Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů : 14

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod plavec » sob lis 22, 2014 15:24

zelvotron píše:To bude asi ten můj, je to i s HBV? Já sem to měnil protože sem myslel že je špatnej ale nakonec se ukázalo že bylo jenom blbý prasátko, takže posilovač s hlavním válcem co sem vymontoval by měl bejt ok.


Ano tak je to ten Tvůj.
Takže tak jako tak se hoši dohodněte mezi sebou a pak pokud půjde o celek- ten můžu poslat, popř. někam popovezt. Pokud jen ten posilovač samotnej, tak ten je u Zelvotrona, ten by nějak expedoval on.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » čtv dub 23, 2015 18:04

Nekupovali ste někdo teď hadičky na předek? Sem koupil na koněvce, překavipě fenox... ale co mě zaujalo, kromě obvyklých blbostí jako dvě průchodky a pak hafo držáků vodiče senzoru opotřebení je na ní ještě hned u konce co je na kastli taková červená plastová trubička, asi centimetr dlouhá, kerá tam dosti překáží, k čemu to je?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod JmJ » pát dub 24, 2015 06:14

Ucel netusim, na fenoxech to byva, volne to jezdi po hadicce. Asi reklamni prvek.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dvk » pát dub 24, 2015 06:31

Neonový pásek :mrgreen: Není to ochrana hadičky v místě, kde se nasadí na ten plechový držák u průtokového šroubu ? (Tedy jestli si to s něčím nepletu u jiné značky auta :oops: ).
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » sob dub 25, 2015 15:33

Takže to asi ucvaknu, právěže to nijakou funkci nemá akorát je tím hadička míň ohebná a originál to neměl. Stejně jako nechápu proč tam sou na tom dvě průchodky, když se používá jen jedna.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod FOMA » sob dub 22, 2017 13:00

Nevíte náhodou zda těsnící kroužek pístku předního brzdiče(třmenu) na řadě 110 je shodný s klasickou řadou? Dle katalogu právě je a nechce se mi tomu ani moc věřit . Domníval jsem se, že př.pístky na 2108(2110) jsou většího průměru než na klasice, ale nemám to s čím porovnat.
Jsem poněkud intenzívněji brzdil a pístek to nějak nevydržel a propouští kapalinu. Normálně bych vyměnil klidně celý brzdiče, ale tyto tam mám od MS a jsou tam asi 5let, tak to chci zkusit jen přetěsnit.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Majo » sob dub 22, 2017 15:39

Väčšie na samare určite nie sú. Dosť pravdepodobné že sú rovnaké. Niva má menšie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod FOMA » sob dub 22, 2017 17:48

Dík, no a to je to čo sa mi práve na Ladě páči - takové to "ctění tradice" :) Prostě začal mi týct LP brzdič, je piatok večer, kupit není kedy, kde a obednané po netu najskor v út. ve st. Lenže to nieje čas, kedy to opravit a v piatok chcem ísť do Blavy pozriet Vestu :P Takže vo starom kredenci v garáži chmatnem krabičku zo zbytkami zásob z 21061 a možem isť ďalej :twisted: Pochybujem, že by to tak bolo aj Focus vs. Escort :twisted:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » sob dub 22, 2017 18:55

Tradice je sice hezká věc, ale kdyby tam třeba dali větší pístky tak by to možná i mohlo normálně brzdit.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Cory » sob dub 22, 2017 19:19

zelvotron píše:Tradice je sice hezká věc, ale kdyby tam třeba dali větší pístky tak by to možná i mohlo normálně brzdit.


Staci iny HBV s posilovacom, napr. prioracky a hned to brzdi normalne. Aspon ked to porovnam s tymi 2mi 10kami, s ktorymi som trochu odjazdil
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dmatej » sob dub 22, 2017 20:44

Kalina s malými kotouči (trochu anomálie, ale i podle internetu platná) brzdí dobře. A TRW kotouče moc nevadnou, zatím bych řekl, že ATE se může jít vycpat. Kopat kopaly jen když se nevracel pístek a já jel 30 km brzdící ... horký byly i šrouby na kole :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod FOMA » ned dub 23, 2017 09:41

Kotouče tam mám taky TRW, původní orig. vydrželi 120 000km a problémy s nimi nebyly. Na 110ku brzdí tak nějak normálně, ale jinak je to slabota, i stará 21061 brzdila líp, to je však všeobecně známo. Pístky a třecí plochy by mohly být větší, ale pokud by tento neduh odstranil HBV s posilovačem z Priory, tak i to by bylo řešení. Obávám se však, že moje 111 se tohoto faceliftu již nedočká, zatím se bude muset spokojit s novými rozvody a vodní pumpou ve 180 000km.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » pon dub 24, 2017 18:52

a v čem je ten prioráckej HBV a posilovač lepší? nezpochybňuju to ale jen by mě to zajmalo :) jesi mají např. jiný průměry apod... jinak by se musely asi trochu upravit i trubičky neb co vím tak ten prioráckej hbv má jen dva vývody tak by se tam někam museli dobastlit kostky na rozbočení, mmch není to taky absencí omezovače na zadku díky ABS, jak brzdí priora bez abs?

jinak je fakt že co sem jednou jel s kalinou tak musím říct žeuž to brzdilo trochu kulturně ane jako vlak :)

kalina má 13 nebo 14 kotouče?

jinak já mám "v šupleti" kotouče brembo max na ty sem zvědavej jesi je tam někdynahodím jesi bude nějakej rozdíl

velikost desek je fakt tragická dyk to máme napředku tak oktávky jiný auta mají na zadku :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Cory » pon dub 24, 2017 20:13

Neskumal som ho, ale je to defacto jedina vec, ktora je ina. Ak nepocitam, ze verzie s ABS nemaju obmedzovac. Ten obmedzovac asi vplyv na ucinnost bude mat, ale na silu posobiacu na pedal asi nie. Podla mna Prioracky HBV ma ine priemery, aj ten bez ABS.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » pon dub 24, 2017 21:21

jj taky myslím že hbv je stejnej s abs i bez, proto nakonec má vždycky jen dva vývody, což je vlastně "příprava" na abs
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků