Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů : 14

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 07:42

kua chlapi, vy snad nebrzdite :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod tavri » stř črc 03, 2013 11:41

Majo píše:kua chlapi, vy snad nebrzdite :)

Tož my bychom brzdili, ale ono to nebrzdí :-)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » stř črc 03, 2013 14:13

Nechci delat predcasne zavery, ale s tema novyma kotoucema mi prijde, ze to uz behem zajizdeni brzdi o chlup lepe jak s kotouci trw. Ale to rozhodne neni jeste zadny vysledek.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 18:18

mozno to bude tak nepresne vyrobene, ze drhnu o desticky, neboj ked sa to zabehne, zas to bude brzdit rovnako nahovno :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » stř črc 03, 2013 19:20

Majo píše:mozno to bude tak nepresne vyrobene, ze drhnu o desticky, neboj ked sa to zabehne, zas to bude brzdit rovnako nahovno :weedman:


Mam podobne ocekavani...

No, co clovek nadela. Bmw? :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 19:24

coby, staci sa s tym zmierit a brat to s humorom. Pred ladystami su to strasne vraky, pred sirokou verejnostou tie najlepsie auta na svete :mrgreen: A v porovnani s mnohymi dnesnymi konkurentami to ani nie je tak daleko od pravdy :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » stř črc 03, 2013 19:43

Majo píše:coby, staci sa s tym zmierit a brat to s humorom. Pred ladystami su to strasne vraky, pred sirokou verejnostou tie najlepsie auta na svete :mrgreen: A v porovnani s mnohymi dnesnymi konkurentami to ani nie je tak daleko od pravdy :-D


Obrad smirovani provadim min kazdy druhy den. Jatra ale trpi.

Vzhledem k tomu, ze se bramborakem vozim celkem casto, tak jsem k tomu pojal trochu naklonnost :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » stř črc 03, 2013 19:59

mna naklonnosti mierne zbavuje bmwklub plny debilov, inak je to super auto. Porovnavat pomaly 30rocnu e36ku a novu prioru je dost krute.... pre prioru take zrovnanie dopada velmi zle. Dokonca i v spolahlivosti novych vs 30rocnych dielov.... Ale ani tak na ladu nezanevriem :)
To sme ale uz dost OT :oops:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » čtv srp 08, 2013 18:33

takze vyhodnoceni odolnejsich kotoucu brembo s deskami trw po cca 1500 km. (nejak sem nejezdil) . zatim to brzdi :-). pocitove to brzdi o chlup lepe. pri delsim brzdeni je brzdny ucinek konstantni. je to takove jistejsi. zazrak ale samozrejme necekejte. kazdopadne ty kotouce rozhodne jsou z jineho materialu, protoze prvni 2 az 3 zabrzdeni v male rychlosti jsou citelne tupsi, nez dalsi brzdeni behem jizdy. zni to blbe, ale ty kotouce se asi musi zahrat :-). jsem zvedav, co bude v zime ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod žež » čtv srp 08, 2013 19:40

V zimě stejně nebrzdíš :D
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod plavec » ned srp 11, 2013 21:33

Ba naopak, v zimě se někdy brzdí i očima :shock: :mrgreen: Zvlášť na poladovici.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod usirew » sob zář 14, 2013 12:49

Jak zvýším účinnost brzd, myslím aby brzdy zabíraly hned jak zmáčknu pedál, ne až 2-3 cm po šlápnutí, na stk jsem dostal za to zdrbáno :P
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dmatej » sob zář 14, 2013 13:35

usirew píše:Jak zvýším účinnost brzd, myslím aby brzdy zabíraly hned jak zmáčknu pedál, ne až 2-3 cm po šlápnutí, na stk jsem dostal za to zdrbáno :P

Účinnost brzd nemá co dočinění s tím, kdy pedál zabere (pokud tedy maximální účinek není někde pod podlahou ;) ).
Naopak brzdy nesmí zabírat, pokud není pedál sešlápnutý. Ty 1-3 cm jsou řekl bych normální. Při sešlápnutí nějakou rozumnou silou ale musí brzdit všechna kola, a to hodně a kola na jedné nápravě musí brzdit stejně.

Nekopou Ti brzdy? Pokud ano, zvětšuje se i vůle pedálu, než začnou brzdit. V dokonalém stavu by měla být minimální.
Nemáš zamaštěné obložení nebo orezlé kotouče? Účinnost pak je taky všelijaká.
Nová řada ... takže žádné seřizování paken, hmm.

Kdy jsi měnil naposledy brzdovku? Jsou odvzdušněné brzdy?

Mastné zadní pakny brzdí i lépe při malých rychlostech, ale obložení se začne drolit a nakonec to nebude brzdit vůbec.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » sob zář 14, 2013 14:02

Funguji dobre samostavy v prasatkach? Inac pak mozna samotne serizeni mechanismu pedalu - tycka - valec? (jen tak varim z vody).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » sob zář 14, 2013 15:11

3cm(ak su to ozaj 3cm) su v poriadku a technik to okomentoval len aby sa tvaril dolezito.

Ja som mal teraz na fiate problem, ze brzdy zaberali az po 5-6cm a problem bol v hlavnom valci, po vymene zabera vyssie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků