Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů : 14

Příspěvekod Green » stř dub 16, 2008 15:41

Ještě je to mezi ryskou MIN-MAX,a zbývá mi asi 7tis do výměny rozvoďáku a oleje,tak nechám vyměnit i brzdovku.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod tavri » stř dub 16, 2008 15:48

zelvotron píše:Já teda nevím co tím pořád máte, mě to brzdí teda určitě líp než favorit :!:

Dneska jsem tomu věnoval zvýšenou pozornost. Závěr: není to vůbec špatný.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Skalouš » stř dub 16, 2008 16:26

Taky myslím, že to brzdí dobře. Jen se to rychleji přehřeje. Ale to musí člověk jet hodně prasecky. (nebo já normálně) :-D
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » stř dub 16, 2008 16:48

No, co se týče Kaliny, myslím, že brzdí velmi dobře, ale mám výhrady:

1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.

Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.

Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...

Co do účinku si ale nemám na co stěžovat :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » stř dub 16, 2008 19:17

dmatej píše:) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.


přesně co řikám já, i na ujetým sněhu se (díky větší ovládací síle) nechá snadno vycejtit, že to už už bude blokovat a brzdit těsně před tou hranicí, ve fábii sice stačí na brzdovej pedál položit pírko a už to brzdí, ale nevim, nevim jak by to vypadalo na sněhu bez abs, i když je to asi hlavně o zvyku :ANAL:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod dmatej » stř dub 16, 2008 19:33

fabie - nevim nevim, kolega s tím jezdil hodně a i na suchý silnici si stěžoval, že v tom nemá cit.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod zelvotron » stř dub 16, 2008 20:18

dmatej: no vždyť to píšu ;) blbý bylo když se fábii zapomene, že to neni desítka a hamptne se na pedál jako obvykle :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » čtv dub 17, 2008 18:43

No s fábií jsem jel v pondělí(kolega mě nechal řídit) a ty brzdy tam maj takovej razantější nástup, ale zvykl bych si.I je to auto živější než lada.Otáčky někam přes 3,5 tisíce a pořád by to táhlo jak blázen.To u lady ani nápad v těhle otáčkách to řve a není to asi ideální výkon :wink: Podotýkám že v tý fábii má motor 1,4 . Na fabijku jsem po zkušební projížďce nemohl říct nic špatnýho.Akorát drobnosti- špatný výhled zadním oknem při couvání a malý zrcátko spolujezdce.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Čahoun » úte dub 22, 2008 15:44

Ahoj kluci,pokud vím,tak omezovač tlaku brzd je opravdu spojen se zadní nápravou,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude.Navíc omezovač kolikrát přestane fungovat úplně,na Wartburgu mi brzdy taky nechtěly moc brzdit,vyhodil jsem omezovač a najednou paráda,brzdilo jak vzteklý a zadní kola se neblokovaly.Na Ladě by to chtělo zkusit taky,snad v létě až bude čas... :?
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Čahoun
 
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvekod tavri » úte dub 22, 2008 16:28

Čahoun píše: ,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod popest » úte dub 22, 2008 22:30

Tak teď nevím jestli se bavíte o brzdách nových typů či starých(01-07). Každopádně nastavení omezovače u mé 07 má veliký význam. Po výměně za nový je nastavený špatně(je v krajní poloze, čili omezuje maximálně) a výsledkem je, že pedál jde stlačit hlouběji a auto nebrzdí moc ostře. Přední kola se taky zablokují, ale není to ono.

Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvekod plavec » úte dub 22, 2008 22:34

Bavíme se o brzdách na nový řadě, čili 2110,11,12 :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod radek mb » čtv dub 24, 2008 04:54

tavri píše:Čahoun napsal:
,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...


zato mně to bez "všimného" STK neprolezlo,a to právě kvůli zadním brzdám...zde se potvrzuje heslo:co auto, :mrgreen: to originál
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod plavec » čtv dub 24, 2008 14:55

radek mb píše:heslo:co auto, :mrgreen: to originál


Spíš co Lada to originál. U škodovky tak rozdílnou kvalitu nepozoruju, třeba jedna série měla podobnou vadu to jo ,ale u lady jeden neví v kterým kousku zapoměli při výrobě pod sedačkou kalašnikov :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » čtv dub 24, 2008 18:16

radem_mb to taky zvednul k nebesům, zatímco já jen o 40 mm
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků