od Majo » pon dub 13, 2015 08:02
A viete o tom, ze cislo novej VV sa musi zhodovat s cislom na starej VV? Tiez som to netusil a narobil si vo vahach taky bordel, ze teraz neviem, ktora je z ktoreho auta. Na dvoch sa mi cislo zhoduje, na dalsich dvoch je na kazdej ine. Ide o take 4 miestne cislo, nachadza sa na mieste, kde sa da z nej vytiahnut vnutro- tam kde sa strka konektor.. Ked menite celu a nielen to vnutro, je takisto potrebne aby sa to cislo zhodovalo s cislom na predoslej. Poucal ma o tom predavac na Ukrajine, v ktoreho mam plnu doveru. Ked som skusal, ze ci je tam naozaj nejaky rozdiel, tak som pripojil diagnostiku a sledoval mnozstvo nasavaneho vzduchu na volnobeh. Jedna vaha tvrdila 8g, druha myslim 9.5. Pri jednej bola hodnota lambdy okolo 1 a pri druhej cca 1.1(takze korigovala vstrekovaci cas).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4