Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů : 14

Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Erik » úte dub 15, 2008 07:47

Chtěl jsem se zeptat ctěných (i bývalých) majitelů lad desítkové řády, jak jim brzdily brzdy? Mě od počátku brzdí, ale rychle zvadnou a dnes se mi stalo, že mi po rychlejší jízdě zatáčkami, kdy jsem je používal více, zvadly, takže když jsem potřeboval zastavit, tak jsem stál na brzdě a auto přestalo skoro brzdit. Mám tam origo kotouče, brzd. destičky nějaká kazachstánské nebo jaké, obyčejné z Ladashopu. Díky za odpovědi.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod tavri » úte dub 15, 2008 08:00

Není to nejhorší, ale s firemními Octaviemi II se to srovnat nedá.
Kotouče jsem měnil hned po koupi, stejně jako destičky. Slovinské Sintery, po té co se sjely jsem nedávno vyměnil zpátky za méně ojeté původní ruské, které jsem vyndal na těch 37 tis. km. Přece je nevyhodím :-D
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Erik » úte dub 15, 2008 08:04

Mě tohle docela vyděsilo a tak zvažuju, jestli by pomohla výměna destiček, ale to asi ne. Brzdovku jsem snad měnil, musím se podívat do evidence kdy. Ale představa, že jedu do Chorvatska po dálnici naložený s rodinou a tohle se mi stane - no nic moc.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod zelvotron » úte dub 15, 2008 08:21

No zaléží s čím se to porovnává :) . Ale obecně, když se na ten pedál pořádně hamptne, tak to je celkem srovnatelný. V tý síle na pedál je asi hlavní rozdíl oproti ostatním autům. Já moc nebrzdím, a když, tak krátce, ale intenzivně, takže vadnutí sem eště neměl příležitost vyzkoušet.
Spíš mě štve, jak ty kotouče vždycky hrozně oreznou, stačí dva dny, po tejdnu už to musím obrzďovat na třiktrát, dokonce i zadní bubny jsou slyšet.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Skalouš » úte dub 15, 2008 08:28

Mě tohle sralo zvlášť na dálnici. 3-5x jsem víc zabrzdil a pak jsem zjistil, že to moc nebrzdí a na 1/4 hodiny jsem se zařadil mezi tiráky, než to vychladlo... (Tohle se ovšem netýká lidí, kteří jezdí do 150km/h). Měl jsem 14" kola a nové české kotouče. Nevím, zda by pomohlo vyměnit obložení.... Myslím, že ty kotouče jsou na výkon a hmotnost Lady malé.

Na XM jsem zatím nic podobného nepozoroval, ale málokdy s tím pluju plnou parou vpřed, neb mám pořád před sebou nějaké auto....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Erik » úte dub 15, 2008 08:59

Takže Skalouši myslíš, že koupit nové kotouče, brzdové destičky a novou kapalinu a k tomu zbytek auta? :)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod Skalouš » úte dub 15, 2008 09:12

Asi bych na to prděl a jezdil tak, aby nevadlo... V Rusku prý existují větší kotouče, ale je nutné k tomu koupit větší disky a nižší gumy.... Celé to vyjde na cca 30tkč a to myslím, nemá význam....
Jinak v zatáčkách z kopce mi takhle vadla i Š125L.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Erik » úte dub 15, 2008 09:20

No nevím, ale třeba v samaře mojí mamky mi to přijde lepší. A u žádného služebáku (od Felicie přes Fobii, Opel Astra) jsem nic takového nepozoroval.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod zelvotron » úte dub 15, 2008 11:44

No ona Samara je 200 kg lehčí, ale zase nemá ventilovaný kotouče. Nebo můžeš dát brzdy z 16v :D je tam větší kotouč a jinej držák třmenu, no ale jestli to má smysl nevim ;) Možná to ale taky může bejt třeba jen blbejma destičkama, kdo ví...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Erik » úte dub 15, 2008 11:46

To bych právě rád zjistil, jaké máte zkušeonosti Vy, jestli po intenzivnějším brzdění brzdy ztratí účinek i u Vaši vozů a nebo jestli je to jen anomálie u mého a má cenu měnit desky, kotouče,......
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod Skalouš » úte dub 15, 2008 11:47

já měl 16V a nestačilo...
Znám jen: Š125L - vadlo, Lada 21113 - vadlo, Transit - není potřeba brzdit-stačí motor-nevadne, XM - zatím nevadlo.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Krwel » úte dub 15, 2008 11:58

Vadnutí brzd jsem zpozoroval akorát u lady 2107 s naloženým vozejkme plným brambor a z prudkýho kopce se zatáčkama. Jinak jsem s tím neměl problém, každopádně bych zjistil, kdy byla měněná brzdovka, stará posune hranici vadnutí na mnohem dřív.
Ex: Lada 2105, Lada 2107
Lancia Kappa 2.4JTD SW "Parníček"
Uživatelský avatar
Krwel
 
Příspěvky: 128
Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
Bydliště: Říčany u Prahy

Příspěvekod plavec » úte dub 15, 2008 16:29

Mě ty brzdy snad nevadnou, zatím jsem to teda nezjistil, ale brzdí to jaksi měkčejc pořád, nejlepší bylo BX- teknul jsem na pedál a stál jsem na místě.(Skalouš jistě zná z Xm) Na to kolik ten kočár váží jsou ty brzdy slabší než by měly být, a hlavně bych uvítal kdyby byly ostřejší.Jestli vyměnit desky kotouče to neporadím.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod radek mb » úte dub 15, 2008 19:34

v podstatě brzdy na desítkách jsou samarácké.Podle mne je to jedna z nejslabších částí desítek.Kotouče jsou již měněné a při brždění už ze 100km/h se mi rozklepe celé řízení,navíc tím ,jak jsem zdvihnul zadek mam pocit,že brzdí jenom předek.Taky kvůli tomu Laděnu z technické vyhodili.Při srovnání s mojí 06 je to jako nebe a dudy.Na té o 13 starší 06 jdou brzdy jak z praku,kdežto u Laděny je to podle mne tragédie...a to nemluvim o nějakém vadnutí neb u mne brzdy jsou zvadlé pořád(ještě že jen brzdy :mrgreen: )
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod zelvotron » úte dub 15, 2008 20:03

radek mb píše:Kotouče jsou již měněné a při brždění už ze 100km/h se mi rozklepe celé řízení,navíc tím ,jak jsem zdvihnul zadek mam pocit,že brzdí jenom předek.Taky kvůli tomu Laděnu z technické vyhodili.

To klepání asi nebude normální, mě to nedělá, to by mohli dělat třeba i čepy.
S těma ladakostkama vzadu sem si taky řikal do jaký míry ovlivňujou omezovač účinku zadních brzd, možná by to chtělo nějak poštelovat, nebo na stk na naložit kufr cihlama :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků