Stránka 33 z 37

Re: termostat 2112

Napsal: stř úno 01, 2017 17:42
od tom50
ja toho napsal moc , tu klapku také zkontroluju,ted jsem zkontroloval expanzku byl ucpanej vstup odvzušnení topeni postupně se k tomu dopracuju :-)

Re: termostat 2112

Napsal: stř úno 01, 2017 20:45
od plavec
Má se prej brzy oteplit, tak toho můžeš využít. Ono vrtat se v tom teď by se mi moc nechtělo, tedy pokud nemáš vyhřívanou dílnu (garáž) . U feldy mě čeká též termostat a příliš se mě do toho teď taky nechce.
Plast pod čelním sklem u lady - pozor při sundavání, ať si neutrhneš ostřikovače. Držejí tam na malých šroubkách na křížovej šroubovák. Tedy pokud ho budeš vyndavat.
Ale já bych radši zatím jen sundal ten koberec mezi motorem a tím plastem pod oknem, aby byl k topení přístup a tam už uslyšíš jestli ten větrák jede nebo ne a jestli funguje klapka - pomocník mění kolečkem "Teplý - studený vzduch " a Ty můžeš číhat, co to dělá, nebo nedělá.

Re: termostat 2112

Napsal: stř úno 01, 2017 22:50
od tom50
Tak když to jde tim kobercem ,tak ho sundám a juknu dik

Re: termostat 2112

Napsal: sob úno 04, 2017 16:21
od mirozv
Ide o to, že desiatková rada už nemá kohút kúrenia. Chladiaca kvapalina preteká cez radiator stále a teplota vzduchu sa ovláda tou "servoklapkou" koľko vzduchu pôjde cez radiátor a koľko obtokom. Hadice ku kúreniu sú teplé?

Re: termostat 2112

Napsal: sob úno 04, 2017 17:38
od zelvotron
bud je ko ten servomotorek, nebo ucpanej radiátor, ale to by to šel fridex přepadem odvzdušnění do expanzky

Re: termostat 2112

Napsal: sob úno 04, 2017 20:05
od radek mb
Anebo ovládací blok topení.;-)

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 01:15
od stano112
zelvotron píše:bud je ko ten servomotorek, nebo ucpanej radiátor, ale to by to šel fridex přepadem odvzdušnění do expanzky

Ten prepad by bol tým pádom upchatý tak isto,ja som musel vymeniť hadičku,tak bola upchatá...Píše že vrch prístrojovky vrelý nohy studené(ak som to ovšem dobre prečítal a pochopil)skôr to teda typujem na prepínanie klapiek...

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 13:31
od zelvotron
no když ono je mu dost blbě rozumět, ale znova sem si to přečet a asi jo, bude se jednat o ty klapky ovládaný vodorovným nebo svislým táhlem, voni nikdy nejsou úplně těsný takyže dycky to tochu fouká i tam kde nemá, navíc záleží jestli de větrák, třeba to lehce topí větrák de na nejnižší stupeň, ale když ho vypnu změní se asi proudění vzduchu uvnitř topení a z bočních výdechů de pak studenej vzduch

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 16:57
od stano112
zelvotron píše:no když ono je mu dost blbě rozumět, ale znova sem si to přečet a asi jo, bude se jednat o ty klapky ovládaný vodorovným nebo svislým táhlem, voni nikdy nejsou úplně těsný takyže dycky to tochu fouká i tam kde nemá, navíc záleží jestli de větrák, třeba to lehce topí větrák de na nejnižší stupeň, ale když ho vypnu změní se asi proudění vzduchu uvnitř topení a z bočních výdechů de pak studenej vzduch

Asi tak nejak,keby si dal o tri slivovice menej,tak by to bolo zrozumiteľnejšie :mrgreen: .

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 19:34
od tom50
už se oteplilo tak,je to lepší :-) ,také mam před chladičem clonu a častečně zakryte průduchy .Ono to jezdilo na malej okruh,prostě se to neohřálo,chladíč byl studenej.Ted už se dostanu na 90 ,ale furt to trvá poměrně dlouho,navic tam fouka studenej vzduch v mistě otvirání -pačky haubny u leve nohy.Na ty nohy to jde z rozvodu slabe ,ale když vyhodim ty boční kryty na tři samořezy ,tak je to přijatelné,dá se řici ,že už je mi skoro teplo.Ja jsem v tom přispevku psal,že jsem,mival stare auta ,kde byl kohout na přivodu k topení.Vždy mi bylo teplo ,při provozni teplote už nepoužival ventilator,stačil napor a teplo korigoval kohoutem topeni.Jo jinak mam novej katalyzator a po 2OOkm mi sviti žluta l.sonda :-) se nezlobte já to vždy napíšu vše najednou

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 19:44
od radek mb
Podle mé 110 spoléhat pouze na nápor nelze. Vždy jsem musel mít zapnutý větrák aspoň na první stupeň. Vlastně u Kaliny také.

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 19:53
od tom50
tady už musim mit zaplej to už je moderna,nápor kde nic tu nic

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 19:53
od Cory
Bez vetraku to funguje az na novsich Priorach. Ale aj tak mam vetrak aspon na 1. stupni.

Re: termostat 2112

Napsal: ned úno 05, 2017 22:20
od stano112
tom50 píše:už se oteplilo tak,je to lepší :-) ,také mam před chladičem clonu a častečně zakryte průduchy .Ono to jezdilo na malej okruh,prostě se to neohřálo,chladíč byl studenej.Ted už se dostanu na 90 ,ale furt to trvá poměrně dlouho,navic tam fouka studenej vzduch v mistě otvirání -pačky haubny u leve nohy.Na ty nohy to jde z rozvodu slabe ,ale když vyhodim ty boční kryty na tři samořezy ,tak je to přijatelné,dá se řici ,že už je mi skoro teplo.Ja jsem v tom přispevku psal,že jsem,mival stare auta ,kde byl kohout na přivodu k topení.Vždy mi bylo teplo ,při provozni teplote už nepoužival ventilator,stačil napor a teplo korigoval kohoutem topeni.Jo jinak mam novej katalyzator a po 2OOkm mi sviti žluta l.sonda :-) se nezlobte já to vždy napíšu vše najednou

Tá clona pred chladičom je zbytočná,ak funguje termostat ako píšeš daj ju preč.Zohriata voda z hlavy ide od vodnej pumpy potrubím z ktorého je napojený radiátor kúrenia bez KUHÚTU.Čiže ako tu spomínal Miro,či je leto alebo zima,tak radiátor je teplý stále.To že ti to slabo kúri pod nohy je stará známa vec,robí to aj moja 2112,lebo časť vzduchu ide aj pod nohy v zadu.Že si sa nedostal na 90 stupňov je podľa mňa normálne,moja v týchto mrazoch išla podľa ručičky na 75-80 stupňov,ale auto kúrilo perfektne.Čiže ak chceš auto rýchlo vykúriť,tak otvor len vrchné výduchy,otočný prepínač celkom doprava na tú červenú bodku a ventilátor minimálne na 1.Ak sa motor zohreje viac tak ventilátor pridaj.Potom to môžeš prepnúť pod nohy,ono zo začiatku sa ti bude zdať,že to nekúri,ale postupom času sa tie plastové potrubia prehrejú a bude to ok.Len to chvíľu trvá.Ak to už bude takto všetko prehriate,potom keď nie je veľká zima,tak to stíha aj náporom,ak nie,tak si zvykni že ten ventilátor ti pojde stále.Ono to nie je ani na škodu,vzniká ti v kabíne potrebný pretlak.Ak ti ešte môžem poradiť,tak vyber a vyčisti pelový filter(u starších modeloch) u novších sa mení celý.Uvidíš,že aj to veľmi pomôže.Toľko moja skúsenosť.

Re: termostat 2112

Napsal: pon úno 06, 2017 12:48
od tom50
mam to asi 20dni tak vše co jsem delal bylo venku v mrazu.Ale už topim a vlastne to delam uplne stejne jako ty a topi to přesně jak píšeš.Ja vyndal i epanzku na dne centimetr bordelu sračka -rez a jak tam jde hadička od topeni to bylo celé ucpané,tak to mohlo byt i zavzdušnené,Tak ted už to proti začatku topi,ten filtr delá moc vše postupne delam, za tepla to pořadne proplachnu,počítam ,že z toho vyteče ješte dost bordelu.Diky :-)