdit.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 19:19
od Cory
zelvotron píše:Tradice je sice hezká věc, ale kdyby tam třeba dali větší pístky tak by to možná i mohlo normálně brzdit.


Staci iny HBV s posilovacom, napr. prioracky a hned to brzdi normalne. Aspon ked to porovnam s tymi 2mi 10kami, s ktorymi som trochu odjazdil

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 20:44
od dmatej
Kalina s malými kotouči (trochu anomálie, ale i podle internetu platná) brzdí dobře. A TRW kotouče moc nevadnou, zatím bych řekl, že ATE se může jít vycpat. Kopat kopaly jen když se nevracel pístek a já jel 30 km brzdící ... horký byly i šrouby na kole :D

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2017 09:41
od FOMA
Kotouče tam mám taky TRW, původní orig. vydrželi 120 000km a problémy s nimi nebyly. Na 110ku brzdí tak nějak normálně, ale jinak je to slabota, i stará 21061 brzdila líp, to je však všeobecně známo. Pístky a třecí plochy by mohly být větší, ale pokud by tento neduh odstranil HBV s posilovačem z Priory, tak i to by bylo řešení. Obávám se však, že moje 111 se tohoto faceliftu již nedočká, zatím se bude muset spokojit s novými rozvody a vodní pumpou ve 180 000km.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2017 18:52
od zelvotron
a v čem je ten prioráckej HBV a posilovač lepší? nezpochybňuju to ale jen by mě to zajmalo :) jesi mají např. jiný průměry apod... jinak by se musely asi trochu upravit i trubičky neb co vím tak ten prioráckej hbv má jen dva vývody tak by se tam někam museli dobastlit kostky na rozbočení, mmch není to taky absencí omezovače na zadku díky ABS, jak brzdí priora bez abs?

jinak je fakt že co sem jednou jel s kalinou tak musím říct žeuž to brzdilo trochu kulturně ane jako vlak :)

kalina má 13 nebo 14 kotouče?

jinak já mám "v šupleti" kotouče brembo max na ty sem zvědavej jesi je tam někdynahodím jesi bude nějakej rozdíl

velikost desek je fakt tragická dyk to máme napředku tak oktávky jiný auta mají na zadku :mrgreen:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2017 20:13
od Cory
Neskumal som ho, ale je to defacto jedina vec, ktora je ina. Ak nepocitam, ze verzie s ABS nemaju obmedzovac. Ten obmedzovac asi vplyv na ucinnost bude mat, ale na silu posobiacu na pedal asi nie. Podla mna Prioracky HBV ma ine priemery, aj ten bez ABS.

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2017 21:21
od zelvotron
jj taky myslím že hbv je stejnej s abs i bez, proto nakonec má vždycky jen dva vývody, což je vlastně "příprava" na abs